Bilecik'te korkunç kaza

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
Bilecik'te, iki motosikletin kafa kafaya çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi hayatını kaybetti

Edinilen bilgiye göre, kaza Deresakarı köyünde meydana geldi. Tarlaya gitmek için yola çıkan Mehmet Ertürk idaresindeki 11 AD 730 plakalı motosiklet, Deresakarı-Selbükü yolunun 3. kilometresi Çayırtepe mevkiinde tarladan evine dönen Engin Pektaş (30) idaresindeki 06 AY 005 plakalı motosikletle kafa kafaya çarpıştı.

Kazada, iki sürücü de olay yerinde hayatını kaybetti. Kazayı gören köylülerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen jandarma ekiplerinin yaptığı incelemenin ardından cesetler hastane morguna kaldırıldı. Olayı duyan sürücülerin yakınları sinir krizleri geçirirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
allah rahmet eylesin yalnız çok ilginç 2 motor nasıl çarpışmış koskoca yolda hala aklım almıyor
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin.Geride kalanlara sabır diliyorum.

Ölen'İn arkasından konuşmak pek hoş değil fakat motoru köyde kullanıyorlarsa kasklarının olmadığını tahmin ediyorum.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Çok kötü olmuş kaza iki motor da dağılmış ikisine allah rahmet eylesin.Bu da kazadan kalanlar.

 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sabah bende okudum.. gerçekten cok kötü bi olay.. ama aklım almıyor yani koskoca yolda nasıl kafa kafaya ?
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
ufff cok kotu olmus valla Allah rahmet eylesin ailelerine sabir versin...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Kask takmadı hayatından oldu

Kask takmadı hayatından oldu
ANTALYA (İHA) - Antalya'da midibüsün çarptığı kasksız motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetti.

Antalya'nın Altınova Mahallesi, Koyunlar Yol Kavşağı'nda meydana gelen trafik kazasında, İ.A. (58) yönetimindeki 07 YJ 548 plakalı midibüs, plakası belirlenemeyen motosiklet ile yolu karşıdan karşıya geçmeye çalışan Mustafa Mehmet Türker'e (32) çarptı. Çarpışmanın etkisiyle motosikletinden savrulan Türker, olay yerinde hayatını kaybederken, midibüs sürücüsü İ.A., gözaltına alındı. Motosiklet sürücüsü Türker'in cenazesi Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi, Adli Tıp Morg'una kaldırılırken polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı.

bir kaza haberide antalyadan

kazalarda ölen kişilere allah rahmet eylesin
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Çok kötü olmuş kaza iki motor da dağılmış ikisine allah rahmet eylesin.Bu da kazadan kalanlar.


Öncelikle Allahtan rahmet dilerim ölenlere...sabır kalanlara.

Arkadaşlar bu kaza eğer bu yol üzerinde olmuşsa tek bir nedeni vardır bence.
Hayatını kaybeden 2 kişi muhtemelen tanıdık ve çok tehlikeli bir oyun oynamışlar gibi geliyor bana:bounce:
taraf ve / yada zamanlama hatası yaptılar sanıyorum:silent:
Yoksa düz bir yol üzerinde 2 motosiklet kafa kafaya çarpışmaz! intihar değilse.

üzücü bir kaza.....

Kask takmadı hayatından oldu
ANTALYA (İHA) - Antalya'da midibüsün çarptığı kasksız motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetti.

Antalya'nın Altınova Mahallesi, Koyunlar Yol Kavşağı'nda meydana gelen trafik kazasında, İ.A. (58) yönetimindeki 07 YJ 548 plakalı midibüs, plakası belirlenemeyen motosiklet ile yolu karşıdan karşıya geçmeye çalışan Mustafa Mehmet Türker'e (32) çarptı. Çarpışmanın etkisiyle motosikletinden savrulan Türker, olay yerinde hayatını kaybederken, midibüs sürücüsü İ.A., gözaltına alındı. Motosiklet sürücüsü Türker'in cenazesi Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi, Adli Tıp Morg'una kaldırılırken polis ekipleri kazayla ilgili soruşturma başlattı.

bir kaza haberide antalyadan

kazalarda ölen kişilere allah rahmet eylesin


Allah mekanını cennet eder inşallah...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ben bir tv programında (lastikizi) sunucuya 2 motosikletin çarpıştığını gördünüzmü hiç hep araclarla çarpışır demiştim! ama galiba benim rastladığım 2 veya 3.motosikletlerin çarpıştığı böylesine acı kaza.
allah rahmet eylesin kardeşlerimize üzülmemek elde değil .
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Offff...
İki kaza haberide gerçekten üzücü ve bir okadar da cahilliğimizin yüzümüze yansıması bence..:pale:

Nasıl olurda çiftyönlü normal bir yolda kafa kafaya çarparlar hayret verici Vallahi..
Benim aklıma birtek şey geliyor..DALGINLIK..:pale:
Çünki olay sabah erken olmuş..Niye derseniz kaza tarlaya çalışmaya giderken olmuş..
Biri uykudan kalkıp çalışmaya,diğeri yorgunluktan dinlenmeye...İkiside dalgın ve yorgun (mahmurlu)

İstatistik bilgilere bakın..:bounce:
Kazalar genelde araç kullanmaya başlayınca ilk 15dk içerisinde gerçekleşiyor..:pr:

@Babaçi Coşkunumun eklediği kazada ise zaten başlıbaşına hatalar ve sorumsuzluklar dizboyu..
Plakasını moto[X].[/X]sikletine takmayan adam kafasına kask mı takacak ki..

Yinede ölenlere Allah rahmet eylesin..Acılı ailelerine de sabır ve metanet gücü versin Rabb'ım..:rendeer:
Yazık..Vallahi yazık...Hayat bu kadar ucuz mu ki......:pr:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Allah rahmet eylesin.Kask takmamış 2side benim tahminimce kasksiz.Bisikletle giderken bile kafaya kask takmalıyız Antalyada adamın biri oyle öldü kafasını kaldırıma vurmuş,birde yeni moda çıktı kaskı koluna takmak.:pr:
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
76
Her iki kazada ölenlere Allahtan rahmet yakınlarına sabır dilerim.
Sanırım her iki kazada da korumalar ön plana çıkıyor.
Lütfen arkadaşlar korumasız binmeyelim. Hiçbirşey hayatımızdan değerli değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst