Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
slm arkadaşlar ben asya motor alalı 1 yıldan az oldu.malesef pendık damladan aldım.motorun ufak tefek değişmesı gereken parcası var.pedıkdekı hayvanlar kadıkoyde almışlar.motor aldıgıma benı pişman ettıler slm verıyorum direk para gozlerı paradan başka bır sey gormuyolar sadece para. onlara para kaptırmak ıstemem 19 a parcası bulabılecegım bır yer varmı?(inana buna kıme damla desem asya motor kullanıcısı olan adamlar seytan gomuş gıbıler.)

öncelikle aramıza hoşgeldin.:rendeer: sorunlarına gelince istanbul genelinde hepsi aynı servislerin malesef servis madurlarından biride benim. ama parça konusunda sıkıntı çekmiyorum. sana lazım olan parça motor kısmındamıdır yoksa grenaj türü bi parçamı veya buna benzer servisten alıcak ( fren müşürü, düğme kısmı, far v.s.) şeylermi. bi kere bu motorların motor aksamını işinin ehli bi motor ustasında gayet uygun fiyata yaptırabilirsin.(ben öyle yaptırıyorum) üstelik motor parçalarınıda zaten temin ediyorlar. hatta grenajıda temin ediyorlar servisten alıyorlar. daha uygun fiyata gelebiliyor. senin iyi işinin ehli bi usta bulman gerekiyor güngören bahçelievler tarafına yakın olsan tavsiye ederim ama oralarda bilmiyorum.:cat: ben motor aksamını komple yenilettim sayılır. şundan şüphen olmasınki orjinalinden sağlam oldu diyebilirim. çünkü motor ilk aldığımızdan daha da iyi bir performans vermeye başladı.:cat:(maşallah deyin arkadaşlar):queen: mesela kanuni de de aynı model var biliyorsundur. onların servsilerinden de temin edebilirsin gerekli parçalarını.:cat: kanuninin yedek parçası orjinalinden daha sağlam diye duydun yakın bi arkadaşımızdan. :cat: yinede servis olsun diyorsan www.asyamotor.com.tr adresinden istanbuldaki bütün servislerin telefonuna ve adresine ulaşabilirsin.:cat:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
öncelikle aramıza hoşgeldin.:rendeer: sorunlarına gelince istanbul genelinde hepsi aynı servislerin malesef servis madurlarından biride benim. ama parça konusunda sıkıntı çekmiyorum. sana lazım olan parça motor kısmındamıdır yoksa grenaj türü bi parçamı veya buna benzer servisten alıcak ( fren müşürü, düğme kısmı, far v.s.) şeylermi. bi kere bu motorların motor aksamını işinin ehli bi motor ustasında gayet uygun fiyata yaptırabilirsin.(ben öyle yaptırıyorum) üstelik motor parçalarınıda zaten temin ediyorlar. hatta grenajıda temin ediyorlar servisten alıyorlar. daha uygun fiyata gelebiliyor. senin iyi işinin ehli bi usta bulman gerekiyor güngören bahçelievler tarafına yakın olsan tavsiye ederim ama oralarda bilmiyorum.:cat: ben motor aksamını komple yenilettim sayılır. şundan şüphen olmasınki orjinalinden sağlam oldu diyebilirim. çünkü motor ilk aldığımızdan daha da iyi bir performans vermeye başladı.:cat:(maşallah deyin arkadaşlar):queen: mesela kanuni de de aynı model var biliyorsundur. onların servsilerinden de temin edebilirsin gerekli parçalarını.:cat: kanuninin yedek parçası orjinalinden daha sağlam diye duydun yakın bi arkadaşımızdan. :cat: yinede servis olsun diyorsan www.asyamotor.com.tr adresinden istanbuldaki bütün servislerin telefonuna ve adresine ulaşabilirsin.:cat:

Maaşallah çok seviyorum motoruna bakanları ilgilenenleri ona can çekiştirmeyenleri sonra baheneyi çin mallarına atarlar iyi akşamalar...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Maaşallah çok seviyorum motoruna bakanları ilgilenenleri ona can çekiştirmeyenleri sonra baheneyi çin mallarına atarlar iyi akşamalar...

eyvallah sağolasın. tabiki elimizdeki bu. elimizden geldiğince bakıcazki oda bizi götürsün. komple motor değiştirdim 450 ytl.:cat: aktarma kısmı kayış varyatör tahrik seti. piston, piston yatağı karank mili ve ekipmanları.:cat: baktın arızamı veriyor değiştir gitsin. 450 ytl ye hondanın neresini yaptırabiliriz bu saydıklarımdan acaba.:cat:
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
33
öncelikle aramıza hoşgeldin.:rendeer: sorunlarına gelince istanbul genelinde hepsi aynı servislerin malesef servis madurlarından biride benim. ama parça konusunda sıkıntı çekmiyorum. sana lazım olan parça motor kısmındamıdır yoksa grenaj türü bi parçamı veya buna benzer servisten alıcak ( fren müşürü, düğme kısmı, far v.s.) şeylermi. bi kere bu motorların motor aksamını işinin ehli bi motor ustasında gayet uygun fiyata yaptırabilirsin.(ben öyle yaptırıyorum) üstelik motor parçalarınıda zaten temin ediyorlar. hatta grenajıda temin ediyorlar servisten alıyorlar. daha uygun fiyata gelebiliyor. senin iyi işinin ehli bi usta bulman gerekiyor güngören bahçelievler tarafına yakın olsan tavsiye ederim ama oralarda bilmiyorum.:cat: ben motor aksamını komple yenilettim sayılır. şundan şüphen olmasınki orjinalinden sağlam oldu diyebilirim. çünkü motor ilk aldığımızdan daha da iyi bir performans vermeye başladı.:cat:(maşallah deyin arkadaşlar):queen: mesela kanuni de de aynı model var biliyorsundur. onların servsilerinden de temin edebilirsin gerekli parçalarını.:cat: kanuninin yedek parçası orjinalinden daha sağlam diye duydun yakın bi arkadaşımızdan. :cat: yinede servis olsun diyorsan www.asyamotor.com.tr adresinden istanbuldaki bütün servislerin telefonuna ve adresine ulaşabilirsin.:cat:

cok tşkler bılgı için malesef o gunlerde asya motorun web sayfasında bayi tlf cıkmıyordu şimid farklı yerler acılmış anadolu yakasında.web sayfasında gordum ve gıdecegım.yanlız benım asya motorla degıl.damlayla sorunum var bu adamlar sadece para para zihniyetı taşıyolar.granajlarda sadece onlarda var.motor aldıgıma benı cok pişman ettıler.neysekı artık rahatım.damla dışında farklı bır servıs var banada yakın sayılır.motorumdan cok memnunum.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
eyvallah sağolasın. tabiki elimizdeki bu. elimizden geldiğince bakıcazki oda bizi götürsün. komple motor değiştirdim 450 ytl.:cat: aktarma kısmı kayış varyatör tahrik seti. piston, piston yatağı karank mili ve ekipmanları.:cat: baktın arızamı veriyor değiştir gitsin. 450 ytl ye hondanın neresini yaptırabiliriz bu saydıklarımdan acaba.:cat:

yani tabiki anca plastik aksamları alınabilir:mrgreen:
çin malı diye hor kullananlar varya sonra suçu çine atanlar :pale:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Ne parça sıkıntısı mı kazık mı servıs mı kötü ney :)

:queen::queen::queen: ulen nitrious yahu iyi anladük iyiki bi servisin var :queen::queen::wiinkk: bu arada görüşemiyoruz hiç. iş yoruculuğu ve yoğunluğundan net'e de fazla giremiyorum. ama bu aralar gircem biraz.:cat: görüşürüz.:cat: bu arada ismail abide gezilerin tozunu attırıyor yahu.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadaslar dün motoru 15.000 bakımına verdım bugun saat 5 gıbı aldım.Motor inanılmaz degısmıs gıdısı hızlanısı sesı gozlerıme ınanamadım..Ibreyı devırdım bu gece gelırken hala sokdayım (misal) ıbre yanlıs bıle olsa aynı ıbre 110 u gecmıyordu oda ıkına ıkına..İbrahım ustama gıdıp yarın gene tesekkur edıcem motor sankı bastan yaratılmıs..Ne ayar cekmıs ya..Yapılanları yazayım..

1.Hava fıltresı degıstı borusu ve kutusu temızlendı.
2-Bujı değişti..
3-Varyatör takımı komple degısti
4-Depo sokuldu temızlendı aynı zamanda 2 kırık ayak kaynak yapıldı sabıtlendı.
5-Karbürator sokuldu temızlendı ayarları yapıldı..
6-Aku bakımı yapıldı sarja baglandı..
7-Kayıs kontor edıldı. (7500 kmdır aynı kayıs var bır catlak bıle yok masallah harbıden Japon Bando farklı ya Cın olan 7500 km gıbı kopmak uzere ıken degıstırmıstık.)
9-Ust kapak acıldı subap ayarı yapıldı ( sadece egzoz subabı bıraz sıkısmıs )
10-Arka kampanadakı balata degıstı ( orjınaldı cıkan :) )
11-Debriyaj balatası ayarı yapıldı bıraz asınmıs kavrama ona gore tekrar ayarlandı..
12-Tesisat Kontrol edildi.

Sanırım bu kadar aklıma gelenler bunlar..Tüm bunlar işçilik dahil 80 ytl tuttu..Ama motor benı hayran bıraktı ben kac bın km dır motora bınmıyormusum :) en son 9000 de bakıma gırdı ondan sonra sadece yag degısımıne gıtmıstı..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
herkese selamlar arkadaşlar

uzun süredir yazmıyordum, kısmet bugüneymiş

benim t19a hala çalışıyor merak atmeyin :mrgreen:

8.000 kilometreye geldim, motor hiçbirzaman beni yolda bırakmadı

8000 km ye kadar ise yaşadığım çok basit sorunlar ise şunlar

sol fren kolu kırıldı hemen değitirildi 5 ytl

eksozla motorun bağlantı yerindeki vida kırıldı,tornacıda yeni vida takıldı (orjinalliği bozacak işlem yapılmadan) 15 ytl

daha sonra eksozda perçimlerden dolayı zırıltılar arttı gıcık aldım orjinal yeni eksozundan taktırdım, 5000 km dir rahatım, 40 ytl

2000 km lerdeyken akü bir iki defa sorun çıkardı şarj olmuyordu falan konjektörüyle beraber yenisini aldım garantisi vardı diye yarı yarıya para aldılar 25 ytl

şimdiye kadar birer defa sinyal ve far ampulü patladı değştirdim 15 ytl

park halindeyken sol aynamı uçurdu arabanın biri takım olarak ikisini değiştirdim 30 ytl


Kısacsı 8000 km de (2 yıl) 150 ytl civarı bir masrafım oldu bozulan parçalar için, çin malının avantajıda bu olsa gerek.


evet arkadaşlar 8000 km boyunca motor ise tık bile demedi, çok iyi bir şekilde çalışıyor, bakımlarını düzenli yaptırıyorum.

yakıt sarfiyatı şehir içinde 100 km de 4 - 4,5 litre arasında oynuyor, şehir dışında ise iki kişi düz yolda kullanımda 3,2 lt ye kadar düşüyor sarfiyat

son hız beni artık tatmin etmiyor, bu yüzden motorumu ilerde satıp honda falan almak istiyorum, rüzgar yokken 110 a kadar zor çıkıyor ama rüzgara karşı giderken 80 civarını geçemiyorum gaz tam açıkken, buda benim için sıkıntı ve eziyet yaratıyor uzun yolda, ama yanlış anlamayın motor bozuk olduğu için değil, kapasitesi bu kadar olduğu için öyle oluyor. Zaten bu tür çin malı motorlarda daha fazla hız pek görülmüyor rüzgara karşı.

Bu zaman zarfında honda suzuki ve yamaha scooterlara bindim arkadaşlar, deneme amaçlı 3-5 kilometre falan sürmüşümdür. Size tek diyebileceğim şey kalite ve yüksek fiyat boşuna oluşmuyor. eşekten inip ata binmek gibi birşey oluyor.


hepinize saygılar sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Arkadaşlar sizin bu motorun ayak basma yerlerindeki metal parça bizim stormlara da takılır mı? Bildiğim kadarıyla kasa aynı.
Eğer takılırsa nasıl temin edebilirim. Rize'deyim ve Asyayla ilgili hiç bir şey yok.
Motoru gerçekten çok şık gösteriyor o metal parçalar ve bizim plastik basıldıkça temizlenmeyecek şekilde eskiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bunlar bınılecek motor degıl yha

hadi yaaw:queen: şaka yapıyorsun inanmam:p

OOooO İsmail abi sen bizim elemanı kandır gel bu taraflara sokarız bakıma :p

valla fena olmaz:queen:

Arkadaslar dün motoru 15.000 bakımına verdım bugun saat 5 gıbı aldım.Motor inanılmaz degısmıs gıdısı hızlanısı sesı gozlerıme ınanamadım..Ibreyı devırdım bu gece gelırken hala sokdayım (misal) ıbre yanlıs bıle olsa aynı ıbre 110 u gecmıyordu oda ıkına ıkına..İbrahım ustama gıdıp yarın gene tesekkur edıcem motor sankı bastan yaratılmıs..Ne ayar cekmıs ya..Yapılanları yazayım..

1.Hava fıltresı degıstı borusu ve kutusu temızlendı.
2-Bujı değişti..
3-Varyatör takımı komple degısti
4-Depo sokuldu temızlendı aynı zamanda 2 kırık ayak kaynak yapıldı sabıtlendı.
5-Karbürator sokuldu temızlendı ayarları yapıldı..
6-Aku bakımı yapıldı sarja baglandı..
7-Kayıs kontor edıldı. (7500 kmdır aynı kayıs var bır catlak bıle yok masallah harbıden Japon Bando farklı ya Cın olan 7500 km gıbı kopmak uzere ıken degıstırmıstık.)
9-Ust kapak acıldı subap ayarı yapıldı ( sadece egzoz subabı bıraz sıkısmıs )
10-Arka kampanadakı balata degıstı ( orjınaldı cıkan :) )
11-Debriyaj balatası ayarı yapıldı bıraz asınmıs kavrama ona gore tekrar ayarlandı..
12-Tesisat Kontrol edildi.

Sanırım bu kadar aklıma gelenler bunlar..Tüm bunlar işçilik dahil 80 ytl tuttu..Ama motor benı hayran bıraktı ben kac bın km dır motora bınmıyormusum :) en son 9000 de bakıma gırdı ondan sonra sadece yag degısımıne gıtmıstı..
brawo walla şu ustayı gidip tebrik etmek lazım. birde bu kada makul bi fiyata gerçekten alkışlamak lazım:cat:
Bigin üstad sen servisin adresini verde geçerken uğrayayım :D

ismail abi giderken benide götür:cat: bilgin bu arada devirdim derken kaçı devirdin.

valla bizim motorda maşallahı var. bildiğiniz gibi motorda şişme olduğundan krank ses yapıyordu ve hafifden yamukluk vardı. ve sürekli varyatör yiyordu. şimdi maşallah bi sorun yok. motorun sesi bile değişti.. rodaj süreside doldu sanırsam genelde abim kullanıyor şimdi.:cat: ben bu aralar kamyonetle direksiyon sallıyorum:queen: kmde 11000 oldu:cat:

Arkadaşlar sizin bu motorun ayak basma yerlerindeki metal parça bizim stormlara da takılır mı? Bildiğim kadarıyla kasa aynı.
Eğer takılırsa nasıl temin edebilirim. Rize'deyim ve Asyayla ilgili hiç bir şey yok.
Motoru gerçekten çok şık gösteriyor o metal parçalar ve bizim plastik basıldıkça temizlenmeyecek şekilde eskiyor.

dediğin parçayı asya motor servislerinde bulabilirsin ancak. ya istanbuldaki bi arkadaşına aldırırsın gönderir sana yada www.asyamotor.com.tr adresinden sana en yakın servise gideceksin.:cat: parçalar uyar neden uymasın kasa aynı.:cat: uymasada uuydurursun. bir iki vidalık işi var.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende asya 150 T 19 A SAHİBİYİM MOTORUM DAHA 100 KM DE FAZLA BENZİN YAKTIĞINI DÜŞÜNÜYORDUM SERWİSE GİTTİM BANA 1000 KM YE KADAR FAZLA YAKAR SIFIR MOTOR GİTTİKÇE YAKITI AZALIR DEDİ ACABA BU PROBLEM SİZİNDE BAŞINIZA GELDİMİ BENİ AYDINLATIRSANIZ SEVİNİRİM BİR DE en fazla 80 km ye çıkıyor sizce gittikçe açılırmı dersiniz ? yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende asya 150 T 19 A SAHİBİYİM MOTORUM DAHA 100 KM DE FAZLA BENZİN YAKTIĞINI DÜŞÜNÜYORDUM SERWİSE GİTTİM BANA 1000 KM YE KADAR FAZLA YAKAR SIFIR MOTOR GİTTİKÇE YAKITI AZALIR DEDİ ACABA BU PROBLEM SİZİNDE BAŞINIZA GELDİMİ BENİ AYDINLATIRSANIZ SEVİNİRİM BİR DE en fazla 80 km ye çıkıyor sizce gittikçe açılırmı dersiniz ? yardımcı olursanız sevinirim

Arkadasım oncelıkkle merhaba 1.si Rodaj donemınde bu makınalar gercekten de bıraz fazla yakıyor ama 1000 - 1500 km den sonra cıddı bı sekılde yakıtda dusme olacaktır merak etme :cat:

2. Si senın motorun 1500 km lerı saglıklı gorebılecegınede pek ınanasım gelmıyor daha rodajdakı bır makınayı zorluıyorsun 80 ı gecmıyor dıyorsun 80 km de ısın yok senın suanda 50 yı gecme sakın kullan motoruna zarar verırsın baska bısı degıl :cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
asya kapından içeri sokma bizim burda kaç tane asya varsa hepsi ortadan koptu belden yeni :queen:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
teşekkürler nitrois motor konusunda daha yeniyiz sizin gibi tecrubeli arkadaşların önerilerine ihtiyacım war zaten onun için buradayız

Arkadasım oncelıkkle merhaba 1.si Rodaj donemınde bu makınalar gercekten de bıraz fazla yakıyor ama 1000 - 1500 km den sonra cıddı bı sekılde yakıtda dusme olacaktır merak etme :cat:

2. Si senın motorun 1500 km lerı saglıklı gorebılecegınede pek ınanasım gelmıyor daha rodajdakı bır makınayı zorluıyorsun 80 ı gecmıyor dıyorsun 80 km de ısın yok senın suanda 50 yı gecme sakın kullan motoruna zarar verırsın baska bısı degıl :cat:

teşekkürler nitrouis81 önerilerin gerçektende benim için çok değerli
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst