Toplantıya katılan tüm arkadaşlara teşekkürler:rendeer:
Muhabbeti bol ve güzel bir akşam oldu:cat: diğerine kısmet artık......
ulaştırma okuluna 20 günlük görev için geldim ve toplantıyı okuyunca hemen net sahibine sordum o da 10 dakikalık yürümeyle varırsın deyince bulayım şu mt dostlarımı dedim. tansaşın oradayım inşallah birazdan yanınızdayım
Sizinde toplantımıza katılmış olmanız bizleri sevindirdi:wiinkk:inşallah göreviniz süresince gerçekleşecek toplantılarımıza katılmaya devam edersiniz.
Yarınki piknikte bizimle olmanız dileğiyle.....
malesef bende gelemiyorum iyi eğlenceler
başka akşam ve eğlencelerde var daha:wiinkk:....
üzgünüm gelemiyorum iyi muhabbetler sizlere...
Canın sağolson kardeş:rendeer: gönüller bir olsun ve hayırlı görevler......
Ölmez sağ kalırsak, benzinin litrei de 7-8 YTL filan olmazsa geliriz inşallah ilerde bi gün dediğiniz gibi :mrgreen:
Protesto ya devam edersek amacına kesinlikle ulaşacaktır!
Halktan daha büyük bir güç olamaz:cat:
Şahsen Altayın Lisanslı Basketbolcusu Oldugumdan Dolayı 1-2 Kolaylık Saglayabilirim :cat:
Haydi hayırlısı....Motosikletin marka ve modeli ne olacak peki?
Bu arada, ist Schöneberg wirklich schön:mrgreen:
merhaba bende aranıza yenı katıldım umarım yarın yuz yuze tanısmak nasıp olur tabı benıde aranıza kabul edersenız . hepınıze saygılar
Merhaba,
Üzgünüm ama aramıza katılıp katılnadığını farkedemedim:cherry:
katılıpta kendini tanıttınmı?
İnşallah bundan sonraki toplantı ve gezilerimizede katılırsın:cat:
slm ben urladan gelecegim eger toplantıya gelmek isteyen ama vasıta bulamyan olursa gecerken alabilirim bilginize profilimde iletisim bilgilerm yazıyo ya da özelddende görüsebiliriz...
Urla dan gelerek aramıza katılmana memnun olduk:cat:
Kalıcı olma dileğiyle:cat:
toplaşın toplaşın yakışır izmir mt ye götürün çayları muratta çayı pek sevmez ama neyse idaree etsin artık

:queen:
Teşekkürler Ümmet bey:wiinkk:
İnşallah yakın bir zamanda başka bir toplantıda görüşürüz:cat:
İnşallah bulurum...

Ya bu arada kimse wireless olayına değinmemiş ???
Artık kerkes biliyo mazeretim var :salut: asabiyim ben.

r:
Net olsun toplantı nerede olursa olsun... :queen:
Marko sen adamı bayıltırsın abii...
Bundan böyle toplantı yaptığımız mekanlarda wireless olmasına
:mrgreen:dikkat edelim artık