marmokcular lafım size

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi resmi kaldıracaksanız edit çekecekseniz açmayın topic falan arkasında durun ya.. Şimdi bu topicin ne anlamı var allah aşkına ? Kirlilikten başka birşey deil..
Gürsel abi kusura bakma çöktüm biraz ama tutamadım kendimi sinirimde bozuk biraz.. Deil sen babam olsa patlardım yani :p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Gürsel bey kardeşim ben 50 yıldır motorcuyum , bakma öyle konuştuğuma korumalarımı takmadan 100 metre bile gitmem . Hiç kimse bugün kaza yapıcam diye binmez vasıtasına (oto , moto ) ama kaza köşe başında bekliyor olabilir. Tecrübelerle sabittir. Ve de canım , bedenim çok kıymetlidir:cherry:
Sadece dün iki olay yaşadım, birincisi trafik lambalarına 200 m gibi bişey var arkamdaki araç , tamponuma değecek sanki. Ne yapıyorsun biraz mesafeli dur dediğimde .Adam bana senin ne kadar korktuğun , giyinmenden belli demezmi.
Gülermisin ağlarmısın . ikincisi feribotla karşıya geçiyorum, motoru parkettim ve indim kaskımı , eldivenleri çıkardım. motorun yanında duruyorum, milletin bana bakışını bir görseniz. Bende biraz abartıyormuyum diye düşünmekten alamadım kendimi . balaklava, kask , mont , bellik , eldiven ve dizlikler Polisin biri bana dönerek sana 10 yıl ceza yememe garantisi veriyorum , derken resmimi çekti ve arkadaşlara dağıtıcam dedi. ama vatandaş sanki gerçekten uzaylı görmüş gibi bakıp kafayı yemiş bu diye sinsice güya çaktırmadan gülümsüyo. Bense halimden memnunum arkadaşlar. kim ne derse desin en azından kendimi bir derece de olsa güvende hissediyorum. Herkese kazasız , keyifli sürüşler diliyorum
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi resmi kaldıracaksanız edit çekecekseniz açmayın topic falan arkasında durun ya.. Şimdi bu topicin ne anlamı var allah aşkına ? Kirlilikten başka birşey deil..
Gürsel abi kusura bakma çöktüm biraz ama tutamadım kendimi sinirimde bozuk biraz.. Deil sen babam olsa patlardım yani :p
ulen mali :pr: dün öğle sonu işe gitmişim saat 15 te, çıkmışım şimdi sabah 07 de geliyorum pc me stress atmaya, malimin şu yazdıklarına bak, şimdi ben sana ilk görüşte bildiğim bütün teknikleri uygulamammı :queen:
Sadece dün iki olay yaşadım, birincisi trafik lambalarına 200 m gibi bişey var arkamdaki araç , tamponuma değecek sanki. Ne yapıyorsun biraz mesafeli dur dediğimde .Adam bana senin ne kadar korktuğun , giyinmenden belli demezmi.
Gülermisin ağlarmısın . ikincisi feribotla karşıya geçiyorum, motoru parkettim ve indim kaskımı , eldivenleri çıkardım. motorun yanında duruyorum, milletin bana bakışını bir görseniz. Bende biraz abartıyormuyum diye düşünmekten alamadım kendimi . balaklava, kask , mont , bellik , eldiven ve dizlikler Polisin biri bana dönerek sana 10 yıl ceza yememe garantisi veriyorum , derken resmimi çekti ve arkadaşlara dağıtıcam dedi. ama vatandaş sanki gerçekten uzaylı görmüş gibi bakıp kafayı yemiş bu diye sinsice güya çaktırmadan gülümsüyo. Bense halimden memnunum arkadaşlar. kim ne derse desin en azından kendimi bir derece de olsa güvende hissediyorum. Herkese kazasız , keyifli sürüşler diliyorum

güreli abim birinci anlattığın olay tam hasta eden türden, Allah sana sabır vermiş :mrgreen: ikinci anlattığın olayda ne güzel örnek olmuşsun :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gürsel bey kardeşim ben 50 yıldır motorcuyum , bakma öyle konuştuğuma korumalarımı takmadan 100 metre bile gitmem . Hiç kimse bugün kaza yapıcam diye binmez vasıtasına (oto , moto ) ama kaza köşe başında bekliyor olabilir. Tecrübelerle sabittir. Ve de canım , bedenim çok kıymetlidir:cherry:
Sadece dün iki olay yaşadım, birincisi trafik lambalarına 200 m gibi bişey var arkamdaki araç , tamponuma değecek sanki. Ne yapıyorsun biraz mesafeli dur dediğimde .Adam bana senin ne kadar korktuğun , giyinmenden belli demezmi.
Gülermisin ağlarmısın . ikincisi feribotla karşıya geçiyorum, motoru parkettim ve indim kaskımı , eldivenleri çıkardım. motorun yanında duruyorum, milletin bana bakışını bir görseniz. Bende biraz abartıyormuyum diye düşünmekten alamadım kendimi . balaklava, kask , mont , bellik , eldiven ve dizlikler Polisin biri bana dönerek sana 10 yıl ceza yememe garantisi veriyorum , derken resmimi çekti ve arkadaşlara dağıtıcam dedi. ama vatandaş sanki gerçekten uzaylı görmüş gibi bakıp kafayı yemiş bu diye sinsice güya çaktırmadan gülümsüyo. Bense halimden memnunum arkadaşlar. kim ne derse desin en azından kendimi bir derece de olsa güvende hissediyorum. Herkese kazasız , keyifli sürüşler diliyorum

Neyse olaya iyi yönden bakın. 10 yıl ceza yememe garantiniz var:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Neyse olaya iyi yönden bakın. 10 yıl ceza yememe garantiniz var:p

Zaman herşeye ilaç oluyo, hayatımda o kadar çok olayla karşılaştım ki insan ister istemez bazı şeylere gülüp geçmesi gerektiğini öğreniyor . Buna rağmen dayanamadığım hadiseler de olmuyor değil. İşte o zaman:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst