- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #41
makinenin modeli nedir..:iloot::
Canon EOS 350D, 18-55mm kit lens + 50 mm f1.8 lens
makinenin modeli nedir..:iloot::
Canon EOS 350D, 18-55mm kit lens + 50 mm f1.8 lens
Çin alma, Japon almaya çalış.
bundan böyle Xt si olmayana kız da vermeyeceklermişSiz bundan sonra XT si olmayanıda götürmezsiniz geziye.Ama benim öntekerimde 21 inch banane banane :cherry:
derbi senda 50 2 zamanlı ve yeni model 200cc 4 zamanlı olarmı..
yamaha ve honda tercihim 250cc ye kadar..
aslında 2 000 ytl ye kadar derbi senda ve 200gy türevleri var onlar şimdiki bütçeme uygun görünüyor..
İkinci el çok uygun Yamaha XT125'ler bulabilirsin. Motoru YBR ile aynı olduğu için parça problemi de yaşamazsın. Yine Honda XLR 125 de Titan motoru kullanıyor ve daha ucuz.
Derbi'yi bilemiyorum hiç.
piyasası öyle ama senin altında çok küçük kalır o makinelerr:
4500'den aşağı kimse vermiyor ya
piyasası bu mu bu meretin
piyasası öyle ama senin altında çok küçük kalır o makineler
sağolasın procan motor pert diyolar vazgeçtim..
bana destek çıkda emrahın motoru alam..:mrgreen::queen:
he he he:cherry:
bence al hiç canın sıkılmaz işte sürekli uğraşır durursun![]()
bide bu var ama parasını hemen hazırlayamam
http://www.sahibinden.com/motor_cok..._lastik_iste_WQQaXQQ3089711WQQpXQQdisplayitem