[MT ADANA]25 MAYIS simit şellalesi-eyner+balık gezisi

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Seni bilmeyende tekteker yapacak zannederr:p

yapmıyacakmı :silent: :queen:

akburak1
otoban varmı otoban..........

yolu ben bilmiyorum latif, sana uyacak yol olduğunu düşünüyorum, iki türlü gidilebiliyor denildi,1- karaisalı tarafından:bol virajlı asvalt temiz bir yol 120 km civarı. 2-imamoğlu tarafından 70 km civarı

katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:

:cat:.....................
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:

abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
katılım bu kadarmı :silent: millet gezi gezi diye tuturuyordu, bumudur :silent: daha fazla katılım bekliyordum, ama biz gelen gruplada eğleniriz :cat: şüpheniz olmasın :queen:


abi gezi gezi diyenlerin hepsi katılıyo zaten:p

benim gelemiyebilmemin sebepleri var cümleye bak yaw:p
1 benim motor sizin yanınızda nal toplar
2 ekonomik durum
3 isoyu kandıramadım gelmiyecek galiba
4 birde gizli nedenler var:p onları sölemem adı üstünda gizli:p

güle güle gidin gelin abi bizden pas yine :)

noluyo kız pas felan pokermi oynuyoz burada sende iyi alıştın ha bu burjuva agızlarına:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güle güle gidin gelin abi bizden pas yine :)
bi dahakine olsun ferda aplası :)
gelip artistik pozlar vercekyaa :mrgreen:
sende poz verecek iki tekerde yok, en sonunda yarış arabanın:p yarısını kesecen motor hissi versin diye:mrgreen:
abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:

öyle deme adamlar piskiletle tekteker şov yapıyor:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi adana mt de motorsuzlar çoğaldı bisiklet binen adamları ayıklayın kalabalık yapmasınlar :queen::queen:

pisiiiklet misiiiklet teker yapıyok ya sen ona bak haaa

beşinci neden de bende depodan yarış pisikletimi cıkarıp isoyla pisiklet turu atabiliriz gibi bir plan da var işin içinde

bu gönül ne pisiklet ister ne motor ne çay kahve
bu gönül muhabbet ister gerisi bahane
:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sende poz verecek iki tekerde yok, en sonunda yarış arabanın:p yarısını kesecen motor hissi versin diye:mrgreen:

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:

Aramısda sınıf farkı var bikere. :bounce:
yok bu lafları adem abi veya burcu söylese anlarım...( cc ye göre adam seçen kişi smileysi ) :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
lütfü topiği kirletmek istemedim olm gezi topiği adana mt topiği Allahın adamıyak diyip çıkarsa birisi aradan korkarım ben :p kaçtım ben abi :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bu gönül ne pisiklet ister ne motor ne çay kahve
bu gönül muhabbet ister gerisi bahane
:rendeer:
:cat: aynen cengizim, bu arada ben tekerin önünü kaldırınca bayaa bi pedal giderdim, bi dene bakalım isomla hanginiz kaç pedal gidiyor :)
:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:

Aramısda sınıf farkı var bikere. :bounce:
yok bu lafları adem abi veya burcu söylese anlarım...( cc ye göre adam seçen kişi smileysi ) :p
ne sınıfı lütfücüüm :cherry: (biraz bel altı vurdum gibi) arabayla motor farkımı :queen:
haklısın ama et tırnaktan ayrılmaz :bounce:
:cat: yaptın damarı muzaffer
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw izmirli ler dadanmış topgimize bide ortalıgı karıştırıyolar gibi gibi

bazı arkadaşlarda allahın izmirlisine hak vemiş onkarı kınıyorum :bounce:

olm vasco ortalıgı karıştırdıgın için seni izmir mt den atılar da burda mı takılıyon napıyon anlamadım ki

Hem nalına hem mıhına Ziv ziv Eşkere konuşuyon yaw (adanalılar anladı similey leysi:):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst