işte taraftar diye buna denir

Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
biraz sokaktan haber getırıyım dedım
bıraz degişik bır taraftar ama helal olsun denır







yorumlarınız beklıyrum :):bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
hayır kasaya bır parca bısey koymuş onunda ıple tutturmuş öyle desk alıyor
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bayrakta delikler açsa dha rahat olabilir. ama güzel bi görüntü tabi, bende yapmıştım, ama ben gidona bi yere sabitledim.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
56
Cok asil durmuş.Süper görünüyor.
Bu arada bende motoruma Galatasaray amblemi yaptırmaya karar verdim ama neresine yapacağıma karar veremedim...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst