Şifreli kilitleri 30 saniyede açma metodu

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Basit şifreli kilitleri aşağıdaki videoda nasıl kolaylıkla açtıklarını göreceksiniz. Motosikletini sağlam kazığa bağlayın ama sağlam bir kilitle bağlamayıda unutmayın.
Bu videoyu koyma sebebim bu tip kilitleri kullanan arkadaşları uyarmak içindir.
[MEDIA]http://www.metacafe.com/watch/480206/open_any_bike_lock_in_30_seconds_or_less/?cd=a87839ac4efb85dc2c10a295b9b97b8b0050001274297basic[/MEDIA]
http://www.metacafe.com/watch/48020...9ac4efb85dc2c10a295b9b97b8b0050001274297basic
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
............................

aynen... :)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Alt tarafa sayfanın linkini de ekledim ordan izlenebilir artık.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben bişey anlamadım teknik olarak hiç bir şey yapmadı şifreyi girip açtı gibi geldi bana:silent:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben bişey anlamadım teknik olarak hiç bir şey yapmadı şifreyi girip açtı gibi geldi bana:silent:

abi gerdiriyor ya o gerdirirken rakamları tek tek geçiyor boşluk oluşuyor o boşluk olusan rakam dogru rakam demek oluyo o şekilde açıyor ama zinciri zaten ince ben dişimle kırarım o zinciri :queen:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
Bunu bende biliyordum =) ki bildiğimiz buysa hırsızların bildiklerini bir düşünürmüsünüz =)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hem zinciri dandik hem de sanki çaktırmadan şifreyi girerekten açıyormuş gibi geldi:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oooo bu metot eskidi şimdi hiç uğraşmıyorsun direk zinciri kes keyfine bak(şahsen kendi deneyimim:p:p)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Bunu bende biliyordum =) ki bildiğimiz buysa hırsızların bildiklerini bir düşünürmüsünüz =)

Aynen cocukluktan kalma bende bılıyordum ve bond cantayıda aynı sekılde acma tusunu devamlı acmaya calısır vazıyete tutup cevırırsenız oda aynı sekılde acılıyor veya 3 hanelı oldugu ıcın konbınasyon sonunu getırerek acıyordum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
ozaman bı taneyı 30 sanıyede acıyorsa 100 tane kilit takarsak vakit kazanırız sanırsam...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
biz bu kilidleri ufakken bisikletler için takardık , bunları motosikletlerde kullanan varmı hala yaw :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
biz bu kilidleri ufakken bisikletler için takardık , bunları motosikletlerde kullanan varmı hala yaw :)

bunları ufakken bisiklet için kullanırdık , hala motosiklet için kullanan varmı bunları yaw :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst