Ugh!

Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
boşver bacım devlet iyidir,candır.
bnm hatun da ing.öğretmeni.özel derslerle,çevirilerle maddiyatı dengelersin.
hem motorunu yeniler hem mastır yaparsın.iyi düşün.
28 Haziranda sınava giriyosun inşallah??
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Herkese Merhaba,

Adım Nilüfer, bir dershanede İngilizce öğretmeni ve 1.5 senelik YBR 125 kullanıcısıyım. Uzun yol yapmayı seviyorum, inşallah büyüdüğümde güzel bir endurom ya da naked ım olacak.
Sitenize sevgili Wallace'ın dayanılmaz ısrarlarıyla üye oldum :))) Şaka bir yana internet ile aram bu aralar çok iyi değil. Yine de teknik, bakım gibi ilgimi çeken topikleri takip etmeye çalışacağım. İleride kendi garaj ve atölyemi kurmak istiyorum.
Dünkü İzmir toplantımızda arkadaşların bir kısmıyla tanışma fırsatım oldu, güzel de oldu :) Herkese içtenliği ve yakınlığı için teşekkür ederim. Doğal ve içten arkadaşlıkların olduğu bu ortama katıldığım için mutluyum. Tüm arkadaşlara tekrar MERHABA.

Rüzgarınız eksik olmasın...

Sevgilerle,

DOSTUM HOŞGELMİŞEN:)
gelirken
WELLCOMElerinide getirmişen yaw:queen:

kalıcı katılımcı olacağını bilirken

O adi HIDIR EFENDİNİNDE
artık biricik sevgilim ROZİNANTEme sulanmayı bırakmasını temenni ederim::angry2::::angry2::::angry2::

yoksaaaa
KAN ÇIKACAK

aman yanlış yazdım yaw:cyclopsan

MOTOR YAĞI DÖKÜLECEK HABARIN OLSUUUNNNNN::winkwink::winkwink::winkwink
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
DOSTUM HOŞGELMİŞEN:)
gelirken
WELLCOMElerinide getirmişen yaw:queen:

kalıcı katılımcı olacağını bilirken

O adi HIDIR EFENDİNİNDE
artık biricik sevgilim ROZİNANTEme sulanmayı bırakmasını temenni ederim::angry2::::angry2::::angry2::

yoksaaaa
KAN ÇIKACAK

aman yanlış yazdım yaw:cyclopsan

MOTOR YAĞI DÖKÜLECEK HABARIN OLSUUUNNNNN::winkwink::winkwink::winkwink

aboooowwww durum sakat roziye sulanmak demek kurtlar vadisinde polata küfür etmekle aynı şuçmuş. Çok pis yağ dökülecek çokk
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bir havacı arkadaş daha: Blackhawk, sağolasın.

boşver bacım devlet iyidir,candır.
bnm hatun da ing.öğretmeni.özel derslerle,çevirilerle maddiyatı dengelersin.
hem motorunu yeniler hem mastır yaparsın.iyi düşün.
28 Haziranda sınava giriyosun inşallah??

O ileride olacak büyük olasılık. Halen düşünmüyorum :)

Ve ArapKadriiiiii söyle Rozi'ne baştan Hıdır'ıma kaş göz yapıp, mendil atıp tankını sağa sola sallamayacaktı. Benim Hıdır ağır abidir her kıza sulanmaz hem. Ayrıca, dökse dökse motor yağını Hıdır döker...Şimdi bişiiii derdim ama GÖZÜM ::pala:::cherry::cherry:

Wallace bakıyorum kaş-göz oynuyor, pek sevinmiş gördüm seni. Ekşın görmek istiyorsan Hıdır'ım seni yollara çıkarsın gör ekşın reakşını (gülmektenyerlerdeyuvarlanankişisımaylisi) ::deliir:: aaaaa var mış o da ::xs06::::xs06::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bir havacı arkadaş daha: Blackhawk, sağolasın.



O ileride olacak büyük olasılık. Halen düşünmüyorum :)

Ve ArapKadriiiiii söyle Rozi'ne baştan Hıdır'ıma kaş göz yapıp, mendil atıp tankını sağa sola sallamayacaktı. Benim Hıdır ağır abidir her kıza sulanmaz hem. Ayrıca, dökse dökse motor yağını Hıdır döker...Şimdi bişiiii derdim ama GÖZÜM ::pala:::cherry::cherry:

Wallace bakıyorum kaş-göz oynuyor, pek sevinmiş gördüm seni. Ekşın görmek istiyorsan Hıdır'ım seni yollara çıkarsın gör ekşın reakşını (gülmektenyerlerdeyuvarlanankişisımaylisi) ::deliir:: aaaaa var mış o da ::xs06::::xs06::
bnizde her çeşit smili bulunur. hıdırın benim tireği ancak hıdırellezde görür. tirrektir ama çok pis çitme atar bilesin
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Ve ArapKadriiiiii söyle Rozi'ne baştan Hıdır'ıma kaş göz yapıp, mendil atıp tankını sağa sola sallamayacaktı. Benim Hıdır ağır abidir her kıza sulanmaz hem. Ayrıca, dökse dökse motor yağını Hıdır döker...Şimdi bişiiii derdim ama GÖZÜM ::pala:::cherry::cherry:

Wallace bakıyorum kaş-göz oynuyor, pek sevinmiş gördüm seni. Ekşın görmek istiyorsan Hıdır'ım seni yollara çıkarsın gör ekşın reakşını (gülmektenyerlerdeyuvarlanankişisımaylisi) ::deliir:: aaaaa var mış o da ::xs06::::xs06::

bana bah HIDIR EFENDİNE SAHAP OLAMIYON SONRADA ETRAFINDAKİLERE ÇAMUR ATIYON ::rantinp:
bu yakışmaz dostluğa O kadar
benim ROZİm öle bildiğiniz kıslardan deeldir
hayatında sadece ben varım vede öle kalacak:queen:

bnizde her çeşit smili bulunur. hıdırın benim tireği ancak hıdırellezde görür. tirrektir ama çok pis çitme atar bilesin

bak buna bende katılıyom HIDIR efendi (kısaca NAIMIS DÜŞMANI) aslan yürekli TİTREKden anca ÇİFTEYİ YER CIVATALARINI DAATIR :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
İftiraya bak yaa...Hıdır'ıma laf etmeyin bakiiim. O namıs koruyucusu, Ege'mizin efesi, bölgemizin deli motor yağlısıdır, bunları okursa bırak Rozi'yi sevmeyi fren lambasına bilem dokunmaz. ::pala::Hıdır gibisini zor bulur, kalır garajda karışmam. :farao: Titrek ise çiftemsi dokunuşların uçar tekme versiyonlarını yaşar ona da karışmam ::karma:: :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
anasayfada bi kaç defa gözüme çarpan ugh! topağının tanışma başlığı olacağını hiç tahmin etmemiştim,
hemde baldızım rozinin belalısı hıdırın riderinin topağıymış.
Hoşgeldin.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hoşgeldiniz hocam.

Ben de İzmir'deyim, ismim Berkant. Olasılıkla beni sokaklarda görüyorsunuz. Mavi GSR, siyah kask ile...

Bol bol yazmaya devam edin lütfen siteye..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Aramıza hoşgeldiniz. Katılımcı olmanız dileği ile Allah kazasız belasız binmeyi nasip eylesin.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Velkammışsınız hocam, velkaaaammm...

kutucuk ingilizce'yide Türkçeleştirip , belini kırmışsın tebrikler.

Bu arada ''Nilüfer'' sen şu gara (siyah) yebere'cesi olan benim hemşerim güzel toprağım, Demircilide denize atamadığım , evimde bişey satamadığım, etrafını kollamaktan yüzüne bakamadığım, sessiz sakin , o çok gonuşmayan utancından , yüzünü yerden galdırmayan , o çenesi düşük güzel gız değilmisin ?


Bize katıldığını söylemiştin ama ben bunu yeni gördüm. Hoş geldin , hoş geldin ama ''DUUURRRRRR'' biz seçiyiz öyle kolay kolay üye kabul etmeyiz. Önce sözlü bir dilekçeyle Anneni babanı da alıp bize geleceksin , öyle kapıdan uğrayıp geçmek yok . Annen babanla tanışıcaz , eline bir kova ve fırça verip motorları yıkatıcaz, bütün bu sınavlardan geçerli not alırsan, mesele kalmadı demektir.

hadi bakalım , bekliyorum :):):cat::cat::)

Tekrar tekrar teşekkürler, hoşbuldum, wellcame deyip iğrenç espriyi de ekleyelim o kadar İngilizce mesajdan sonra :-D



Sizin gibi güzel dostlar olduktan sonra katılmamam için bir sebep yok, bir aksilik olmadığı sürece katılımlara devam. Sevgiler bizden efem. :rendeer:

Not: Kuguş digiligindege yagaz segendege muguragatçıgığıgım :-D

begendege yagazagabigilirigim kuguş vege tatargacadaga digilindege:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
İftiraya bak yaa...Hıdır'ıma laf etmeyin bakiiim. O namıs koruyucusu, Ege'mizin efesi, bölgemizin deli motor yağlısıdır, bunları okursa bırak Rozi'yi sevmeyi fren lambasına bilem dokunmaz. ::pala::Hıdır gibisini zor bulur, kalır garajda karışmam. :farao: Titrek ise çiftemsi dokunuşların uçar tekme versiyonlarını yaşar ona da karışmam ::karma:: :)

HIDIR EFENDİ bitti habarın yok senin ViPeR75 hanııımmm::evil::::evil:::pl:

elimde onu bitirecek fotolar var pazar akşamından
ölece tırsmış pısmış zavallı bi şekilde sünepe sünepe duruyo
aslan yürekli TİTREK ve ROZİmin arasında:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Evet ya bende gördüm hatta kuyruğunu kıstırmış araya sünepe sünepe duruyordu. Yazık oldu HIDIR efendiye. Benim TİTREK ROZİnin can dostdur. Titrek yanındayken ROZİye dokunanın sonu böyle olur. Ama ROZİ de sağlam hatunmuş ne güzel de ağzını payını vermiş helal olsun.
Bİz de HIDIRı delikanlı bilirdik. Hava civa çıktı abicim. Yok yok olamaz böyel birşey. Onun yağı bozuk kusura bakma. Delikanlı motosikletin yapı 10-40 bilemedin 15-40 olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
karmacoma, aynen ta kendisiyim. :)

Rigel, memnun oldum Berkant kardeş, görmüşümdür mutlaka, toplantılara gelirseniz yüz yüze tanışma fırsatı da buluruz umarım.
"Bol bol yazmaya devam edin lütfen siteye.." Yeri geldiği zaman yazarım elbette. :)

THE_LANCET, teşekkür ederim, hoşbulduk. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Allah hepimize kazasız belasız binmeyi nasip eylesin.

gureli, Rahmi babaaammm çok teşekkür ederim, hoş buldum. Ama şöyle bir düzeltme yapmak lazım, evinizde çok şey sattınız hatta satmadınız paylaştık. O karidesin tarifini mutlaka almam lazım sizden, bütün tabağı yememek için kendimi zor tuttum o gün :mrgreen:

"Bize katıldığını söylemiştin ama ben bunu yeni gördüm. Hoş geldin , hoş geldin ama ''DUUURRRRRR'' biz seçiyiz öyle kolay kolay üye kabul etmeyiz. Önce sözlü bir dilekçeyle Anneni babanı da alıp bize geleceksin , öyle kapıdan uğrayıp geçmek yok . Annen babanla tanışıcaz , eline bir kova ve fırça verip motorları yıkatıcaz, bütün bu sınavlardan geçerli not alırsan, mesele kalmadı demektir.

hadi bakalım , bekliyorum.
"
Ben de zaten seçici olduğunuz için aranıza katılmakta tereddüt etmedim, umarım daimi olur. :cherry: ::smartass Artık bunun için ne gerekiyorsa yapacağız efendim, hayatımız sınav, korkumuz yok; dilekçe yazarız, motor yıkarız, yer sileriz, karides yeriz :queen::queen:

"begendege yagazagabigilirigim kuguş vege tatargacadaga digilindege"
Egelbegettege yagazagabigiligirsiginigiz, tagatagarcaga yagazagarsaganıgız aganlagamagayagabigiligirigiz ogo kagadagar ::148::



Şimdiii gelelim size beylerrrrr ::lac:::jocolor: Siz iki düşman motor sahibine ağzınızın pardon moturunuzun payını HIDıR'ım bilahare verecek.::miiz1:: Asıl o fotolar sende değil bende, Rozi Hıdır'ıma yamanmaya, çalışıp, yalvarırken çekilmiş hem de. Hıdır'ım bir kere gururludur, siz o lafları ettikten sonra bir daha yüzüne bilme bakmaz Rozi'nin.::ranntign İftiracılar siziiiiiiii ::11122::
Az bekleyin birazdan kanıtım geliyor::gleam::


Bakınız Rozi HIDIR'ıma nasıl yamanıyor, diğer yanında da titrek TİTREK var.



Herşey gayet ortada bence ::hakem1:: ::ban::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ViPeR75 hanııımmm fotolara iyi bak önce aslan yürekli TİTREKe saldırmış:cyclopsan HIDIR efendi (yanda duran hemcinsinden kuvvet alıp)

ama bu saldırı aslan yürekli TİTREKi titretmemiş kendini savunmuşdur ki
akabinde vede detayında
olay mahalline ROZİninde gelmesi ile HIDIR efendi pusmuş sinmiş ölece sinik vede silik bi vaziyette kalmışdır
eh artık bu kadar olaydan sonra HIDIR efendi ROZİme asılmayı bırakmış vede İLAÇLI GAZOZ İÇİRİP (NURİ ALÇOdan öğrenmiş bu taktiği) ağına başkalarını düşürmek için oradan uzaklaşmış:queen::queen:

LÜTFEN ACI GERÇEKLERİ BALÇIKLA ÖRTMEYİNİZ :farao:
MT AHALİSİ ÖĞRENMELİ BUNLARI
:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
HIDIRın eti butu bu kadar Arap Kadri. Ne desin kız şimdi HIDIR ını mı kötülesin. Resmen bitirmiş bizim canavarlar. Tırsmış pusmuş ama çaktırmıyor.
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Nasıl evirip çevirip gerçekleri saptırabiliyorsunuz vallaha tebrik ederim. Kanıt koyduk onu bile yamulttunuz. size diyecek başka lafım yok. Allah böyle kuru iftiralardan sakınsın beni ve dostlarımı. :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst