[MT ADANA]25 MAYIS simit şellalesi-eyner+balık gezisi

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
vala biiiirrrr kimseyi satmam ikiiii toplantı yerine de geldik mazeretimi anlattım üüüüçç yaw ben 150 kn ile size nasıl yetişiym ama beni satan da olmadı hiç arkadaşlarım içinde satan bir kere satar ikinciye fırsat vermem hadi canım yoluna der kaparım olayı biti gitiii zaten içinizden birinin ahı mı tutu nedir yunus piiisikletinden atlarkene ayak başparmayımı yaraladım ufak bişey ama sinir bozucu şimdi söyleyin bakem kim beddua etti bana gerçi bedduaya gerekte yok yanımda lütfü vardı ya neyyyse :p

cerrezcim yuki scooterle geldi.o bahane deyil :)
ayağına geçmiş olsun, size lütfü yeter :queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cengizin mayolu hali ekran kirliliği yaratacağından resim koyamıyoruz :cherry:
(recep ivedik gibi doğarken kazakla doğmuş aynen...):p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi cengizi bir an açık denizde ayakta görünce bisikletin üstünde,dayanamadım :queen: bi tepik cengiz tepe taklak düştü ama o anı görmen lazımdı:cherry:


nam olm yüzme bilmiyon birde milleti denize atıyon hem bikere sen atmadın beni denize benim ayagım kaydı bende seni atardım da lanet olsun içimdeki insan sevgisine sonra bogulursun felan uraşamam kurtameyla seni:p

ama sonunda isoya da yüzma örettik ya helal olsun bize:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
nam olm yüzme bilmiyon birde milleti denize atıyon hem bikere sen atmadın beni denize benim ayagım kaydı bende seni atardım da lanet olsun içimdeki insan sevgisine sonra bogulursun felan uraşamam kurtameyla seni:p

ama sonunda isoya da yüzma örettik ya helal olsun bize:p

iyi güzel anlatıyorsunuzda :cat: birde bunları resimlerle belgeleyebilseniz daha iyi olurdu :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:queen::queen::queen: ......................

abi sende ona inanıp gülüyon haaa alaha şükür lütfü gibin gööbeeem ve selülitim yok alahın su kaplumbagası

iyi güzel anlatıyorsunuzda :cat: birde bunları resimlerle belgeleyebilseniz daha iyi olurdu :queen: :queen: :queen:

abi ne belgeliyecez arkadaşın biri adı lazımdel lütfü telefonuna kıyıp da yanına almadı foto cekmek için gerçi lütfünün gööbeee ne kadar fotojeniktir oda tartışılır:p bir kaç foto var ama göz zegkiniz bozulur diye koymuyolardır :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst