MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84
henuz oyle afilli foto cekemedik ama bunlar var. beni de yazın listeye.

Masai Grand Eagle 250cc

my.php

my.php


şu an sissy bar ve arka koltuk takılı ama olsun. yine aynı karizmadayız ;)

olmadı sanırsam
ta2qz0.jpg

ta4tk4.jpg

gabe dostum motorun şahane olmuş arka koltuk yokken daha bi aygır olmuş masai:cat: bende sökücem arka koltuğu zaten artçı taşımayı sevmiyorum:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
slm doslar chopper cruiser bambaşka bir duygudur başka hiçbir modelin üstünde onda rahat olduğum kadar rahat hissetmiyorum kendimi seviyorum ve hep sevicem...:cat:
BUDA BENİM ÇAYDANLIK ....
SEYHAN 250cc.

 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
1
selamlar

bende bir haftadir cruiserciyim tuhaf bir başlangıc oldu benim için...gecen hafta motor galerisine gittim ve yamaha dragstar almak istedim satıcı bana daha once ne kullandığımı sordu bende araba kullandım die cevap verdim :p...hayır motor olarak ne kullandınız dedi:) ona daha once hiç motor kullanmadığımı söledim ve motoru bana satmak istemedi tum paray masanın ustune koydum onu alıcam vede burdan motorla gidiceğimi sölesemde tok bir galeri olduğu için pek umursamadı...nitekim o motora olan aşkıma daha fazla dayanamadı ve motoru bana verdi :p ve ertesi gun sadece bir saat ders aldım...su sıralar 250 km yol yaptım..ve 3 kaza atlattımm..malum ist da yasıyorum tum taxi ve minibusler beni sıkıstırmaktan haz alıyorlar sanki ama sunuda sölemeliyim 3 gundur buna pek izin vermıyorum....motor aldığımda çok buyuk gelmişti beni biraz ürkütmüştü ama ben onu garaja koyup seyretmek için almamıştım :) (bunu yapan bir kaç kişi tanıyorum)bu sitedede yeniyim resminide koymak isterdim ama nasıl yapıldığını bilmıyorum...öğrenince siiznle paylaşmak isterim...kendinize iyi bakın..taxi ve minubuslere dikkat edin :p..
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
bende bir haftadir cruiserciyim tuhaf bir başlangıc oldu benim için...gecen hafta motor galerisine gittim ve yamaha dragstar almak istedim satıcı bana daha once ne kullandığımı sordu bende araba kullandım die cevap verdim :p...hayır motor olarak ne kullandınız dedi:) ona daha once hiç motor kullanmadığımı söledim ve motoru bana satmak istemedi tum paray masanın ustune koydum onu alıcam vede burdan motorla gidiceğimi sölesemde tok bir galeri olduğu için pek umursamadı...nitekim o motora olan aşkıma daha fazla dayanamadı ve motoru bana verdi :p ve ertesi gun sadece bir saat ders aldım...su sıralar 250 km yol yaptım..ve 3 kaza atlattımm..malum ist da yasıyorum tum taxi ve minibusler beni sıkıstırmaktan haz alıyorlar sanki ama sunuda sölemeliyim 3 gundur buna pek izin vermıyorum....motor aldığımda çok buyuk gelmişti beni biraz ürkütmüştü ama ben onu garaja koyup seyretmek için almamıştım :) (bunu yapan bir kaç kişi tanıyorum)bu sitedede yeniyim resminide koymak isterdim ama nasıl yapıldığını bilmıyorum...öğrenince siiznle paylaşmak isterim...kendinize iyi bakın..taxi ve minubuslere dikkat edin :p..

Hayırlı olsun kardeşim ama adam sana ilk olarak 650cc ve yaklaşık 250 kg bi motosiklet satmakta isteksiz davranmış haklı olarak. Deneyimli arkadaşlar düşük cc motorlarla başlanmasını salık veriyorlar. Neyse dikkat ettikten sonra bi sorun çıkacağını sanmam. Kazasız belasız... Hayırlı olsun tekrar, cruiser gibisi var mı? :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
chopper cruiser ciler nerdesiniz forum ölüyorr hadi elele canlandıralım biraz...
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Ben en kısa zamanda buraya fotoğraf koyacağım fakat hep unutuyorum çekilmeyi :)

Yanlızca şunu söyleyebilirim ki motorcu olduğumdan beri ömrüme sanki 5 yıl bonus eklenmiş gibi hissediyorum. Keşke daha önce tanışsaymışım bu zevkle.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm motosiklet tipleri içinde en güzelleri olan Cruiserları bir hayat tarzı olarak seçen ve motorlarını "araç" değil "amaç" olarak gören insanların MT içindeki sanal kulübü.


Yani diğer türler hep bir takım amaçlar için araçtır. :cherry:

Ama bizler (Cruiser kullananlar) için motorlarımız amaçtır. Yıkar temizler, parlatır ve onları gezdiririz. :bounce:

Uyarı : Enduro ve SS kullanıcı arkadaşlar biz bu resimleri koyduktan sonra fazla dolaşmasınlar bu başlıkta, çünkü gözleri kamaşabilir :queen:




::plus1::waaaavvvvv çok güzel yazmışsın seni gönülden tebrik ederim.::alkiis::
Şahsım adına gerçekten sevindim, konu başlığını her nekadar geç de görsem::unsure::

tüm mt ailesi içindeki chopper-cruiser sürücülerine hayırlı uğuğurlu olsun::shake2::
kurdaleyi ben kesmek isterdim ::cekic:: ama nasip bu güne imiş::friends:



::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!
Şuna kötü kadın demeseydin bari,o başka anlama geliyor:)ÜStelik kimin gücü neyi almaya yeterse.Sen niye Harley almıyorsun mesela?:)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
Değirmendere'de karnımızı doyurmuş ve mola sonrası hareket etmek üzereyken nihayet fotoğraf çekilmek aklıma geldi :)

İşte benim serpico'nun deyimiyle kötü kadınım; yine de o benim ilk göz ağrım :)

dsc00091tg2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
yukarılarda bi arkadaşımız fiyakalı motosikletlerin fotolarını koyun buraya çinli falan olmasın ki havamız olsun tarzı bişeyler yazmış. ama ben katılmadığım için koyuyorum inşallah sorun çıkmaz.

işte çinli dostumla benim bi kaç kare fotoğrafı.:cherry:














 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
yukarılarda bi arkadaşımız fiyakalı motosikletlerin fotolarını koyun buraya çinli falan olmasın ki havamız olsun tarzı bişeyler yazmış. ama ben katılmadığım için koyuyorum inşallah sorun çıkmaz.

Yukarıdaki arkadaşın ifadesi maksadını aşan bir hal almış, gerçi maksadı da bu başlık için geçerli değil ya....

Başlığı açan kişi olarak amacım, bu başlık altında motorunun yapım yeri ve yılı ne olursa olsun tüm cruiser severleri bir araya toplamak idi. Şimdiye kadar da fena gitmiyor. :cat:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Yukarıdaki arkadaşın ifadesi maksadını aşan bir hal almış, gerçi maksadı da bu başlık için geçerli değil ya....

Başlığı açan kişi olarak amacım, bu başlık altında motorunun yapım yeri ve yılı ne olursa olsun tüm cruiser severleri bir araya toplamak idi. Şimdiye kadar da fena gitmiyor. :cat:

ledo başlığın amacının dışına çıktığımı sanmıyorum. amacım bi cruiser sever olarak fotolarımı paylaşmaktı. (gerçi serpico nun yazdıklarına alınganlık yapmışım çinli motorumdan dolayı ama o kadar) maksadı aşan bişey yok yani.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ledo başlığın amacının dışına çıktığımı sanmıyorum. amacım bi cruiser sever olarak fotolarımı paylaşmaktı. (gerçi serpico nun yazdıklarına alınganlık yapmışım çinli motorumdan dolayı ama o kadar) maksadı aşan bişey yok yani.

Sevgili kardeşim,

yukarda yazdığım yazıyı nasıl oldu da kendi üstüne alındın, anlayamadım.

Bahsettiğim kişi sepico adlı üye...

Lütfen, iyi okuyup cevap yazalım birbirimize.

Bu arada eklediğin fotolar çok güzel, eline sağlık
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Sevgili kardeşim,

yukarda yazdığım yazıyı nasıl oldu da kendi üstüne alındın, anlayamadım.

Bahsettiğim kişi sepico adlı üye...

Lütfen, iyi okuyup cevap yazalım birbirimize.

Bu arada eklediğin fotolar çok güzel, eline sağlık

ledo kusura bakma valla bi yanlışlık olöuş. hiç yapmazdım ama.:pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
5
Madem konu Cruiser ve konu başlığını açan arkadaşım Levent bende motorumu paylaşayım site üyesi olarak istedim.
Her motora karşı saygım vardır ama bende krom aşığıyım. Hele Custom olmuşuna doyamam.

 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bu kutuda yazmış olduğum mesajı silmeyi uygun gördüm. Kusura bakmayın lütfen !
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst