Teşekkürler, peşin 140 YTL'ye taktırdım, sirkeci özen motorda. Neyseki bizim motorda aparata falan gerek yok bide ona para vermiyoruz.
güle güle kullan güzel olmuş çanta, bende önce bir çin almıştım 2 gün geçmeden düştü gitti arkadan, şimdi SHAD 33 Lt aldım. taktırmayı düşünen arkadaşlar varsa tavsiye ediyorum çok şık ve sağlam bir çanta...boşken de doluyken de ses filan yapmıyor...