22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Artçim olmadan ilk gezim olacak bakalim arçisiz nasil bi duygu cok merak ediyorum....:p:p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hasan yemek işi dediğin gibi olcaksa hazırlıklı olalım bisküvi meyva suyu falan alırız :queen::queen::queen: ne de güzel olurya. sen bi araştır bence oralarda aç susuz kalmayalım yani dimi

yuvaciktaki gibi olursa korkunç olur tedarikli gelmekte fayda var yuvacikta yemekler geldiginde bizim karnimi doymuşyu:queen::queen:3 tepsi ekmek yedik 6 kişi:bounce:...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hasan yemek işi dediğin gibi olcaksa hazırlıklı olalım bisküvi meyva suyu falan alırız :queen::queen::queen: ne de güzel olurya. sen bi araştır bence oralarda aç susuz kalmayalım yani dimi

sen bisküvi ile yetinme dolmalar kekler filanda hazırla sevabına :queen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Arkadaslar Bım'de 2-3 Ytl Arası Fıyatlara Cok Guzel Konserve Seklınde Kamp Yemeklerı Satılıyor.(dolma,sarma,barbunya-zeytınyaglı Vs. Vs.)
Sahsen Ben Yanıma Alcagım 1,2 Kutu..ama Ordada Atıstırabılırm Yıne Kofte Ekmek Falan!

VE BAZI BENZINLIKLERDEDE SATILIYOR BU YEMEKLER..AMA ACAYIP LEZZETLI HABERINIZ OLA..

BU ARADA CUMA MAC SEYRETMEYE GIDIYORUZ....TOPIC'I ACTIM...INCELEYIN GELMEK ISTEYEN OLURSA BEKLERIZZ..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
sen bisküvi ile yetinme dolmalar kekler filanda hazırla sevabına :queen:

iyi fikir hemen anneme söyleyim şimdiden hazırlıklara başlasın anca hazırlar kek börekk sarma falan dimi :queen::queen::queen: ama nasıl götürecem onları benim cıbırın çantası yok. :salut:

yuvaciktaki gibi olursa korkunç olur tedarikli gelmekte fayda var yuvacikta yemekler geldiginde bizim karnimi doymuşyu:queen::queen:3 tepsi ekmek yedik 6 kişi:bounce:...

yani yanımıza sadece ekmek alırsak çok rahat doyarız ve fazla harcama yapmamış oluruz dimi :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
iyi fikir hemen anneme söyleyim şimdiden hazırlıklara başlasın anca hazırlar kek börekk sarma falan dimi :queen::queen::queen: ama nasıl götürecem onları benim cıbırın çantası yok. :salut:



yani yanımıza sadece ekmek alırsak çok rahat doyarız ve fazla harcama yapmamış oluruz dimi :queen::queen:
maddi olarak düşünmedik o anda ne bulduysak yedik diyelim... ekmegin yaninda bi kaç meze gibi bişeyler vardi ya kuru ekmek yemedik iyi hoş salata falan vardi... kolamizda vardi en önemli şey yoktu ana yemek:queen::queen:
hasanin dedigi dogru bim e ben yarin bi gideyim bakayim nasil bişeymiş:)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
maddi olarak düşünmedik o anda ne bulduysak yedik diyelim... ekmegin yaninda bi kaç meze gibi bişeyler vardi ya kuru ekmek yemedik iyi hoş salata falan vardi... kolamizda vardi en önemli şey yoktu ana yemek:queen::queen:
hasanin dedigi dogru bim e ben yarin bi gideyim bakayim nasil bişeymiş:)

aç kalmaktan iyidir bende alayım şu kutu yemeklerden bari :queen:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
güncel...............................................................(alsana 25 karakter):D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst