noter satışı yapacaklara duyuru !!

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Noter masrafları noterin bulunduğu yere göre farklılıklar gösterir. İlçelerde ücret daha düşükken büyük şehirlerde yüksek olmaktadır. Bir nevi noterlerinde bölgesel tarifeleri dereceleri falan var. Bu nedenle farklı sonuçlar çıkabilir.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bizim megane nin 190 civarı tuttu noter masrafı.motosikletinki yüksekmiş ya:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bostancı noter ucuz oraya gidin :)
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
noter işlemlerinde fiyatı en çok etkileyen durum motosikletin modeli ve motor hacmi kasım 2007 de 2002 model cbr 600 f için 152 ytl noter masrafı ödedim abim 2007 asya t125 için aynı tarihte 158 ytl ödedi 125 cc :) ama modeli yüksek
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
o defter işte devletin biçtiği fiyatlar gbi bişey...bn 200 ytl verdim noter satışında...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet
mesela benim motorun kasko bedeli 3128 ytl imiş.
böyle geçiyo devletin kitabında...
2005 model için tabi.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende geçen innovanın satışını aldım 154ytl tuttu 2007 model hatta noterdeki kız bulamadı innovayı bana sordu bende ANF den takip eti dedim sonuçta model kod ilk yazar innova nick dir
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Arkadaşlar, araçların devir işlemlerinde noter sistemi 1 Ağustos'tan itibaren kaldırılıyor. Bilginize...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
noter satışı 10 ağustos'a kadar noterlerde yapılacak ...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
hayda önce 1 ağustos dediler şimdide 10 ağustosa kadarmı çıkardlr,saçmalayan güzel yöneticilerimn marifetleri,1,5 aydır beklyrm umarım fos çıkmaz
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
arkadaşlar 1 temmuzda noter satışının kaldırılacağını duydum,artık işlemler trafik tarafından yapılacakmış.motorumun devrini bende temmuzda alacağm,daha ucuza gelecek.bu konuda daha dağlam bilgiye sahip olan biri varmı?_

arkadaşım yanlış duymuşsun aslında doru duymuşsun yanlız kararı değiştirmişler yıl sonuna sarktı haberin olsun
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
Yolunmaktan başka çaremiz varmı?

BİR KAZ GÖNDERSEM YOLARMISIN ?

Çok soğuk bir kış günü padişah, tebdil-i kıyafet gezmeye karar vermiş.
Yanına başvezirini alıp yola çıkmış. Bir dere kenarında çalışan yaşlı bir adam görmüşler.
Adam elindeki derileri suya sokup, döverek tabaklıyormuş.
Padişah, ihtiyarı selamlamış:
"Selamünaleyküm ey pir'i fani..."
"Aleykümselam ey serdar'ı cihan...
Padişah sormuş:
"Altılarda ne yaptın?"
"Altıya altı katmayınca, otuz ikiye yetmiyor..."
Padişah gene sormuş:
"Geceleri kalkmadın mı?"
"Kalktık... Lakin, ellere yaradı..."
Padişah gülmüş:
"Bir kaz göndersem yolar mısın?"
"Hem de ciyaklatmadan..."

Padişahla baş vezir adamın yanından ayrılıp yola koyulmuşlar.
Padişahbaş vezire dönmüş:
"Ne konuştuğumuzu anladın mı?"
"Hayır padişahım..."
Padişah sinirlenmiş:
"Bu akşama kadar ne konuştuğumuzu anlamazsan kelleni alırım."
Korkuya kapılan baş vezir, padişahı saraya bıraktıktan sonra telaşla dere kenarına dönmüş.
Bakmış adam hala orada çalışıyor.
"Ne konuştunuz siz padişahla..."
Adam, baş veziri şöyle bir süzmüş:
"Kusura bakma. Bedava söyleyemem. Ver bir yüz altın söyleyeyim."
Başvezir, yüz altın vermiş.
"Sen padişahı, serdar-ı cihan, diye selamladın. Nereden anladın padişah olduğunu."
"Ben dericiyim. Onun sırtındaki kürkü padişahtan başkası giyemezdi."
Vezir kafasını kaşımış.
"Peki, altılara altı katmayınca, otuz ikiye yetmiyor ne demek?..."
Adam, bu soruya cevap vermek için de bir yüz altın daha almış.
"Padişah, altı aylık yaz döneminde çalışmadın mı ki, kış günü çalışıyorsun, diye sordu. Ben de, yalnızca altı ay yaz değil, altı ay da kış çalışmazsak, yemek bulamıyoruz dedim."
Vezir bir soru daha sormuş...
"Geceleri kalkmadın mı ne demek?"
Adam bir yüz altın daha almış.
"Çocukların yok mu diye sordu... Var, ama hepsi kız. Evlendiler, başkasına yaradılar, dedim..."
Vezir gene kafasını sallamış.
"Bir de kaz göndersem yolar mısın”, dedi, o ne demek..."
Adam gülmüş. "Onu da sen bul..."
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
geçen gün noter satışını yaptım sonunda:)
şöyle bi durum var.
noter abla bi defter açtı ve motorun kasko bedeline baktı (3128 ytl)(2005 model)
motoru kaça aldın tarzı bişey sormadı. çakallık yapma imkanı yok yani :)
kendi kendine bişeyler yaptı abla. vezneye gittim çıkan sonuç 154 ytl.


harç : 34,90
damga vergisi : 6,19
değerli kağıt : 14,50 (hiç bi değeri yok bence)
ptt giderleri : 9,00
sair tahsilat : 74,31
toplam : 138,90
K.D.V. : 15,00
+
______________________________________

genel toplam : 153,90 ytl ...



bu arada yanımda birisi honca civic aldı 21,000 ytl ye. 400 ytl gibi bi satış bedeli ödedi.



bilginize ...




dipnot : bostancı noter de yapılmıştır satış.. yer yer farklılık gösterebiliyo.(keeway sl 150 satışı bostancı dan aldım 141 ytl,satarken kızıltoprak noterden sattıım alıcı 181 ytl ödedi..)

Haklısın..
Bu; " çakallık yapma imkanı yok yani" dediğin konu sadece noter için değil..
Hayatın boyunca geçerli olduğunu unutma..

.Birde şu aşağıdaki linke bak..Onu da unutma sakın..

.
http://www.motosiklet.net/forum/1212870-post170.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
91 model 251 MZ 197 ytl noter satısı war ..:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncellemekte yarar var mı acaba ??
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
cuma günü satisi verecem 2004 model beat ne tutacak acaba tabiki alicinin sorunu:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst