- Katılım
- 29 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,442
slm arkadaşlar ben asya motor alalı 1 yıldan az oldu.malesef pendık damladan aldım.motorun ufak tefek değişmesı gereken parcası var.pedıkdekı hayvanlar kadıkoyde almışlar.motor aldıgıma benı pişman ettıler slm verıyorum direk para gozlerı paradan başka bır sey gormuyolar sadece para. onlara para kaptırmak ıstemem 19 a parcası bulabılecegım bır yer varmı?(inana buna kıme damla desem asya motor kullanıcısı olan adamlar seytan gomuş gıbıler.)
öncelikle aramıza hoşgeldin.:rendeer: sorunlarına gelince istanbul genelinde hepsi aynı servislerin malesef servis madurlarından biride benim. ama parça konusunda sıkıntı çekmiyorum. sana lazım olan parça motor kısmındamıdır yoksa grenaj türü bi parçamı veya buna benzer servisten alıcak ( fren müşürü, düğme kısmı, far v.s.) şeylermi. bi kere bu motorların motor aksamını işinin ehli bi motor ustasında gayet uygun fiyata yaptırabilirsin.(ben öyle yaptırıyorum) üstelik motor parçalarınıda zaten temin ediyorlar. hatta grenajıda temin ediyorlar servisten alıyorlar. daha uygun fiyata gelebiliyor. senin iyi işinin ehli bi usta bulman gerekiyor güngören bahçelievler tarafına yakın olsan tavsiye ederim ama oralarda bilmiyorum.:cat: ben motor aksamını komple yenilettim sayılır. şundan şüphen olmasınki orjinalinden sağlam oldu diyebilirim. çünkü motor ilk aldığımızdan daha da iyi bir performans vermeye başladı.:cat