[Kütahya - MT]

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İsmail;
Çok geçmiş olsun aman dikkat!
Arkadaşlar bu arada gezi de mükemmel olmuş ha.Keyfinize bereket...
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
ismail abi çok geçmiş olsun.. plakasını falan aysaydın; yakalayıp dövsevdin :pr:

ömer sana da geçmiş olsun güzel hikaye :D

emrah resimler çok güzel ellerinize sağlık..
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
benim scootercu :queen: nerde ya girdi birdaha ses gelmedi höyyy scootercu küthaya mt ye scootercu dolsunda hadi bizde gidelim gezilere benim scooter korkuyor tek scooter cıkmaya :salut:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Alp bu motor tam senlik bi bak istersen fiyatıda bayaa uygunmuş....

3855915_538462_flih688.jpg


http://www.sahibinden.com/4500_e_dustu!_!_son_fiyat!_!_!_!WQQaXQQ3855915WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu siteden pınar diye bi bayanında başkasına sattı ve motor indir di o kişide pek saylıklı motor değil gibi metalgold nickli birinin şinci heralde
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
hmm hatırladım bu motoru şimdi. belli zaten piyasasına göre çok aşağıdaydı fiyatı.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
bu siteden pınar diye bi bayanında başkasına sattı ve motor indir di o kişide pek saylıklı motor değil gibi metalgold nickli birinin şinci heralde
ben de motoru satarken pınar'a mankenlik teklif etsem satışı hızlanır mı ki?:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi neti biraz çok takip ediyorum heralde:p
hayati abi tavsiye etmem motor satılmadı heralde daha.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi benim kt demirbaş oldu dükkana,satabilirsem çinli bi kros almaya çalışacağım abi.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
benim scootercu :queen: nerde ya girdi birdaha ses gelmedi höyyy scootercu küthaya mt ye scootercu dolsunda hadi bizde gidelim gezilere benim scooter korkuyor tek scooter cıkmaya :salut:


Yahu dostum ben artçılı 165 km gittim 74cc lik skutırımla... Sende 125lik vardı galiba sen ki niye korkuyo:queen: benim zaten şuan tek hedefim KÜSU-TM 'i kurmak... (Kütahya Sukutır Tim):cat::p Şuan bir arkadaşımla bu proje üstüne düşmeye başladık... Gerek duruşuyla, gerekse aktiviteleriyle güzel bir proje...

Tüm Kütahya'lı MotoSeverlerin Desteğiyle KÜSU-TM Çok yaKında
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst