Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #1
poyrazlara giderken akşamdan bakırköyde loftla konuşmuştuk sabah yarımcada çay içeriz diye ve ölede oldu.yarımcaya geldiğimde telettim kendisine hemengişelere geldi ve ofisine geçtik yarımcadaki ilgi.alka ve yardımları için kendisine minnettarım,sağolsın sedat ve sonra poyrazlara kadar eşlik etti kendisi bana oraya vardığımızda yemekyedik ve hemen geri döndü loft herşeyiçinçok teşekkür ederim sedat kendine iyi bak işte fotolar.
durdurakyoktan arkadaşlarda gelmişler güzel vakit geçirdik kendileriyle herşeyiçin kendilerine teşekkürler.
durdurakyoktan arkadaşlarda gelmişler güzel vakit geçirdik kendileriyle herşeyiçin kendilerine teşekkürler.
Son düzenleme: