- Katılım
- 12 Ocak 2006
- Mesajlar
- 153
- Konu Yazar
- #1
bu şimdilik askere gidene kadar idare etceğim motor. adı truva 125lik bir cup.görünüşü hoşuma gitti bende aldım
plakayıda 3-4 gün sonra wercekler ehliyette temmuzdaki sınawdan sonra belli olcak
eğer bu motoru almak isteyenler olursa bu topicte konuşabiliriz.tabi bu motora sahip olan arkadaşlarlada konuşmak isterim deneyimleri hakkında