MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!

hocam ıyı marka kotu marka yok motor motordur ayrımcılık yapma .



bu topıc super olmus
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
git gellerdeyim Enduromu nikalaşmı diye ama tilkinin dönp geldiği yer yine nikalaj dükkanı galiba :D
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
bende imrendim size bi kac tanede benden ....yanlız bı arkadas cın malı motor resmı koymayın zevkımızı bozmayın demıs..arkadasım gucumuz buna yetıyo hem benım motorum oo pahalı 300-400 kıloluk motorlardan daha guzel
bıde o arkadas baksın bakalım pıyasaya hangı motor daha fazla...
[IMG [URL=http://imageshack.us]


kefken yolu mola zamanı yagmurdan cıkmıstık donumuza kadar ıslanmıstık ne yolculuktu ama
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
Ben yeniyim forumda + Motor konusunda da yeniyim kısacası pek birşey bilmeden aldım motoru şekli şemali sesi o kadar hoşuma gitti ki dayanamadım ve aldım motor artık benim =)
Model: Prince Giantco 125cc "ilk motorum bana yeter heralde" motordan anlıyan abilerim bi açıklama yaparmsınız bana motor hakkında iyi kötü hepsini yazın lütfen teşekkürler






 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
125cc ve tek silindir bir motor. Dezavantaj güç eksikliği bence. Cruiserlar uzun yol için tasarlanır. Birgün bir çocuk benim motoru işaret ederek "abi bu gezi motoru değil mi?" diye sormuştu. Sanırım en güzel adı o taktı orada: gezi motoru. Motorunun tipi gerçekten çok güzel fakat muhtemelen sen de benim gibi sonradan daha güçlü bi motosiklet almak isteyeceksindir. Uzun yolda zorlanmadan pata pata pata gitsin diye.

Fakat zaten deneyimli sürücüler güçlü motorlarla başlanmasına karşılar. Bu yüzden bence akılcı bir tercih yapmışsın.

Hayırlı olsun :)
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
istediğim modelde bulduğum tek motor bu tarzda bulamadım sanırım yaşımda 18 bu iyi gibi sanki düzenlenen gezilere bu motorla gidilirmi_?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
KONU SOHPET KISMINDAN KALDIRILDIĞI İÇİN BURADAN DEVAM ETMEK İSTEDİM.
Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)
custom yapılamazmış, aşagıda örnek resim var fenamı?

[
[URL=http://imageshack.us]


Teknik özelliklerine gelirsek,
Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
Çap: 81.5 mm
Strok: 62.0 mm
Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
Silindir hacmi: 647 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46
2. : 1,78
3. : 1,38
4. : 1,13
5. : 0,96
Ön çatal açısı: 35 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 120/70 ZR 18
Arka lastik: 180/55 ZR 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,430 mm
Genişlik: 840 mm
Yükseklik: 1,155 mm
Aks aralığı: 1,700 mm
Yerden yükseklik: 160 mm
Sele yüksekliği: 675 mm
Kuru ağırlık: 220 Kg
Yakıt deposu: 17 litre
Bilir kişi arkadaşlarıma sormak istediğim,bu klasmanda japon alternatifleri hangi açılardan kıyaslanılamayacak kadar fark atmaktadır açıklarsanız sevinirim.
olay parça ve hizmet ise bu gv 650 Türkiye'de iki firmanın güvencesi altında değilmidir? Hangi parçası dayanıksızdır? Hangi gv 650 kullanıcısı hangi konuda madur olmuştur ve ya diğer açıdan bakarsak Yamaha,Honda,suzuki..vs... hiç üzdüğüne rastlanmamışmıdır?
Şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
14
my.php
[/URL][/IMG]


Bu alet 2006 shadow

2 aydır bende iyi gezmeye başladık eksoz özel yapım devirsizken helikopter sesi verir gazlayınca gök gürültüsü komprosörde ise iyi hamurdanır yan çantaları çıkartım arka çantayı da çıkarttım
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
14
Ben hafta içinde yaş ortalamsı 35 ve üstü cruiser/choopper kullan arkadaşlar ile toplanıp bilgi paylaşımı hafta sonu için farklı alternatifler üretip paylaşmak istiyorum Malum site çok kalabalık tanışma etkinliklerin de bile her kez farklı köşesine çekiliyor veya eski tanıdıkları ile sohbetleşiyorlar.


Avrupa yakasında olup haftanın bir günü toplanıp tanışmak isteyen olur ise yer belirleyebiliriz
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba ben bi chopper almak istiyorum bunun için 250 lik jinlun almak istiyorum motor hakında bilgisi olan varsa bnm le yaplaşırsa sevinirim ilk motorum daha önce 600 cc yamaha dragsatar kullandım bi abimin motoruydu başlangıç olarak kullanacak bişi istemiyorum sorunum motor hakkında pek bilgimin olmaması tavsiye ettiğiniz marka veya modeller varsa benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Arkadaşlar bugün iki motor İznik'e köfte yemeğe gittik ve oraya yaşları 55 civarında olan bir çift geldi. Motorun görünümünden çok etkilendim ve dikkat ettiğimde yamaha dragstar 650 olduğunu gördüm. Resmen aşık oldum resimlerdeki gibi değilmiş gerçeğini görmek lazımmış demek ki. Askerden sonra alacağım inşallah.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)

sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
en önemli sebebi
motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
en önemli sebebi
motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok

Daha guzel aciklanamazdi herhalde :cat:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
alp bey profilinizde ankarada olduğunuz yazıyor, eğer sizin için uygunsa biryerde buluşup beraber sürebiliriz. ben ayrancı tarafında oturuyorum bilginiz olsun istediğiniz zman arayabilirsiniz

ayrıca ben de ilerde vtx1300 almak istiyorum çok güzel bir motor güle güle kullanın
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst