- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
iyi yrtmışım valla.........
Öncelikle hayırlı olsun Aral...:rendeer:
Yırtma işine gelince de GERÇEKTEN iyi yırtmışsın..154ytl..:cat:
Önce inanamadım ama gerçekmiş..
iyi yrtmışım valla.........
arkadaşlar 1 temmuzda noter satışının kaldırılacağını duydum,artık işlemler trafik tarafından yapılacakmış.motorumun devrini bende temmuzda alacağm,daha ucuza gelecek.bu konuda daha dağlam bilgiye sahip olan biri varmı?_
geçen gün noter satışını yaptım sonunda
şöyle bi durum var.
noter abla bi defter açtı ve motorun kasko bedeline baktı (3128 ytl)(2005 model)
motoru kaça aldın tarzı bişey sormadı. çakallık yapma imkanı yok yani
kendi kendine bişeyler yaptı abla. vezneye gittim çıkan sonuç 154 ytl.
harç : 34,90
damga vergisi : 6,19
değerli kağıt : 14,50 (hiç bi değeri yok bence)
ptt giderleri : 9,00
sair tahsilat : 74,31
toplam : 138,90
K.D.V. : 15,00
+
______________________________________
genel toplam : 153,90 ytl ...
bu arada yanımda birisi honca civic aldı 21,000 ytl ye. 400 ytl gibi bi satış bedeli ödedi.
bilginize ...
dipnot : bostancı noter de yapılmıştır satış.. yer yer farklılık gösterebiliyo.(keeway sl 150 satışı bostancı dan aldım 141 ytl,satarken kızıltoprak noterden sattıım alıcı 181 ytl ödedi..)