- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
otoban varmı otoban..........
Seni bilmeyende tekteker yapacak zannederr
otoban varmı otoban..........
Seni bilmeyende tekteker yapacak zannederr![]()
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:
Seni bilmeyende tekteker yapacak zannederr![]()
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:
güle güle gidin gelin abi bizden pas yine![]()
bi dahakine olsun ferda aplasıgüle güle gidin gelin abi bizden pas yine![]()
sende poz verecek iki tekerde yok, en sonunda yarış arabanıngelip artistik pozlar vercekyaa :mrgreen:
abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:
abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:
sende poz verecek iki tekerde yok, en sonunda yarış arabanınyarısını kesecen motor hissi versin diye:mrgreen:
abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:
::sefereee: :haklısın ama et tırnaktan ayrılmaz :bounce:
Eh haklısın muzaffer abineyse hayırlı ile gidin gelin inş. :rendeer:
lütfü topiği kirletmek istemedim olm gezi topiği adana mt topiği Allahın adamıyak diyip çıkarsa birisi aradan korkarım benkaçtım ben abi
![]()
noluyo kız pas felan pokermi oynuyoz burada sende iyi alıştın ha bu burjuva agızlarına:mrgreen:
bi dahakine olsun ferda aplası![]()
:cat: aynen cengizim, bu arada ben tekerin önünü kaldırınca bayaa bi pedal giderdim, bi dene bakalım isomla hanginiz kaç pedal gidiyorbu gönül ne pisiklet ister ne motor ne çay kahve
bu gönül muhabbet ister gerisi bahane :rendeer:
ne sınıfı lütfücüüm :cherry: (biraz bel altı vurdum gibi) arabayla motor farkımı :queen::farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
Aramısda sınıf farkı var bikere. :bounce:
yok bu lafları adem abi veya burcu söylese anlarım...( cc ye göre adam seçen kişi smileysi )![]()
:cat: yaptın damarı muzafferhaklısın ama et tırnaktan ayrılmaz :bounce:
dışardan bakıncada bayağı bi adama benziyosun oysa:mrgreen:
Hem nalına hem mıhına Ziv ziv Eşkere konuşuyon yaw (adanalılar anladı similey leysi![]()