[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar merhaba ben ulasoto yani gökhan yalovadan cuma günü adaya geldim adanadayım iso kardeş hasan usta sözünü hatırlatim dedim görüşmek dileğiyle...

kardeş hoş geldin adanamıza seni karşılamak gezdirmek isterdik ama kısır bir haftaya denk geldin haftaya buradaysan eğer hafta içi bir görüşme yapabilir selamlar


adana mt marmok için bir plan yapmamız lazım kimler geliyor rota nedir mangalı taşıyacak kimse varmı bunları hep ayarlamamız lazım önümüzdeki hafta içerisinde akşam hepimize uygun bir zamanda bici yiyerek bu konuları paylaşalım marmok'a katılmayacaklarda bici yemeye gelebilirler
çarşamba akşam saat 21:00 de adnan mendereste herhangi bir bici bicicinin yeri olabilir yer katılım esnsanda beğenilecektir iyi geceler adana mt
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
AHMETCİM,hasandan haber bekliyoruz.marmok toplantısı için.kendisi de dmişti zaten,toplanalım,plan,program yapalım diye.sevgilerimle.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
AHMETCİM,hasandan haber bekliyoruz.marmok toplantısı için.kendisi de dmişti zaten,toplanalım,plan,program yapalım diye.sevgilerimle.

evet de önce biz bir toplanalım sayımız bu kadar diye planları ona göre yaparız hemde toplanıp bir sohbet imkanı buluruz bici ile


@azgurbuz nonstop mangal lazım hem yol alacağız hem dürümler servis olacak bize
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
:mrgreen: wodka uyuzuuuuu :queen:

gördüğüme sevindim de, bi anda içimden geleni yazim dedim :cherry:

Anca burda görün zaten it!!!!aramız 20dk geldigin yok..gerçi bu mesafeler sana daha kısa 2dk da fln alırsın..yorgun virajcı seni :queen:

kısaca bu pazar yatışşşş yapacaz:p

ayrıca wotka yıda buradan kınıyorum :farao:

hayırdır beni nie kınıosun cengizim:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
olm söz leştigimiz yere gelmemek ve telefonu açmamak desem yeterli olur mu:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Heyyyyyy Adana Mt misafir gelmis gene :mrgreen:

Bende diorum topice neden kimse bise yazmioooo:cherry:

Aramizdan her ay birini secipte diger illere yollasak belkim bu kadar cokmezler adanaya:p

Hoss geldinizz Sn.Ulasoto

Sanki nickinizi bir yerlerden hatirlar gibiyim:silent:

Tamam tamam buldum... Su Turkiyede'ki tek raceing in sahabi deilmi:p


Hoşbulduk diyiyim ama efnd iso kardeşin bi sözü vardı ben o sözden waz geçtim ama bi hoşgeldin beklerdim neyse adana zaten benim memleketim ve görmiyeli daha da güselleşmiş.....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
arkadaşlar merhaba ben ulasoto yani gökhan yalovadan cuma günü adaya geldim adanadayım iso kardeş hasan usta sözünü hatırlatim dedim görüşmek dileğiyle...

leyynnn gökhannnn,hoşgeldin hızlı raceing 'çi sözüm söz, kardeşime bak hele ,hem sana hemde bana uyan bi günü kararlaştıralım,gidelim kurban olduğummm

msn'im

sorarsansöylerim@yoksasöylemem.net:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
leyynnn gökhannnn,hoşgeldin hızlı raceing 'çi sözüm söz, kardeşime bak hele ,hem sana hemde bana uyan bi günü kararlaştıralım,gidelim kurban olduğummm

msn'im

sorarsansöylerim@yoksasöylemem.net:p


İso ben salı akşamı dönüyorum inş. görüşürüz msn ekledim ama kabul etmedin bekliyo halaaa :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar çarşamba akşam bici yemeye katılacaklar el kadırsın lütfen yoksa ben onca yolu akşam gelip gitmeyim
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ahmet o motor yanacak yakında. kanka bu kadar gezilirmi yaww nereye baksam sen cıkıyon altından:mrgreen: geçen yıl ben vardım böle şimdi sen başladın:) butarafada bi ssucuk yemeye gel bigün:D
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Anca burda görün zaten it!!!!aramız 20dk geldigin yok..gerçi bu mesafeler sana daha kısa 2dk da fln alırsın..yorgun virajcı seni :queen:

şerefsiiiz, madem o kadar yakınsın sen gel,

ben babamın dükkanında mı çalışıom :mrgreen:

uyuzzz :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ahmet o motor yanacak yakında. kanka bu kadar gezilirmi yaww nereye baksam sen cıkıyon altından:mrgreen: geçen yıl ben vardım böle şimdi sen başladın:) butarafada bi ssucuk yemeye gel bigün:D

reşit kardeş selam senin yanına da geldimde seni göremedim tekrar geleceğim kısmet olursa motor yanmasına gelince bırak yansın benlemi yaşayacak değilmi selamlar


arkadaşlar şu anda ş.urfa il sınırlarındayım hafta sonu geleceğim bici olayı iptal sevgilerimle size iyi gezmeler
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
reşit kardeş selam senin yanına da geldimde seni göremedim tekrar geleceğim kısmet olursa motor yanmasına gelince bırak yansın benlemi yaşayacak değilmi selamlar


arkadaşlar şu anda ş.urfa il sınırlarındayım hafta sonu geleceğim bici olayı iptal sevgilerimle size iyi gezmeler

bizi heveslendirdin şimdide iptalmı ediyorsun :pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst