[MT Ankara] Apar topar Karagöl Gezisi - 24 Mayıs Cumartesi

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yer hazır mekan tamam mangallarda şimdiden kömürlendi sadece eksik motorcular :)

tamam, sana söz oraya da geleceğiz :cat:

Ben çıkıyorum evden şimdi. birçok Ankara MT üyesinde var numaram. Kendisinde numaram olmayan diğerlerinden alabilir. Buraya açık açık yazmak istemedim birden :queen:

Sevgiler ve de saygılar...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
CBF 150 sizi orda beklıyormus :p


spa1055yq8.jpg
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
pro nun cep telefonunu bana ozelden gonderebılecek bır arkadas var mı acababıraz gecıkecegım de....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Az önce döndüm, bol sulu, bol titreşimli (endurosu olmayanlar için :p ) ve çok keyifli bir yolculuk oldu. Herkeste az biraz fotoğraf var sanırım.

İşte wallpaper'lık bir tane :)

mg0665ho5.jpg
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Çok ıslandınızmı? Murat,Seda,Hüseyin neyaptılar acaba onlarda döndümü sağ salim :pale:Bir daha şu Muratı getirmeyin yaa pardon yağmurman'i. adam nerde bulutlar orda.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Fotoları kim yükleyecek? 25

Hüseyin,Onur,Seda kot pantolanların suyunu sıktınızmı?:cherry:
Ufonun karşısına geçtinizmi?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
yavvv adama gavur eziyeti yapma tek tek koyup.Koysana şu fotoların hepsini birden.

Seda ve Hüseyin de geldi. Murat kaldı.O kesin ufuoyla flört ediyordur.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
ne yapıyon fhotoshopta nı temizliyorsun motorları.:p okadar toz,çamur nereye gitti:silent:

loooooo hacımuro nirdesin gel gayrı yeter artık ısınmışsındır.Yükle şu fotoları.Seda bana kızmıştır oğlunu nehirden geçirdim diye.Pardon ırmak,yok dere,yok yok çay yok lan oda değil neyse fotolara bakın görürsünüz okyanus...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
İşte bendeki fotoğraflar!!

Buyrun bakalım fotoğrafları. Yorum yapardım ama midem bulanıyor. Üşüttüm sanırım. Yağmuru da yedik, burdan bereketli Murat abiye de selamlarımı iletiyorum :cherry:
Oğluşumun wallpaperlık fotoları için ve su kanalı geçişi içinde teşkür ederim :cat:


Resim1255Small.jpg



Resim1256Small.jpg



Resim1257Small.jpg



Resim1258Small.jpg



Resim1259Small.jpg



Resim1260Small.jpg



Resim1261Small.jpg



Resim1262Small.jpg



Resim1263Small.jpg



Resim1266Small.jpg



Resim1267Small.jpg



Resim1268Small.jpg



Resim1269Small.jpg



Resim1272Small.jpg



Resim1273Small.jpg



Resim1275Small.jpg



Resim1276Small.jpg



Resim1277Small.jpg



Resim1278Small.jpg



Resim1280Small-1.jpg



Resim1281Small-1.jpg



Resim1282Small-1.jpg



Resim1283Small-1.jpg



Resim1284Small-1.jpg



Resim1285Small-1.jpg



Resim1286Small-1.jpg



Resim1287Small-1.jpg



Resim1288Small-1.jpg



Resim1289Small-1.jpg



Resim1290Small-1.jpg



Resim1292Small-1.jpg



Resim1293Small-1.jpg



Resim1294Small-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ulen kask nasıl bir şekil yaptıysa, kafam yarılmış da dikiş atmışlar gibi çıkmış :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
CBF 150, abi 10 saniyemi almadı bulmak google sağolsun :p

Triplere bak modelden modele girmiş :queen:

Resim1264Small.jpg



Seda bu makina harbi sana 10 numara yakışıyor ! :cat:

Resim1276Small.jpg


Fotoğraflar güzel devamını bekliyoruz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst