- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
acaba bu sefer cengiz qazması ne yumurtlayacak merakla beklemekteyim :mrgreen:
ne yalan söyleyim bendee
acaba bu sefer cengiz qazması ne yumurtlayacak merakla beklemekteyim :mrgreen:
Günaydın HaYaTıM :rendeer:
selam adanalı kardeşlerim
size bir işim düştü
pazartesi günü bir yakınım Mersin'de by pass ameliyatına girecek.
eğer B Rh (+) - B grubu pozitif - kan verebilecek arkadaşlar varsa bana ulaşabilirler mi?telefonum 0 505 598 39 13
özelime de mesaj yazabililer ya da msn adresim [email protected]
şimdiden teşekkürler![]()
selam adanalı kardeşlerim
size bir işim düştü
pazartesi günü bir yakınım Mersin'de by pass ameliyatına girecek.
eğer B Rh (+) - B grubu pozitif - kan verebilecek arkadaşlar varsa bana ulaşabilirler mi?telefonum 0 505 598 39 13
özelime de mesaj yazabililer ya da msn adresim [email protected]
şimdiden teşekkürler![]()
acaba bu sefer cengiz qazması ne yumurtlayacak merakla beklemekteyim :mrgreen:
dostum cok geçmiş olsun umarım kan gurubu uyan arkadaşlar yardımcı olacaklardırselam adanalı kardeşlerim
size bir işim düştü
pazartesi günü bir yakınım Mersin'de by pass ameliyatına girecek.
eğer B Rh (+) - B grubu pozitif - kan verebilecek arkadaşlar varsa bana ulaşabilirler mi?telefonum 0 505 598 39 13
özelime de mesaj yazabililer ya da msn adresim [email protected]
şimdiden teşekkürler![]()
apla derin bi nefes alsaydın geçici bi olay :queen:günaydıIıIıIıIıIıIıIıIıIıIıIıIıIııIıIıIIıııIııInnnn Adana Mt
ilginçtir bugün kendimi iyi hissediyorum :thumleft::ulp::::154::::148::
ulen ne bu kardeşim ya forummu msn mi burası :queen: :cherry:Günaydın HaYaTıM :rendeer:
abi ortama bak ya msn mubarek :queen:ooooooo hayırlı işlerrr.
sencerim kan gurubum tutmuyor 1 ,nefes darlığımdan dolayı tutsada veremiyorum 2selam adanalı kardeşlerim
size bir işim düştü
pazartesi günü bir yakınım Mersin'de by pass ameliyatına girecek.
eğer B Rh (+) - B grubu pozitif - kan verebilecek arkadaşlar varsa bana ulaşabilirler mi?telefonum 0 505 598 39 13
özelime de mesaj yazabililer ya da msn adresim [email protected]
şimdiden teşekkürler![]()
sazan sende beni mi takip ediyon olm hadi işine bak:cherry:
Biliyorum herkes bugünkü Egner Gezisi hakkinda yazmaya baslayacak yarin. Neden onca israra ragmen benim de aranizda olmadigimi da soran olacaktir belki. Ama bu yaramaz cocuk eski gunlerdeki deli aklina uydu bugün, ve uzunca zamandir yapmak istedigi bir geziyi yapti, kendine göre cilginca bir sekilde, plansiz-programsiz-hazirliksiz ve tek basina...
Evettt, zaten aklima koymus oldugum bir gezi plani vardi, ancak her zamanki gibi sabahki hava durumuna birakmistim herseyi. Yani hem gokyuzune, eger müsaade ederse, hem de kendi havama, kisaca canim o gün nereye gitmek istiyorsa... Ve sabah erkenden uyandigimda tum havamin yerinde oldugunu fark ettim...!
Özetlemek gerekirse, saat 08:00 Adana'dan ayrilis, Kozan - Feke - Saimbeyli - Develi üzerinden 5 saat ve 350km sonra Ürgüp'e varis, 2 saat mola-yemek-gezinti'den sonra Nevsehir - Nigde - Ulukisla - Pozanti üzerinden 1 saat yogun yagmurda olmak uzere 4 saat ve 300km sonra saat 19:00'da eve donüs. Yanimda sadece yedek eldiven (kislik) ve montumun astari (kislik) ile bir yedek sweat-shirt koydugum sirt cantami alarak ciktim yola, ve en azindan bunlari almayi akil ettigim icin sonradan Ulukisla'dan Gülek Bogazi'na kadar devam eden yagmurda dua edip durdum.
Develi'ye kadar süper virajlarla dolu yolda bol antreman yapma firsati bulurken, Develi'den sonra dümdüz yol pek heyecan vermedi dogrusu. Ürgüp'e vardigimda ise enerjim bitmek üzereydi. Ürgüp'e daha önce gitmis olmakla beraber motorla etrafi dolasmak ayri bir güzeldi. Leziz bir testi kebabi ziyafetinden sonra tekrar yola koyuldugumda Toroslar üzerindeki yogun bulut kümeleri fena halde endise vericiydi. Nevsehir - Nigde arasi neredeyse otoban gibi duble yol halini almis, bir an önce eve dönmek isteyenler icin birebir idi. Nigde'den sonra Adana - Ankara yolayrimina vardigimda yagmura yakalandim ve bir süre en yakin benzinlikte oyalandiktan sonra bu yagmurun dinmeyecegine orada bulunan cemaatle hep birlikte kanaat getirip cantamdaki yedek malzemeleri kusanarak yola devam ettim. Pozanti'ya ve sonrasinda otoban üzerinde Gülek Bogazi'na kadar devam eden yagmurda nasil yol sartlarinda devam ettigimi sormayin, cünkü zaten anlatamam, cünkü hicbir sey görmüyordum denebilir. Otobana kadar kendimi kamyonlar arasinda siper ederek arabalarin sikistirmasindan korundum, sonra da otobanda yari güvenli-yari güvensiz hiz sinirlarinda bir an önce yagmurdan kurtulmak istegiyle asagi dogru kayar gibi indim. Camliyayla civarinda yagmurun dinmesine o kadar cok sevindim ki o gazla biranda eve geliverdim.
Yolda 3 defa benzin almak (toplam yaklasik 30lt harcadigimi saniyorum) ve arada bir resim cekmek disinda hic mola vermedim. Becerdigim takdirde resimlerle birlikte bu konuya baslik acacagim, fakat daha önce hic resim göndermedim, yardimci olursaniz sevinirim. Ürgüp'te verdigim uzun mola ile birlikte yagmurdan kactigim benzin istasyonlarinda dinlenerek 650km bu macerayi inatla tamamladim. "Bir daha yapar misin?" diye sorarsaniz, 1 gün icin yorucu ve anlamsiz gibi geliyor. Tabii yagmur son dakika golü attigindan isin zevki kacti, ama sanirim zor sartlar da olmasa maceralar macera olmaz. Hele hele Saimbeyli yollarinda karda dolastiginizi bildigimdan 3-5 yagmur damlasinin lafini etmeye bile degmez.
Motorumla ilgili olarak, 9 saatlik hirpalamadan ve yogun yagmur-camur banyosundan sonra beni sagsalim eve ulastirdiginda halen gezmek istiyorduk, yani o da, ben de bu isten keyif almistik. Bakiniz, tüm bu tempoya ragmen gecenin bu vakti küçük maceramizi sizinle paylasabilecek kadar gücüm hâlâ mevcut. Viraja yatisini ve frenajini elestirecek kadar konuya hakim olmasam da motorun uzun yolda rahat, kivrak, ve gerektiginde son derece hizli olabilecegini bir kez daha gördüm. Yine de kendisinin biraz dinlenmeye ve bakima ihtiyaci olabilir, o yüzden yarin servisten randevu almak lazim kanaatindeyim.
Iste, nihayet benim de anlatacak bir gezi anim oldu. Umarim daha fazla yaslanmadan bunun gibi 3-5 gezi daha yapabilirim.
hadi ya :cyclopsan murat bir günde turu tamamlamışsın hani bana konaklamalı tur demiştin :silent: valla gücendim şimdi deseydin günübirlik bizde gelirdik :cat: neyse başka zaman artık kısmet değilmiş :bounce: