len mondial bile bunlardan güzel..:farao:
Tabi canım orası tartışılmaz. Sırf o yüzden ben de gidip zat aldım ama yinede nette gördüm buraya da koyayım dedim.
zat'ı muhterem ile kazasız bol km ler dilerim tekerin düz bassın angaralı..![]()
Ayu heryerde ayu![]()
O zaman peacecekme beni catismayaaa gelmemmm ( muro smileysi )![]()
bak simdi dombalak kardesim sen ekmege pepe derken biz lamborghiniyle geziyoduk:mrgreen:
( komsumun arkadasinin 1000rr i var uzerine oturmayi allah nasip etti diyen vasco smileysi ) :queen: :queen: :queen: