22 Haziran'da Düğünüme Beklerim.

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze Merhabalar Siteden kimse ile yüz yüze tanışmadım ne yazık ki ama yinede motorum olmasa dahi kendimi buraya ait hisediyorum ve düğünsalonunun yakınında olan ve işi olmayan dostları düğünüme beklerim.

tara0001pf8.jpg



NOT: Bu günden itibaren tatile çıkıyorum 11 gün yokum cevap yazanlara cevap yazamasam kimse kusuruma bakasın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
motor işi yattı yani öylemi :p

Hayırlı olsun Allah bi yastıkta kocasın Mutlu olun inşallah :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hayırlı olsun Allah bi yastıkta kocatsın inş..

ben gelemem ama inşallah gelen olur...



saygılar...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aahhhh aaahhh :mrgreen: neyese şimdilik bişey demiimmm :queen: Allah mutlu etsin Allah motor da versin Allah Tuttuğunu altın etsin ay o başka bişii pardon :queen: kaptırmışım :mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
hayırlı olsun Allah bi yastıkta kocatsın inş..

ben gelemem ama inşallah gelen olur...



saygılar...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
davetiyenin çıktısını almamıza gerek varmı? :)

şaka bir yana, final döneminde olduğumdan gelmem çok zor.
Allah(c.c) sizleri bir ömür mutlu kılsın! 2teker sevdalısı bir birliktelik dileğiyle...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
aklın yolu birdir canim ne olcak :D telif hakkini oder @busihido_kadir olau bider :cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Allah bir yastıkta kocatsın dostum.Ömür boyu mutluluklar dilerim:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Mutluluklar dilerim size. :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun,mutluluklar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Allah Mes'ud Etsin :) Ömrünün sonuna kadar iyiki evlenmişim dersin inşallah :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı uğurlu olsun Allah c.c. ömür boyu mesud bahtiyar eylesin, darısı sevipte kavuşamayanların başına..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
adanada olsan gelebilirdik.ama oralar uzak düşüyor, şimdiden tebrik ederim, hayırlı olsun bir yastıkta kocayın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst