XtireT Kuruldu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canon EOS 350D, 18-55mm kit lens + 50 mm f1.8 lens

amca bana bi akıl ver kross almayı düşünüyorum acaba ne alayım 200gy türevlerimi derbi senda mı yamahamı hondamı ne almalyım biliyorum yeri burası değil ama seninde kısa ve öz cevabını almak istedim..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çin alma, Japon almaya çalış.

derbi senda 50 2 zamanlı ve yeni model 200cc 4 zamanlı olarmı..
yamaha ve honda tercihim 250cc ye kadar..

aslında 2 000 ytl ye kadar derbi senda ve 200gy türevleri var onlar şimdiki bütçeme uygun görünüyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
derbi senda 50 2 zamanlı ve yeni model 200cc 4 zamanlı olarmı..
yamaha ve honda tercihim 250cc ye kadar..

aslında 2 000 ytl ye kadar derbi senda ve 200gy türevleri var onlar şimdiki bütçeme uygun görünüyor..

İkinci el çok uygun Yamaha XT125'ler bulabilirsin. Motoru YBR ile aynı olduğu için parça problemi de yaşamazsın. Yine Honda XLR 125 de Titan motoru kullanıyor ve daha ucuz.

Derbi'yi bilemiyorum hiç.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolasın procan motor pert diyolar vazgeçtim..

bana destek çıkda emrahın motoru alam..:mrgreen::queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sloganı tuttum :mrgreen: Güle güle kullan :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst