[Bursa - MT]

V&B

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
238
slm arkadaşlar uzun bi süredir yokum ortalıkta bi tanıdığım eskilerden ukala kalmış galiba :)

baya kalabalık ve genç kesim gelmiş buraya galiba :) bizim dedeler yok artık neyse arasıra bakarım gene ben ....

Bu arada reklam yapmıyayımda izmir yolu üzerinde teknolojinin kalbinin attığın yerdeyim beyler beklerim :)))) ( Orhan abim yani ihtiyara sorun yerimi beklerim herkesi teknolojiyi bana sormadan almayın derim :) )

Artık bir motorum yok ama olsun ruhumuzda var o rüzgar yetmezmi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Eskilerin minik'i ben kaldım efet V&B ihtiyarlarımızdan ses seda yok maalesef...Olsun motordur olur satılır yenisi alınır...


yalnızgezen
Dostum hayırlı satışlar dilerim.Valla düşündüğüm bir makina lakin fiyat beni fazlasıyla aşıyor telefonda da konuşmuştuk...
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
1 gün önceden haber verseydin keşke dün kendimede arkadaşımada 250 cc chopper aldık:pale:hayırlısı olur inşallah istediğin motora en yakın zamanda kavuşursun.:cat:

hayırlısı kardeşim, almış olduğun motor en iyi motor demek lazım :) hoş bende motorumu çok seviyorum fakat şu vakit darlığında motoruna tam tekmil binen biri olarak hazırlanmak için zaman harcamaktan motora hafta içi binmeye fırsatım kalmıyor. bu yüzden scoter konusunda sıcak bakışım var ama chooper'ın tadı bambaşka... :) :) :)

Eskilerin minik'i ben kaldım efet V&B ihtiyarlarımızdan ses seda yok maalesef...Olsun motordur olur satılır yenisi alınır...


yalnızgezen
Dostum hayırlı satışlar dilerim.Valla düşündüğüm bir makina lakin fiyat beni fazlasıyla aşıyor telefonda da konuşmuştuk...


evet sevgili kardeşim, telefonda konuşmuştuk. dediğin gibi sonuçta bu işin ucu bi yerde maddiyata dayanıyor. birde kendimden yola çıkarak biraz nankörlük seziyorum. motorum on numara, bineceksen o zahmete katlanacaksın(giyinme kuşanma olayları) diyorum kendime. her neyse umarım hafta sonu hava güzel olurda çıkarım biraz...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
alabalık var ama bizde takım yoktu tutmaya eskiden çok balıkçı olurmuş orada.
bu arada gideyim mi GİDELİM Mİ???!!!:silent:

Bir organizasyon olursa bende katılmak isterim tabiiki.Fakat hafta sonları çalışıyorum, salı günleri izin kullanıyorum.Birde hala motosikletim yok.Ama gözüme kestirdiğim bir motor var.Bu motorla ilgili düşünceleriniz benim için önemli. Kanuni Freedom 200



 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
BENZİN FİYATLARI
İyi Günler,
Benzin fiyatlarının, birkaç ay içinde bugünkü seviyelerden (3,39 YTL/Litre) % 20 oranında artış göstererek
4,20 YTL/Litre
seviyesini ulaşacağı söylenmektedir.

Fiyatların inmesini mi istiyorsunuz?
BU MÜMKÜN !
Bu nedenle harekete geçmeliyiz.
HEMEN ve aklımızı kullanarak!

Geçen yıl, 'Bir gün benzin almayın!' diye boykot önerileri yapılmıştı.
Petrol şirketleri buna gülmekteydi, çünkü pazartesi günü almadığımız benzini salı günü alacağımızı biliyorlardı.
Bu onlar için küçük bir aksaklıktı ama problem olmamıştı.

Bir kişi olabilirliği yüksek bir plan oluşturdu ve
EĞER İSTERSEK GERÇEKLEŞTİREBİLİRİZ !
diye yola çıktı.
Okumaya devam edin ve ikna olursanız bize katılın.

Kurşunsuz benzin'in litresi şu anda Fransa'da
2,45 YTL/Litre
BU BÜTÜN PETROL DEVLERİ TARAFINDAN SOYULDUĞUMUZUN FARKINDAYIZ DEMEKTİR.

Hatırlar mısınız, fiyatları 2 YTL'ye çıkartırken dünyada petrol rezervlerin tükenmeye başladığını söylüyorlardı.
Şu anda petrol kıtlığı falan yok ve 35 yıl öncesinden daha fazlasına sahipler.
O zaman petrol fiyatları 0,20 Euro/Litre idi.

Bu nedenle agresif bir yol izleyerek tüketicilerin her zaman borsaları ve fiyatları kontrol ettiklerini göstermemiz gerekiyor. Fiyatların düşüşe geçmesini sağlamak için, petrol şirketlerinin en hassas oldukları bölgelerinden vurmak gerekiyor:
BU DA ONLARIN CÜZDANINDAN DEMEKTİR!
BUNU GERÇEKLEŞTİREBİLİRİZ!

NASIL MI?
Hepimizin, araçlarımıza bağımlı olduğumuzu biliyoruz ve benzinsiz bir yere gidilemeyeceğini biliyoruz.
Buna rağmen, fiyatlar üzerinde büyük bir etki yaratabiliriz:
ORTAK HAREKET EDEREK bir FİYAT SAVAŞI başlatabiliriz!!!

Önerimiz:
Sene sonuna kadar aşağıdaki iki petrol şirketlerinden BENZİN ALMAYALIM:

TOTAL VE SHELL

Bi Düşünün!
En büyük iki petrol şirketi benzin satamadığı takdirde fiyatları zorunlu olarak düşürmek zorunda kalacak ve bu da hemen fiyat indirme savaşını tetikleyecektir.
Hedefimize ulaşabilmek için ise milyonlarca TOTAL ve SHELL müşterilerine ulaşmamız gerekiyor.

YAPILMASI
GEREKEN ŞU!

Ben bu maili yaklaşık 30 kişiye gönderiyorum.
Bu gönderdiklerimden hepsi 10'ar kişiye daha gönderse 300 kişiye ulaşmış oluruz.
Bu 300 kişi ise 3.000 kişiye gönderecek....
Bi sonraki derken gönderim 3 milyon kişiye ulaşır, vs..

Hepimiz aynı gün 10'ar kişiye iletirsek, bir hafta içinde! bu petrol devlerine savaş ilan etmiş
300 MİLYON kişi olabiliriz
EVET, KAZANABİLİRİZ,
ANCAK.......
Hedefimize ulaşana kadar;

TOTAL ve SHELL

haricindeki benzin istasyonlarından
ALMALIYIZ
Bu nedenle bu e-postayı iletmenizi rica ediyoruz!
VAR MISINIZ bu savaşı kazanmaya?[/COLOR][/U][/I]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Şimdi şöyle de bir durum var...O iki şirketten almazsak eğer diğerlerinden alacağız.Başkalarına yarayacak bu...Ama dediğiniz gibi işe yaramayacak şey deil...Düşünmek gerek.Ben benzinimi sürekli olarak shell'den alıyorum.Bulamadığımda opet kullanıyorum...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
kardeşime katılıyorum japondan şaşma çin alacaksanda ağır makina al chopper cruiser gibi onlar pek üzmez senin ama hafif makinalarda çinden uzak dur.sonradan kafanı çok duvara vurun.

Kanuni'nin çin malı olduğunu bilmiyordum arkadaslar.Yahu sallasan çinliye çarpacak.Pİysayı işgal etmiş bunlar be.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
piyasa'da japon-kore-italyan-alman-amerikan-çin başlıca olmak üzere motosiklet marka doğum yerleri olanlar var....Bunların büyük bir kısmını çinliler oluşturuyor :) şaşmamak gerek...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Benim güzel bir planım var :D Sabah 9:30'da öss'ye gireceğim...Sora 12:45'te çıkacağım sınavdan ardından evime gelip duşumu alıcam dinlenicem üzerime düzgün bişeler giyip motorumu garajıma kapatacağım ve doğru Arap Şükrü'ye eğlenmeye alkolün dibine vurmaya...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Selamlar sevgiler,son 1 yıldır soluksuz ve yoğun iş seyahatleriyle boğuşmaktayım.
şu an Kayseri'de bir otelden yazmaktayım.:pale:
İşlerimin yoğunluğunu anlatmak için !!!!!! geçen yaz sadece 15 dakika denize girebildim,bu yaz hedefim 30 dakika .........:queen:

Sevgiler selamlar.
İHTİYAR dedeniz.:queen:
[NOT]Sevgili gençler öss vss kasmayınız,sınavı kazanmak ya da kazanmamak önemli değil.önemli olan yaşam amcamızın kucağında aldığımız pozisyondur..................öptüm :rendeer:[/NOT]
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
Benim güzel bir planım var :D Sabah 9:30'da öss'ye gireceğim...Sora 12:45'te çıkacağım sınavdan ardından evime gelip duşumu alıcam dinlenicem üzerime düzgün bişeler giyip motorumu garajıma kapatacağım ve doğru Arap Şükrü'ye eğlenmeye alkolün dibine vurmaya...

Sevgili Akın, şu anda uyuduğunu düşünerek sınavında başarılar diliyorum kardeşim. bu satırları okurken çoktan sınavdan çıkmış, evine gelmiş, duşunu almış ve hatta motorunu bırakıp Şükrü Hocaya bile gitmiş olacaksın. Umarın hayat istediklerini senden esirgemez. Sonuç ne olursa olsun Sağlık en büyük servetimiz :) Sevgiler...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Teşekkür ederim Ayhan..Sınavdan çıktım şu anda duş almak üzereyim...Ayrıca şükrü hocaya birazdan geçeceğim...Teşekkür ederim iyi dileklerin için..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili Akın,Şükrü efendiye benden selamlar iletiniz.:cherry:

Afiyet olsun...... :rendeer:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
hoşgeldin ihtiyar seni görmek ne şeref.daha sık yazasın diye sana seyyar internet bağlantısı çekmek lazım aslında ama neyse:mrgreen::p
nasılsın iyimisin.daha sık görüşmek ümidiyle kal sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst