Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Teşekkürler, peşin 140 YTL'ye taktırdım, sirkeci özen motorda. Neyseki bizim motorda aparata falan gerek yok bide ona para vermiyoruz.

güle güle kullan güzel olmuş çanta, bende önce bir çin almıştım 2 gün geçmeden düştü gitti arkadan, şimdi SHAD 33 Lt aldım. taktırmayı düşünen arkadaşlar varsa tavsiye ediyorum çok şık ve sağlam bir çanta...boşken de doluyken de ses filan yapmıyor...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
güle güle kullan güzel olmuş çanta, bende önce bir çin almıştım 2 gün geçmeden düştü gitti arkadan, şimdi SHAD 33 Lt aldım. taktırmayı düşünen arkadaşlar varsa tavsiye ediyorum çok şık ve sağlam bir çanta...boşken de doluyken de ses filan yapmıyor...

hayırlı olsun ama böyle kuru kuru olmaz resim isterük :p
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bugun karaköyde koruma demiri sordum 100 ytl dediler görüntü olarak beğenmiyorum ama motorun rengi siyah çok sırıtmaz diye düşünüyorum kararsızım bende :pale:
kenny çok şık olmuş çanta güle güle kullan
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
nerden yaptırdığını söyleyebilirmisin yaptırmayı düşünüyorum konuştuğum yer scooterlara yüksek fiyat veriyorlar honda bayiliğide yapıyorlar honda beat göre fiyat vermişlerdi bugun sitelerine baktım 783 ytl indirmişler

O dönem çok araştırdım. Birçok sigorta şirketi ile konuştum ancak hiçbiri scooterlara kasko yapmıyor. Yapanlar da eğer kapalı garajda olması koşulu ile kasko yaptıklarını söylediler. Yani evin dışında olan hırsızlıklara karışmıyorlar. Soyguncu zihniyet işte. Bunu da önlemek için dediğin gibi anormal fiyatlar çekiyorlar ki kendilerini riske etmesinler.
Ben kaskoyu MRT sigortaya yaptırdım. www.mrtsigorta.com iletişim bilgilerini bulabilirsin. Orada Murat bey var çok ilgileniyor. Zaten arabamın kasko ve sigortalarını bundan sonra ona yaptıracam.Bizim motorların değeri kasko sisteminde 3000 ytl gözüküyor. Çalınma durumunda %75 ini ödüyorlar. Bu da 2250 liraya denk geliyor ki bir çoğumuz motoru bu fiyata aldık. herkese kazasız ürüşler...
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
teşekkürler dark mojo ben kapalı otoparka bırakıyorum ama dışarı çıktığımda bi yere bıraktım mı aklım hep motorda oluyo bide allah göstermesin kaza durumunda zaten canınla uğraşıyorsun bari malda kafam rahat olsun istiyorum
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
arkadaslar hepınıze selam bıse sorcam mondializzet kardesım sahibinden com daki motor sana mı ait satılık (1800 ytl üsküdar) ıstıorsun bılgı verırmısın cunku bende almayı dusunuom ama belkı ıkıncı elde alabılırım bılgı beklıorum oke aeo
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
68
bende ankarada oturuyorum.yazın sonuna doğru ehliyetimi alıcam.ama sabredemiyorum öss yi bekliyorum haziranın sonlarına doğru almayı düşünüyorum motoru.anıttepe deki bayiye ben daha gitmedim.fiyat peşinat konusunda ne söyledi sana.bende ybr düşünüyorum ama suzuki daha hoşuma gidiyor niyeyse.600cc olmadıktan sonra vitesli motoru napayım diyorum.bende almaya karar verirsem eğer gider alırız motorları :cat:

ben aldım bordo bi suzuki an 125 ama yarın gelicek ... anıttepeden ya sanırım okudumda biraz parçaları sanki pahalı gibi plaka sigorta masrafları filan 2510 gibi bi fiat çıkıcak internet sitelerinde aradım ucuz olanları yok elimizde yok şuan gelicek var filan diyo gerçekten herşey dahil 2250 ye suzuki an 125 yok olsa ben alırdım merak etmeyin ha bide plaka masrafını ilave etmeyi unutmayın ....
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
11
ben aldım bordo bi suzuki an 125 ama yarın gelicek ... anıttepeden ya sanırım okudumda biraz parçaları sanki pahalı gibi plaka sigorta masrafları filan 2510 gibi bi fiat çıkıcak internet sitelerinde aradım ucuz olanları yok elimizde yok şuan gelicek var filan diyo gerçekten herşey dahil 2250 ye suzuki an 125 yok olsa ben alırdım merak etmeyin ha bide plaka masrafını ilave etmeyi unutmayın ....

Size tam olarak kaça mal olduğunu da sonuçta belirtirseniz sevinirim.Bu arada Ankara'da An 125 sahibi olan bu forumda siz ve ben varım sanırım
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
11
arkadaslar bu motorun ruhsat işlemlerini biz halletsek kça mal olur

bide bıse daha sorcam arkadaslar ben buyuk ıhtımal bu motoru ıkıncı el alacam sımdı alacagım motor farzedelımkı rodaj suresınde hızlı kullanılmıs + ne bılım ıkı kısı kullanılmıs yanı kısacası zorlanmıs yani pekı ben bunu anlayabılırmıyım.O sekılde alsam motoru ne problemı olur bu ıslerde yenıyım ılk motorum olacak ıns ondan dolayı sıkı bır bılgı ıstıorum sımdıden cok tesekkurler
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
O dönem çok araştırdım. Birçok sigorta şirketi ile konuştum ancak hiçbiri scooterlara kasko yapmıyor. Yapanlar da eğer kapalı garajda olması koşulu ile kasko yaptıklarını söylediler. Yani evin dışında olan hırsızlıklara karışmıyorlar. Soyguncu zihniyet işte. Bunu da önlemek için dediğin gibi anormal fiyatlar çekiyorlar ki kendilerini riske etmesinler.
Ben kaskoyu MRT sigortaya yaptırdım. www.mrtsigorta.com iletişim bilgilerini bulabilirsin. Orada Murat bey var çok ilgileniyor. Zaten arabamın kasko ve sigortalarını bundan sonra ona yaptıracam.Bizim motorların değeri kasko sisteminde 3000 ytl gözüküyor. Çalınma durumunda %75 ini ödüyorlar. Bu da 2250 liraya denk geliyor ki bir çoğumuz motoru bu fiyata aldık. herkese kazasız ürüşler...

kaskonuzu kaça yaptırdınız acaba?az önce mrt sigortayı arayıp fiyat bilgisi aldım.motorun kasko değeri 2500ytl(değeri kendiniz belirliyormuşsunuz) ise 450 ytl kasko ücreti varmış ki bana biraz pahalı geldi.
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
kaskonuzu kaça yaptırdınız acaba?az önce mrt sigortayı arayıp fiyat bilgisi aldım.motorun kasko değeri 2500ytl(değeri kendiniz belirliyormuşsunuz) ise 450 ytl kasko ücreti varmış ki bana biraz pahalı geldi.

Ben 426 ytl 5 taksit yaptırdım. O zaman murat bey motorun yeni bir model olmasından dolayı sisteme tanımlı olmadığını belirtmişti. Daha sonra ise 3000 ytl değer verildiğini söyleyip bu fiyata kasko yaptırmıştım. Tabi araba kaskolarına göre biraz pahalı ama diğer sigorta şirketleri 750-1000 ytl arası fiyat söyleyip kapalı garaj ve kilit altında olması şartı arıyorlar. Oturduğum semtte hırsızlık olayları çok olduğu için mecburen yaptırdım. Hatta motoru aldığım gün aracımdan teybi çalmışlardı. hiç düşünmeden yaptırdım.
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
Rodaj sonrası izlenimler

125 cc scooterlar arasında tartışılmaz en güzeli ve en güçlüsü. 500 km rodajımı tamamladım ve hergeçen gün motora dahada alıştım 10 numara scooter.Suzuki bence markasına yakışır bir araç yapmış tebrikler.

Araçla ilgili:
-Motoru 125 cc ve 9 beygir olduğundan gerçekten güçlü ve çok seri.
-Tip göreceli birşey ama görüpte beğenmeyen olmadı şimdiye kadar.
-Yakıt daha rodajdayım ama 20 ytl benzinle 200 km rahat şehir içinde yapıyorum.
-Scooter trafikten kurtulmanın ve hayatınıza keyif katmanın bir parçası
-Aeaçla ilgili negatif eleştirim yok çünkü gerçekten yoook.125 cc kaliteli bir scooterden beklenen herşey fazlasıyla var.
 
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
125 cc scooterlar arasında tartışılmaz en güzeli ve en güçlüsü. 500 km rodajımı tamamladım ve hergeçen gün motora dahada alıştım 10 numara scooter.Suzuki bence markasına yakışır bir araç yapmış tebrikler.

Araçla ilgili:
-Motoru 125 cc ve 9 beygir olduğundan gerçekten güçlü ve çok seri.
-Tip göreceli birşey ama görüpte beğenmeyen olmadı şimdiye kadar.
-Yakıt daha rodajdayım ama 20 ytl benzinle 200 km rahat şehir içinde yapıyorum.
-Scooter trafikten kurtulmanın ve hayatınıza keyif katmanın bir parçası
-Aeaçla ilgili negatif eleştirim yok çünkü gerçekten yoook.125 cc kaliteli bir scooterden beklenen herşey fazlasıyla var.


sali@com

çok teşekkür ederimm resimler we scooter hakkındaa daha çok şey paylaşırsann çokk güzell olurr tekrarr tşk ederimm
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
8
selam

selam arkadaşlar.bugün ilk motorumu aldım.başlangıc için suzuki tercih etiik.ettik diyorum çünkü arkadaşımla beraber aldık.benimki siyah onunki mavi.henüz kask da almadık.ne tür bi kask uygun olur ve bu motorda nelere dikka etmeliyim paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
Arkadaşım kask seçimi yapmak senin zevkin ama açık kask almamanı öneririm.birde nolan-shoei gibi sağlam markalar gerçi onların fiyatları biraz yüksek ama en sağlamı onlar yani.GDR-Lazer de alabilirsin 150-300 arasında gider gelir nolan ve shoei kadar olmasada çin mallarından çok çok iyidir.Mesala bende GDR var ve iki kişiyi biliyorum GDR kask ile kaza yaptılar birisi 8,5 metre yerde sürüklendi ve bırak kafasını kask sapa sağlamdı çizikler hariç.ve tekrar GDR aldılar.Ayrıyaten GDR'de ses ve rüzgar neredeyse yok denecek kadar az.Buğu yapmıyor.güneş vizörüde var çeneden açılır modelinden bahsediyorum.Unutmadan kaza yapanlara sordum bu kaskın açılır çenesi kaza yaptıklarında açılmamış sağlam yani.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
24
selamlar

arkadaslar iki gun once an 125 im ile bakirkoy sahil yolunda kaza yaptim
ben ucuz atlattim ama motor icin ayni seyi diyemicem.
neyse motoru aldigim yere (tekay moto)servise biraktim
on granaj yani on kaporta hasarli,far ve sol aynada hasarli
degismesi gerekiyor.
fakat tekay yedek parca konusunda cok pahali servis hizmeti ciddi paralara
yapiliyor.
bu parcalarin hepsine iscilik haric 400 ytl istediler.
sizce fiyat normalmidir. benden haber bekliyolar motoru yapmak icin
daha ucuza yaptirabilecegimiz bir yer varmidir?
bu konuda bilgisi olan arkadaslar acil cevap yazarlarsa sevirim.
herkese selamlar.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Kask tavsiyem Airoh SV55 modelidir. çene açılır, çift vizör, italyan malı, E3 sertifikası var, yanak pedleri çıkarılıp temizlenebilir, hava sirkülasyon kanalları mevcut ve sportifdir. Kaza yaptım kafamı yere vurup sürüklendim ve sadece vizörün yan tarafı çok hafif çizildi. belli bile olmuyor neredeyse...

arkadaslar iki gun once an 125 im ile bakirkoy sahil yolunda kaza yaptim
ben ucuz atlattim ama motor icin ayni seyi diyemicem.
neyse motoru aldigim yere (tekay moto)servise biraktim
on granaj yani on kaporta hasarli,far ve sol aynada hasarli
degismesi gerekiyor.
fakat tekay yedek parca konusunda cok pahali servis hizmeti ciddi paralara
yapiliyor.
bu parcalarin hepsine iscilik haric 400 ytl istediler.
sizce fiyat normalmidir. benden haber bekliyolar motoru yapmak icin
daha ucuza yaptirabilecegimiz bir yer varmidir?
bu konuda bilgisi olan arkadaslar acil cevap yazarlarsa sevirim.
herkese selamlar.

Arkadaşım geçmiş olsun. Suzuki internet sitesinde yedek parça fiyat listesini bir gözden geçir. ( http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=yedekparca )Ayrıca istersen (Avrupa yakasında oturuyorsun herhalde ama) bilgi almak için, Korlas yedek parça servisinin numarasını vereyim buradan da fiyat al bence 0216 660 12 20
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
ömer bilal
arkadaslar bu motorun ruhsat işlemlerini biz halletsek kça mal olur

bide bıse daha sorcam arkadaslar ben buyuk ıhtımal bu motoru ıkıncı el alacam sımdı alacagım motor farzedelımkı rodaj suresınde hızlı kullanılmıs + ne bılım ıkı kısı kullanılmıs yanı kısacası zorlanmıs yani pekı ben bunu anlayabılırmıyım.O sekılde alsam motoru ne problemı olur bu ıslerde yenıyım ılk motorum olacak ıns ondan dolayı sıkı bır bılgı ıstıorum sımdıden cok tesekkurler

Arkadaşım muameleci+vekalet 120 YTL tutar sen kendin yaparsan 70 -80 YTL civarında tutar, valla sen bilirsin ama bu sıcaklarda kendin hiç uğraşma pişman olursun...git gel...

Forumumuzun Eski sayfaları incelersen rodaj ve ruhsat konularında bir çok bilgiye ulaşabilirsin...Motorun ömrünü ve çalışmasını etkileyen ilk husus rodaj, burada bazı arkadaşlar kabul etmese de ben rodaj önemsizdir rodaja boşverin diyen bir ustaya ya da profosyonel motorcuya rastlamadım...

Selamlar Kolaylıklar

deeper78
arkadaslar iki gun once an 125 im ile bakirkoy sahil yolunda kaza yaptim
ben ucuz atlattim ama motor icin ayni seyi diyemicem.
neyse motoru aldigim yere (tekay moto)servise biraktim
on granaj yani on kaporta hasarli,far ve sol aynada hasarli
degismesi gerekiyor.
fakat tekay yedek parca konusunda cok pahali servis hizmeti ciddi paralara
yapiliyor.
bu parcalarin hepsine iscilik haric 400 ytl istediler.
sizce fiyat normalmidir. benden haber bekliyolar motoru yapmak icin
daha ucuza yaptirabilecegimiz bir yer varmidir?
bu konuda bilgisi olan arkadaslar acil cevap yazarlarsa sevirim.
herkese selamlar.

Arkadaşım geçmiş olsun TEKAY bildiğim kadarı iel yetkili bayi değil artık...Bu bilgiyi Suzuki Genel Merkezden aldım beni Bakırköy Batuhan veya Karaköy Korlas'a yönlerdirdiler. Suzukinin web sayfasında parça fiyatları var sanırım ayrıca yetkili bayiler telefonlada yardımcı olabilirler...

Bir de kaza nasıl oldu, koruman var mıydı ? Kaskında filan bir hasar var mı? Biraz bilgi verirsen bizde daha çok dikkat ederiz.

Buyuk geçmiş olsun....

gokayugur
Kask tavsiyem Airoh SV55 modelidir. çene açılır, çift vizör, italyan malı, E3 sertifikası var, yanak pedleri çıkarılıp temizlenebilir, hava sirkülasyon kanalları mevcut ve sportifdir. Kaza yaptım kafamı yere vurup sürüklendim ve sadece vizörün yan tarafı çok hafif çizildi. belli bile olmuyor neredeyse...

Gökay kardes kaskı kullanmıyorsun hala umarım çünkü oyle bir izlenim edindim :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimkinin benzin göstergesi kafayı yedi zaten :p

Ne yapabilirim ? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst