[MT İZMİR] 13.06.2008 CUMA Bak burayı Hatırladın mı Toplantısı

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Autobahn'lar ( otoban ) yani bittiğinde İstanbul - Ankara - İzmir bir Kedi sıçraması kadar yakın olacak:mrgreen:
O zaman günübirlik uzak yolculuklar daha rahat olur ve katılırız karşılıklı toplantılara:queen:
Motosiklet tutkunu olmak başka değilmi.....


Ölmez sağ kalırsak, benzinin litrei de 7-8 YTL filan olmazsa geliriz inşallah ilerde bi gün dediğiniz gibi :mrgreen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ben de gelmek isterim de scooterın bakımı geldi heran yolda bırakabilir dağ bisikletine düştüm artık.... yanlız gaziemir çok uzak bana artık başka zaman görüşürüz murat abim
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
izmir gaziemire geliyorum diye o kadar yırtındım ama sesimi duyan olmadı, beni kimse bulmadı ama ben izmir mt yi bulmaya geliyorum. hadi hayırlısı. izmirim yabancısıyım, ama sora sora bağdat bulunur miseli geleceğim ama bakalım kimleri bulacağım.
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
izmir gaziemire geliyorum diye o kadar yırtındım ama sesimi duyan olmadı, beni kimse bulmadı ama ben izmir mt yi bulmaya geliyorum. hadi hayırlısı. izmirim yabancısıyım, ama sora sora bağdat bulunur miseli geleceğim ama bakalım kimleri bulacağım.

bulamadıgınız yerde izmir mt nerde diye bi seslensen yeter hemen gelir alırız sizi...
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
ulaştırma okuluna 20 günlük görev için geldim ve toplantıyı okuyunca hemen net sahibine sordum o da 10 dakikalık yürümeyle varırsın deyince bulayım şu mt dostlarımı dedim. tansaşın oradayım inşallah birazdan yanınızdayım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Toplantıdan görüntüler. Daha buradayız bekleriz:)

murat015yo5.jpg




murat001pa4.jpg

Wallace ve Metin3590


murat002eb4.jpg

Wallace ve ViPeR75



murat003st6.jpg

OzanCan, Erkan ve ArapKadri


murat004sq3.jpg

Sessicco ve Onur



murat005lw9.jpg

Özer ve Race Cat Marina



murat006oz8.jpg

Sezi, Extreme1925,Sandman, Bestamilk19,Yurttaş, Okram



murat007yt8.jpg


Okram ve TrTarık


murat008nw9.jpg






murat009fc8.jpg






murat010sr7.jpg





murat011ok6.jpg





murat012sp9.jpg




murat013rl3.jpg






murat014di7.jpg



murat001sv6.jpg




murat002kz4.jpg


Mt izmirin yeni falcısı sezi


murat003nl2.jpg

hava karanlık olunca fincana dışardan ışık desteği yapıldı


murat004yd5.jpg




murat005eo6.jpg




murat007oc5.jpg

buda metin3590 ın fincanı. kendisi gibi falı da tertemiz çıkmış kardeşimizin
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bol kahkahalı, neşeli bir geceydi. Özellikle gözüm Erkan, Ozancan ve Arapkadri arkadaşımızı yaratıcılıklarından kutluyor, gözlerinin hep ışıl ışıl parlamasını diliyorum.::coool:::cherry:
Foto şipşak Wallace ellerin dert görmesin, objektifine zeval gelmesin. :rendeer:
Bundan sonra Sezi benim özel falcımdır bu böyle biline, ilk önce her zamanki gibi bana bakacak sonra belki size :p
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
Bol kahkahalı, neşeli bir geceydi. Özellikle gözüm Erkan, Ozancan ve Arapkadri arkadaşımızı yaratıcılıklarından kutluyor, gözlerinin hep ışıl ışıl parlamasını diliyorum.::coool:::cherry:
Foto şipşak Wallace ellerin dert görmesin, objektifine zeval gelmesin. :rendeer:
Bundan sonra Sezi benim özel falcımdır bu böyle biline, ilk önce her zamanki gibi bana bakacak sonra belki size :p

bencede bütün gözleri cıkardı sezi arkadasımız sagolsun:queen::queen::queen:
en kötü günümüzün böyle olsunnn...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Toplantıya katılan tüm arkadaşlara teşekkürler:rendeer:
Muhabbeti bol ve güzel bir akşam oldu:cat: diğerine kısmet artık......

ulaştırma okuluna 20 günlük görev için geldim ve toplantıyı okuyunca hemen net sahibine sordum o da 10 dakikalık yürümeyle varırsın deyince bulayım şu mt dostlarımı dedim. tansaşın oradayım inşallah birazdan yanınızdayım

Sizinde toplantımıza katılmış olmanız bizleri sevindirdi:wiinkk:inşallah göreviniz süresince gerçekleşecek toplantılarımıza katılmaya devam edersiniz.
Yarınki piknikte bizimle olmanız dileğiyle.....

malesef bende gelemiyorum iyi eğlenceler

başka akşam ve eğlencelerde var daha:wiinkk:....

üzgünüm gelemiyorum iyi muhabbetler sizlere...


Canın sağolson kardeş:rendeer: gönüller bir olsun ve hayırlı görevler......

Ölmez sağ kalırsak, benzinin litrei de 7-8 YTL filan olmazsa geliriz inşallah ilerde bi gün dediğiniz gibi :mrgreen:

Protesto ya devam edersek amacına kesinlikle ulaşacaktır!
Halktan daha büyük bir güç olamaz:cat:

Şahsen Altayın Lisanslı Basketbolcusu Oldugumdan Dolayı 1-2 Kolaylık Saglayabilirim :cat:

Haydi hayırlısı....Motosikletin marka ve modeli ne olacak peki?
Bu arada, ist Schöneberg wirklich schön:mrgreen:

merhaba bende aranıza yenı katıldım umarım yarın yuz yuze tanısmak nasıp olur tabı benıde aranıza kabul edersenız . hepınıze saygılar

Merhaba,
Üzgünüm ama aramıza katılıp katılnadığını farkedemedim:cherry:
katılıpta kendini tanıttınmı?

İnşallah bundan sonraki toplantı ve gezilerimizede katılırsın:cat:

slm ben urladan gelecegim eger toplantıya gelmek isteyen ama vasıta bulamyan olursa gecerken alabilirim bilginize profilimde iletisim bilgilerm yazıyo ya da özelddende görüsebiliriz...

Urla dan gelerek aramıza katılmana memnun olduk:cat:
Kalıcı olma dileğiyle:cat:

toplaşın toplaşın yakışır izmir mt ye götürün çayları muratta çayı pek sevmez ama neyse idaree etsin artık:p:queen:

Teşekkürler Ümmet bey:wiinkk:
İnşallah yakın bir zamanda başka bir toplantıda görüşürüz:cat:

İnşallah bulurum... :p
Ya bu arada kimse wireless olayına değinmemiş ???
Artık kerkes biliyo mazeretim var :salut: asabiyim ben. :pr:
Net olsun toplantı nerede olursa olsun... :queen:

Marko sen adamı bayıltırsın abii...
Bundan böyle toplantı yaptığımız mekanlarda wireless olmasına
:mrgreen:dikkat edelim artık
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
Urla dan gelerek aramıza katılmana memnun olduk:cat:
Kalıcı olma dileğiyle:cat:


TESEKKÜRLER BENDE COK MEMNUN OLDUM :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
40
bence de çok eğlenceliydii....salladık bişeyler işte fal içinnn.....ancak bu toplantıda olmayan arkadaşlara fal baakmıcamm:mrgreen:
izmir den 3 ay ayrı kalıcam sevgilim size emanet :p
inşallah döndüğümde ilk gördüğüm kalabalığı ve sıcaklığı bulabilirimm....
herkese sevgiler; saygılar...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst