- Katılım
- 1 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,294
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar, innova motorumu sattıktan sonra, xxxx ytl vererek bu motoru aldım.. piyasaya göre çok makul bir fiyat olduğu için ve motoru 1 ay sonra falan satacağım için fiyatı yazmadım.. sonra söylerim 
Motorun hiçbir sorunu yok.. 120 yi geçmiyor.. arka fren bitik, değişecek.. sabit hızı 100 km/h.. 2005 model, 24000 km olmasına rağmen motorda hiç titreşim olmaması ve kıvrak olması hoşuma gitti, bence cg den daha iyi motor..
Cg de 5. viteste olduğunu pedalın boşluğundan anlıyordum ama ybr de böyle bir sistem yok.. gerçi devir saatinden de anlıyorum.. en çok hoşuma giden sıfırlanabilen alt sayaç..(bunun adını bilmiyorum) bu çok işime yarıyacak..
Yarın servise götürüp bakım yaptıracaz.. muhtemelen yıldız ticaret bulgurluya.. Kullandıkça olan biteni buraya yazarız, Hayırlısı olsun.. ALLAHu teala olmayanlarada nasib etsin. Maşallah diyelim..
Motorun hiçbir sorunu yok.. 120 yi geçmiyor.. arka fren bitik, değişecek.. sabit hızı 100 km/h.. 2005 model, 24000 km olmasına rağmen motorda hiç titreşim olmaması ve kıvrak olması hoşuma gitti, bence cg den daha iyi motor..
Cg de 5. viteste olduğunu pedalın boşluğundan anlıyordum ama ybr de böyle bir sistem yok.. gerçi devir saatinden de anlıyorum.. en çok hoşuma giden sıfırlanabilen alt sayaç..(bunun adını bilmiyorum) bu çok işime yarıyacak..
Yarın servise götürüp bakım yaptıracaz.. muhtemelen yıldız ticaret bulgurluya.. Kullandıkça olan biteni buraya yazarız, Hayırlısı olsun.. ALLAHu teala olmayanlarada nasib etsin. Maşallah diyelim..
Son düzenleme: