[istanbul mt]-büyükçekmece ve çevre ilçelerdeki mt ciler hadi akşam çayına

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Zaten motorcuların coğu sahilde adres kafeye takılıyorlar.o yuzden pek bulusma olmuyor buyukcekmece beylıkduzu tararflarında.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
arkadaşlar hepinizden özür diliyorum ama yarın akşam aranızda olamicam 3 saat önce girdiğim bi çevirmede motorumu bağladılar ruhsat yetersizliğinden topiğin sahibi olarak aranızda olamicağım için tekrar özür diliyorum :salut:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
mrsago geçmiş olsun üzüldüm yav şimdi..ruhsat yetersizliği de ne olaki??
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
sigorta ve muayenin günü geçmişti kaptırdım paçayı en sonunda
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bu arada saray cafeden geliyorum...çok güzel bi toplantı kaynaşma oldu!!!!
tek başıma yarım saat oturdum....sonrada kalktım eve geldim...
kimse gelmedi:pale: neyse sağlık olsun...
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Ah ulan şimdi gördüm topiği.Gelirdim ben ya.Üstelik çekmecedeydim demin işe bak.
Dicem dicem ama kimse gitmemiş mi.Anlamıyorum ya biz neden çekmecede bi mekan yapamıyoz beylikdüzünde o kadar motor kullanan var ama takılan yok.Çıldıracam.Ortamı olan beni msnden eklesin her zaman damlarım
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
topic sahibi gelemeyince, galiba herkez bu iş yatar diye düşündü ...
neyse canları sağolsun dostum yaa önemli değil.:rendeer:

Ya güzel kardeşim bu civara dünya kadar topic açıldı ne zamandır.. Bir iki kere niyetledim işim çıktı v.s. ne oldu bakıyım dedim sonra kimse gitmemiş bu ilk değil yani bu sefer sana kısmetmiş...

Gelcen mi kıyıköye :silent:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Ah ulan şimdi gördüm topiği.Gelirdim ben ya.Üstelik çekmecedeydim demin işe bak.
Dicem dicem ama kimse gitmemiş mi.Anlamıyorum ya biz neden çekmecede bi mekan yapamıyoz beylikdüzünde o kadar motor kullanan var ama takılan yok.Çıldıracam.Ortamı olan beni msnden eklesin her zaman damlarım

yav moruk sanada ozana da hep baktım sitede ama hiç online diğildiniz .
neyse bidahakine hep beraber oluruz inşallah.:)

Ya güzel kardeşim bu civara dünya kadar topic açıldı ne zamandır.. Bir iki kere niyetledim işim çıktı v.s. ne oldu bakıyım dedim sonra kimse gitmemiş bu ilk değil yani bu sefer sana kısmetmiş...

Gelcen mi kıyıköye :silent:

herşey kısmet..kıyıköy gezisi daha belli değil benim için cumadan önce bişey diyemem.cuma akşamı bildiririm.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
topic sahibi gelemeyince, galiba herkez bu iş yatar diye düşündü ...
neyse canları sağolsun dostum yaa önemli değil.:rendeer:


arkadaşlar tekrar özr diliyorum hepinizden olan ozzy krdeşime olmuş sağlık olsun bugn evraklarımı trafiğe verdim motorumu kurtarır kurtarmaz bu buluşmayı tekrarlicam :cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
mrsago sanada üzüldüm yaa.. ceza kestilermi motora bağlama haricinde?
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
110 ytl ceza yedim 400 lira ruhsatımı halletmeye vericem 50 yta de çekici ücreti sağa sola git gel falan 600 liram yandı :pr:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
muayenesi zartı zurtu hepsi içinde bu paranın 600 liradan sonra tertemiz bi ruhsata kavuşucam aslında bi nevi iyi oldu bu ceza bana ne zamandır yaptırayım diyodum insan dara dşmeyince hiçbişey yapmıyo :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
MERhaba arkadaşlar.eee aradan yıllar geçmiş sesler kesilmiş.hadi bakalım bu civarın cocuklarıyız bi etkinlik düzenleyelim ne dersiniz.merak etmeyin ben ruhsatı kaptırmam herşeyim tam:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhaba..
Aradan seneler geçmiş fakat pek bişey değişmemiş.
Bölge arkadaşları bır araya gelmek ve görüşmek gibi etkinlik olursa ( Tabi ki uygun hava,yer ve zamanda) biz üç arkadaş iştirak ederiz.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Yenibir başlık aç osman kardeşim, buluşalım . Bu başlığın son kullanma tarihi geçmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst