Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
14
arkadaslar cmtesi plakayı taktırdım 40 km falan yaptım.bugun bakırkoy sırkeci 80km hızdan asagı dusmedım memnunum kullanıslı bi motor sehir ici icin. givi cantayada 110 ytl verdim . goruslerini paylasan arkadaslara tesekkur ederim saygılarımla
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
arkadaslar cmtesi plakayı taktırdım 40 km falan yaptım.bugun bakırkoy sırkeci 80km hızdan asagı dusmedım memnunum kullanıslı bi motor sehir ici icin. givi cantayada 110 ytl verdim . goruslerini paylasan arkadaslara tesekkur ederim saygılarımla

aman arkadaşım naptın sen rodaja dikkat et, ilk 500 km 40km geçmemeye çalış.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
arkadaslar cmtesi plakayı taktırdım 40 km falan yaptım.bugun bakırkoy sırkeci 80km hızdan asagı dusmedım memnunum kullanıslı bi motor sehir ici icin. givi cantayada 110 ytl verdim . goruslerini paylasan arkadaslara tesekkur ederim saygılarımla

ver coşkuyu ver.. sirkeciye gitmişken sağlam bir artçıyla cağaloğlu yokuşunu da tam gazla çıksaydın, o zaman rodajı komple bitirmiş olurdun:mrgreen:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
14
Arkadaslar sahil yolunda 40 50 nereye kadar cbf 150 ybr 250 kullandım 2000 3000 kmye kadar size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bu rodaj olayı iyice kafamı ilk aldığımda 500 km de yağ değişecek dediler bugun maslak fevzi yucele forumda baya bi övüyorlar diye gittim yağı değiştirmek için onlarda 1000 km de değişecek dediler ama sürekli 40 la değil arada 80-90 a çık dediler ama uzun süreli o şekilde devam etme 5 dk kadar öyle git sonra yavaşla diye söylediler
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Arkadaşlar cumartesi Rodaj bitti şükür...530 km de Suzuki Tekay da rodaj bakımı yaptırdım. Yağ ve Yağ Filtresini değiştirdiler. En iyi racing yağını koyduk bu makinada yağ önemli ucuza kaçmayın filan dediler...yağ 25 filtre 15 toplam 40 YTL.. Yalnız bu tekaydan motoru alırkende bir sürü problem yaşamıştım bu son gidişim olacak, nakit öderseniz 40 kartla ödersiniz 45 diye bir saçmalıkları oldu gene, idari personel buzdolabı gibi ve motosiklet konusunda bir bilgisi sizle de bir ilgisi yok, ustalar ise iyi niyetli ama beceriksiz. Adam 20 yıllık ustayım diyor, bir iki soru sordum eeee,üüüü, hııııııııı vs.

Ayrıca buyuk bir rezalet daha yaşadım motor kirliydi bıraktığım da hemde yağmur filan yemiş bayağı pisti yeni, bizim müthiş usta, sanki bilmiyorum da yapmıyorum gibi almış eline bir atlet parçası canım kırmızı simli metalik boyayı silmişde silmiş, tüm motoru ama, yıkama filan değil kuru bezle, kafayı yiyecektim görünce çizik çizik olmuş motor, bu ne dedim tepki aynı eeeee, üüüüü, ıııııııııı, biz 20 milyarlık motoruda yıkamıyoruz diyor adam yıkamıyorsan bari elne bez alıp silme kardeşim valla mahvettiler motoru bir daha töbe TEKAY a...

Neyse ...arkadaşlar530 dan sonra eşimle gezmeye başladık artık. cımartesi Beykoz filan yaptık, Motorda ilk defa gaz açtım ve iki kişi 140 kilo ile rahat 100 e çıkıyor..Yalnız bu gaz açma işinide abarttım 40/50 gidemiyorum şimdi :)

Arkadaşlar gemide karşıya geçerken Burgman 400 olan bir arkadaşla tanıştım kendisi Kocaelinde Motosiklet tamircisi imiş, söylediği bazı şeyleri sizle paylaşmak isterim..

Özellikle bu motorda debriyaj hassasmış onun için bu motorda gaza yüklenerek kesinlikle (Kebapçı kuryesi gibi yani :) ) kalkış yapmayacaksın dedi. az gazla ve yedirerek kalkış... yine ışıkta beklerken veya dururken ara gaz yapmayacaksın otomatik debriyaj her ara gaz da kavrar bırakır ve ömrü azalır dedi. Yolda giderkende pat diye gaz açma yedirerek aç gibi uyarılarda bulundu...

Şimdilik bu kadar herkese selamlar...

Bidaha 2500 km ye kadar servis filan da yok bu arada.. O zamanda size soracağım nereye gideyim diye...

abi yedirerek gaz açmak nası oluyo bi değinir misin?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Sen beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürsün :thumleft:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondializzet100
heralde birden açmak değil yavaştan yavaştan açmak oluyo doğru mu?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Evet doğrudur.
Sevgiler :rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Rodaj

UGURKOM Arkadaslar sahil yolunda 40 50 nereye kadar cbf 150 ybr 250 kullandım 2000 3000 kmye kadar size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.

Arkadaşım bir önceki sayfalara bir gözat, hatta 15. Sayfada hem an 125 hem cbr 1100 sahibi olan CEYHUNULU arkadaşımızın rodaj hakkındaki yazısını bir oku istersen... Buradaki insanlar çocuk değil, 10 - 15 yıldır motor binen arkadaşlar var, bazılanın iki motoru var, ben dahil pek çok arkadaşın 2. 3. motoru AN 125..
Yani bu rodaj olayında o kadar ustalar, arkadaşlarımız, motoru yapan japonlar bilmiyor sen mi biliyorsun anlamadım...Sıfır motor sahilyolunda gaz açılarak rodaj yapılmaz, haaa ben yazın binecem çöpe atacam diyordan devam et aynı şekilde zaten 2000 km den sonra istesende bir daha 80 yapamazsın, iki kişi ile düz yolda bile çekmeyecek hale gelir motorun...

Onun için "bişeyyy olmazzz abii yaaaa" ayaklarını bırakıp arkadaşların, ustaların, motorun kitapçığının yazdıklarını dikakate alalım, hiç değilse tecrübeye saygı gösterelim....
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
30
Motosikleti aldıgım yerde ilk bakımın 1000 km oldugunu söylediler. Türkçe kitapcıkta ise 500 km de yağ değişimi ve 1000 km de ilk bakım yazıyor.500 km yağ değişimi periyodik bakım tablosundan farklı yerde yazıyor ve açıkçası tutarlıgı bozuyor ayrıca ingilizce olan kitapcıkta böyle bir ibare göremedim.

Daha 500 km ye gelmedigim için tam incelemedim fakat bana bu 500 km de yağ değişimi kitapcıgı çevirenlerin ekledikleri bir şey gibi geliyor. Eğer motorun içindeki ilk yağ özel değil ise fazladan yağ değişiminin bir zararı yok ama yinede giden milli sermaye kaybı biraz iş güzarlık gibi geldi.

Fakat her halukarda kitapcıkta 500 km ve 1000 km yağ değişiminden sonra rodaj bitiyor diye bir ibare yok.Kısaca İlk 1600 km 50 km yi geçmeyin diyor.

Aslında Hız direk bir şey ifade etmiyor 50 yi geçmeyip bayır yukarı birden gaz verip 40 km hıza cıkmak düz yolda yavaş yavaş 80 km hıza cıkmaktan daha cok zarar verir diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
4
arkadaslar bende 1 haftaya kadar motor almayı dusunuorum ve 2 motor arasında kaldım suzuki an 125 mi yoksa kymco agility 125 mi yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
14
Arkadaşım bir önceki sayfalara bir gözat, hatta 15. Sayfada hem an 125 hem cbr 1100 sahibi olan CEYHUNULU arkadaşımızın rodaj hakkındaki yazısını bir oku istersen... Buradaki insanlar çocuk değil, 10 - 15 yıldır motor binen arkadaşlar var, bazılanın iki motoru var, ben dahil pek çok arkadaşın 2. 3. motoru AN 125..
Yani bu rodaj olayında o kadar ustalar, arkadaşlarımız, motoru yapan japonlar bilmiyor sen mi biliyorsun anlamadım...Sıfır motor sahilyolunda gaz açılarak rodaj yapılmaz, haaa ben yazın binecem çöpe atacam diyordan devam et aynı şekilde zaten 2000 km den sonra istesende bir daha 80 yapamazsın, iki kişi ile düz yolda bile çekmeyecek hale gelir motorun...

Onun için "bişeyyy olmazzz abii yaaaa" ayaklarını bırakıp arkadaşların, ustaların, motorun kitapçığının yazdıklarını dikakate alalım, hiç değilse tecrübeye saygı gösterelim....

ARKADASIM ben kendi fikrimi yazdım öbür arkadasların fikirlerine ve tecrübelerinede saygısızlık etmedim bilakis önceden ben de uyguladım aynı şeyleri .senden ricam sende biraz saygı gösterde forumda herkes rahat fikirlerini yazsın.ayrıca motoru ister çöpe atarım ister atmam ister 80 yaparım ister 50 bu seni pek alakadar etmez.
saygılarımla
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suzuki AN 125

1_250.jpg


Suzuki'nin scooter sınıfındaki en küçük üyesi olan AN 125 küçük ve sevimli yapısıyla gündelik kullanıma çok uygun bir scooter. AN 125 başta kolay kullanımı, yakıt tüketiminin azlığı ile sıkışık şehir trafiğinin kurtarıcısı rolünde. Geniş ve konforlu sele, ayak basma yerinin genişliği, didonun yüksekliği gibi özellikleri AN 125'i tercih sebebi kılıyor.

2_600.jpg


3_600.jpg


Motosiklet kullanmaya yeni başlayacaklar için mükemmel bir seçenek. Rakipleri arasında makul fiyatıyla da oldukça iddialı. Ağırlık güç dengesi çok iyi ayarlanmış. Tek kişilik kullanımlarda iyi bir performans sergiliyor. Ancak arkanıza bir yolcu alırsanız çekiş azalmaya başlıyor ve güçten kaybediyor. Motor 4 zamanlı tek silindir, 7500 devirde maksimum 8.8 beygir güç üretiyor. 106 kg'lık ağırlığı ile AN 125 maksimum haraket kabiliyeti sunuyor. Sele altı bölmesi küçük eşyalarınız için uygun bir saklama alanı. Selenin altındaki kanca küçük poşetleri taşımak için ideal. Ayak basma yerindeki geniş alan da eşya taşıma için uygun.

4_600.jpg


6.5 litrelik yakıt deposu biraz küçük kalsa da şehir içinde bu miktar yeterli kalıyor. Bu kadar yakıtla yaklaşık 280 km yol yapabiliyorsunuz. Otomatik şanzuman iyi çalışıyor. Kayışlı aktarma sistemi yokuşlarda oldukça iyi ivmelenme sağlıyor.

6_600.jpg


Gösterge paneli oldukça sade tasarlanmış. İki ayrı bölümden oluşan panellerin sağ tarafındaki bölümde yakıt göstergesi bulunuyor. Sol tarafta ise analog hız göstergesi yer alıyor. Sonuç olarak:

5_600.jpg


Suzuki AN 125 küçük scooter sınıfında sunduğu özelliklerle oldukça başarılı. Yakıt ekonomisiyle, kullanım rahatlığıyla ve uygun fiyatıyla rakiplerinden kolayca sıyrılıyor. Son uyarı; Eğer boyunuz 1.80 cm ve kilonuz 85 kg'dan fazla ise bu scooter size küçük gelir.

Kaynak : Motorbike
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
UĞURKOM size şunu söyliyeyim rodaj falan hikaye motorsiklete verbildiğince gaz açın belli aralklarla da kısın daha iyi açılırlar emin olun.

Arkadasım sen ben boyle yapıyorum benim keyfim desen kimse bir şey demez ama yazdıklarını bi daha okumanı tavsiye ederim... Siz de boyle yapın diyorsun ve insanları yanlış yönlediyorsun... Konuyu uzatmak istemiyorum...Çünkü motorsiklete binerken kask takılır mı takılmaz mı kadar temel bir konuyu tartışmaya gerek yok...Google motosiklet rodajı yazıp bakarsan rodaj nedir ne değildir niçin yapılması gerekir ayrıntılarıyla var....

TheDuFFy
arkadaslar bende 1 haftaya kadar motor almayı dusunuorum ve 2 motor arasında kaldım suzuki an 125 mi yoksa kymco agility 125 mi yardımcı olursanız sevinirim

Arkadaşım Suzuki An 125 ya da Yamaha Cygnus Rs almanı öneriririm. Yamaha da su an kampanya var plaka dahil 2.200 YTL ben şahsen tipini beğenmedim, ve suzuki aldım ama kalite olarak çok güzel bir motor veSuzukiye göre artıları da var. buyuk tekerler( ön arka 12) önde ABS Fren, ve daha geniş sele, ve fiiyatında da 200 - 300 YTL avantajın var. Alacaksan bu ikisinden birini al derim ne kullanırken ne de servis vs. sana sorun çıkarmayacaktır.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
14
arkadaslar rodaj nedir googledan aratalım bakalım bulalım ama hangisi icimize sinerse onu uygulayalım ömercem arkadasımızın tavsiyesi fikirlerinizi ilk önce google da aratın ondan sonra burda yazabilirsiniz yoksa yasak:) yanlıs yönlendirme bi bizimkisimi oluyor.biz denemedik yapmadık 15 senedir motor kullanıyoruz daha çöpe atmadık çok şükür.:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün kısa süreliğine 120'ye çıktım sonrası yok gibi gerçi ibre 120 :p
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondializzet100
hocam çok güzel bilgiler varmissin süper bu arada nasıl 120 yaptın yaw
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulian
Seninle konuşanmı oldu,diğer mesajlarından anlaşılıyor zaten ne halt oldugun dikkat çekmeye çalışıyorsun heralde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst