[Mersin - MT]

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
132
ya arkadaşlar gs200 u cok ınceledım kalbım kanuni racer200 de ama siz nedıosunuz baska anternatif yok cunki parada yok :)
bi şiy soleyın haftaya alıcam :p

bence hem acele etme hemde kesinlikle ikisini de alma yada illaki iki teker bişe alacam diyorsan vitesli bi bisiklet al kafan daha rahat olsun bilmem anlatabildimmi benki 1 yıla yakındır motorsuz kalabiliyorsam iyi bi motora param yetmediginden sende dayanabilirsin sanırım unutma ucuz mal alacak kadar hiç birimiz zengin degiliz
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bence hem acele etme hemde kesinlikle ikisini de alma yada illaki iki teker bişe alacam diyorsan vitesli bi bisiklet al kafan daha rahat olsun bilmem anlatabildimmi benki 1 yıla yakındır motorsuz kalabiliyorsam iyi bi motora param yetmediginden sende dayanabilirsin sanırım unutma ucuz mal alacak kadar hiç birimiz zengin degiliz

vay beeeeeee konfiçyus eren :queen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
bence hem acele etme hemde kesinlikle ikisini de alma yada illaki iki teker bişe alacam diyorsan vitesli bi bisiklet al kafan daha rahat olsun bilmem anlatabildimmi benki 1 yıla yakındır motorsuz kalabiliyorsam iyi bi motora param yetmediginden sende dayanabilirsin sanırım unutma ucuz mal alacak kadar hiç birimiz zengin degiliz

az ve öz konusma dıye buna denır arkadaslarr

arkadaslar pazartesı gunu saat 15 de stadın önunde bulusuyoruz elımızde bı kac adet bayragımız da var dagıtabılcemız tum ıkı tekerı olan ataturkcu arkadaslarımızı beklıyoruz mersin mt, mersin motor delisi ve motorider mersin olarak orda olacaz tabıkı dıger kulupler ve uye olmayanlar da gelebılırler yuregınız ataturkcu olsun yeter

işler az olursa gelmeye calısırm ablacımm
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
büyük önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ü ve kurtuluş savaşında bizler için emek vermiş herkesi saygıyla anıyorum. Allah ruhlarını şad eylesin, toprakları nur olsun inşallah......

bir insanın kendi bayrağı, kendi dini ve kendi milleti içinde özgür yaşaması ne kadar güzel bir duygu... çok şükür Allah'ım bize böyle bir önder ve nesil bahçettiğin için....


"BENİM NACİZ VÜCUDUM ELBET BİR GÜN TOPRAK OLACAKTIR, AMA TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR" M. Kemal ATATÜRK

19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
7
"Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır."
M. Kemal ATATÜRK

Bu vatan size minnettardır ATAM.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba Arkadaşlar. Bu 19 Mayıs etkinlikleri sayesinde ilk gurup sürüsümü yapmıs oldum. İnşallah fırsat buldukca gezilerede katılmak isterim. Tur fotolarını en kısa zamanda eklemeye calışırım. Katre cim senin cektigin fotolarıda eklemeni bekliyoruz... :cat::cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
29
tamam resımlerıen kısa zmanda eklıyorum sende de varsa acılen beklıyorum md ye tşkler
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
anamurdan arkadaşlara slm bende mersindeyim bi kaç arkadaşla beraber aslında oraya ziyarete gelmeyi planlıyoruz bu sayedede tanışabiliriz önce bi şekilde tanışmalıyız gün kararlaştırıp öyle gelmeliyiz

Değerli kardeşim, dedim ya, yurdumuzun her köşesi görmeye ve gezmeye değer... Sanırım siz Mersin merkezdesiniz. Anamur'a yolculuğun çok zevkli bir orta mesafe seyahat olacağı kanısındayım. Ben inşallah 15 Temmuz-31 Temmuz arası Anamur'da olacağım, dediğin gibi, geleceğiniz günü kararlaştırıp, iyi bir plan yaparsak çok daha güzel olacaktır.
Bu arada; ben Hüseyin:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
oo baba selamlar, gözümüz yollarda kaldı yaaa. gel de gezelim beraber :rendeer:



he heeee, sen önce sana yazılan sms e cevap ver. satıcı heriff :pr::farao:

abi ben sana neden cvp vermemişimdir bi düşünsene:pr:kntr yoktu.başkasından istemeyede utanıyorum:salut:bide sen böle yapıon nie üzüon ben ya:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst