- Katılım
- 7 Haz 2008
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #21
Ya abi iyi motor ama ben biraz daha cüsseli bişey istiyorum ben sadece hafta sonları falan zzevk için bincem.
Son düzenleme:
Ya abi iyi motor ama ben biraz daha cüsseli bişey istiyorum ben sadece hafta sonları falan zzevk için bincem.
hoca git 5500 euro ver kawasaki ninja250 al.. 2008 model 0 km.. performance susturucu taktır, markası arrow olsun.. o zaman sesi dinletirsin cümle aleme..
gürültü kirliliği yaratıyor gürültülü egzoslar, hele birde boşta gaz veröeler sıkışık trafikte ara gazlar.. insanları rahatsız etmekten, başkalarının haklarına tecavüz etmekten başka hiçbir işe yaramıyor, bizim insanımızda (çoğu eğitim seviyesi malum) başkalarına saygısızlık etmeğe bayılıyor...
Yahu güzel kardeşim neyin peşindesin anlamadım.Git elektirikli bisikletlerden al o zaman cahil halkımıza önayak ol senin önderliğinde gürültüye elveda diyelim...