noter satışı yapacaklara duyuru !!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen gün noter satışını yaptım sonunda:)
şöyle bi durum var.
noter abla bi defter açtı ve motorun kasko bedeline baktı (3128 ytl)(2005 model)
motoru kaça aldın tarzı bişey sormadı. çakallık yapma imkanı yok yani :)
kendi kendine bişeyler yaptı abla. vezneye gittim çıkan sonuç 154 ytl.


harç : 34,90
damga vergisi : 6,19
değerli kağıt : 14,50 (hiç bi değeri yok bence)
ptt giderleri : 9,00
sair tahsilat : 74,31
toplam : 138,90
K.D.V. : 15,00
+
______________________________________

genel toplam : 153,90 ytl ...



bu arada yanımda birisi honca civic aldı 21,000 ytl ye. 400 ytl gibi bi satış bedeli ödedi.



bilginize ...




dipnot : bostancı noter de yapılmıştır satış.. yer yer farklılık gösterebiliyo.(keeway sl 150 satışı bostancı dan aldım 141 ytl,satarken kızıltoprak noterden sattıım alıcı 181 ytl ödedi..)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Biz de geçenlerde Fly 100'ün satışını yaptık noterde. Katalogtan baktı, Fly 100'ü bulamadı. :p Baktım en düşük fiyat en yakın ne var diye, Skipper 150 olsun bari dedim. Onun da 3490 YTL. miş kasko bedeli. Toplamda 173 YTL. para ödedik çıktık. Şahsen şok oldum. Çünkü şubat 2008'de nexusumun satışını 7500 YTL. kasko bedeliyle 163 YTL. yaptırmıştım. Noterden çıkarken haram zıkkım olsun demeyi eksik etmedim haliyle...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
1 hafta önce ybr125 2005 model noter satışı 152 ytl.. lanet olsun bu düzene
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
arkadaşlar 1 temmuzda noter satışının kaldırılacağını duydum,artık işlemler trafik tarafından yapılacakmış.motorumun devrini bende temmuzda alacağm,daha ucuza gelecek.bu konuda daha dağlam bilgiye sahip olan biri varmı?_
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu memlekette hiç bişeyin ücreti ucuzlamaz...
illaki bişeyler geçircek emniyet...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bence devlet alacağını yine alacak.Bu sefer noter kanalı ile değil de emniyet ile olacak gibime geliyor:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 154 yada 164 gibi verdiğimi hatırlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yrtmışım valla :).........
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1Temmuzdaki yasa daha yürülüğe girmedi bende onu bekliyorum sadece 15 ytl trafiğe harç yatıcak ruhsat fotokopisini sana vercekler yeni ruhsatı ardese teslim edecekler,öyle dinledim haberlerde ama başka harç pulu vergi varmı bilmiyorum
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
arkadaşlar 1 temmuzda noter satışının kaldırılacağını duydum,artık işlemler trafik tarafından yapılacakmış.motorumun devrini bende temmuzda alacağm,daha ucuza gelecek.bu konuda daha dağlam bilgiye sahip olan biri varmı?_
1 temmuz değil 1 AĞUSTOS 2008 den itibaren tüm araç devir işlemleri noterden değil Trafik Tescil şubelerinden yapılacak.
Fiyatta düşüş olacak deniyor. Trafik zaten bir miktar masraf çıkarıyordu noterin devreden çıkmasıyla biraz daha masraf çıkaracak ama toplamda daha düşük olacak yinede
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
bende motorun devrini temmuzda alayım diyordum neyse ağustosu bekliyelim ozaman :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst