poyrazlar motor festivali fotoları

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
poyrazlara giderken akşamdan bakırköyde loftla konuşmuştuk sabah yarımcada çay içeriz diye ve ölede oldu.yarımcaya geldiğimde telettim kendisine hemengişelere geldi ve ofisine geçtik yarımcadaki ilgi.alka ve yardımları için kendisine minnettarım,sağolsın sedat ve sonra poyrazlara kadar eşlik etti kendisi bana oraya vardığımızda yemekyedik ve hemen geri döndü loft herşeyiçinçok teşekkür ederim sedat kendine iyi bak işte fotolar.

pic1319wv5.jpg


pic1275hv7.jpg


pic1276ok5.jpg


pic1277ok2.jpg


pic1278xf0.jpg


pic1279xj1.jpg


pic1280yc2.jpg


pic1281oq6.jpg


pic1282kr9.jpg


pic1283lo5.jpg


pic1320ua8.jpg


pic1284pm2.jpg


pic1285jc2.jpg


pic1286ef1.jpg


pic1287hf2.jpg


pic1288xz8.jpg


pic1289xh8.jpg


pic1290sq5.jpg


pic1291yg9.jpg


pic1292df2.jpg


pic1293dw0.jpg


pic1294se1.jpg


pic1295jv2.jpg


pic1296vh3.jpg


pic1297sf7.jpg


pic1298qe7.jpg


pic1299kk8.jpg


pic1300bv5.jpg


pic1301eu1.jpg


pic1302gf8.jpg


pic1303ka8.jpg


pic1304qd0.jpg


pic1305pn3.jpg


pic1306hm6.jpg


pic1307xm7.jpg


pic1308at1.jpg


pic1309uf3.jpg


pic1311wm6.jpg


pic1312mc7.jpg


pic1313oe8.jpg


pic1314my6.jpg


pic1315nx2.jpg


durdurakyoktan arkadaşlarda gelmişler güzel vakit geçirdik kendileriyle herşeyiçin kendilerine teşekkürler.

pic1316cl7.jpg


pic1317gu7.jpg


pic1318oz9.jpg


pic1319wv5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
peh derim birde ahh çekerim motorumun olmadığına güzel kareler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
her zaman başımızın üstünde yerin var ümmet abi..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
harika bir gezi oldugu belli valla :) Süper Ya... Merağım var benimde bu tür gezilere artık 15 hazirandan sonra hız vericez gezilere :=)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ne diyim :)
gelim diye çok istedim emme olmadı :pale:

ÜMMET abi sayende azda olsa gördük bee saoalasın:rendeer:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
çok güzel bir ortam valla
o değilde ümmet abi xmax in ön çamurluğu nerde yaww
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
işte budur bee yahu bızde yapak gecen ay ne guzel yapılmıştı 18 mayısta pazar gunu kacırdım bırdaha olmazmı byuk gezıler vallah gelırım ne olursa olsun yeterkı yapılsın ıstanbul dar gelıyor bana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst