Sağol hasan abeee.. :mrgreen:Gözüm nice yıllara nice RR lara inşallah :wiinkk:
Tarkan abi çok teşekkürler..doğum günün kutlu olsun serhat mutlu yıllar
Ben yazılalı çoook oldu.. :queen:Nice senelere koş direk yazıl ehliyet kursuna temmuza yetiş bari =)
Aminnnnnnnnnnnnnnnnnn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bizlerle ve ailenle beraber nice yıllara kardeşim :rendeer:
Nice yıllara serhatcım:rendeer: Bol tektekerli kmler dilerim
Bu ara ne büyüyünce yeşil olacak gökhan ?![]()
Doğum günün kutlu olsun serhat kardeşim nice mutlu yıllara![]()
Gecte olsa Dogum günün kutlu olsun Serhat :rendeer:
İnsan kendini bilmez mibu aminnnnn in bi bayandan gelmesi nedense garip bi tebessüm olurşturdu yüzümde![]()
anlatta çocuklar bilgilensin mali:cherry: