Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Onuda nerden çıkardın anlamadım..Mesala Mondial Hs 150 2,5 yakıyor basınca 3 yakıyor..Fakar bws 3,5/4 yakıyor basınca 5..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
Onuda nerden çıkardın anlamadım..Mesala Mondial Hs 150 2,5 yakıyor basınca 3 yakıyor..Fakar bws 3,5/4 yakıyor basınca 5..:)

kıyaslıyalım istersen kanuni hussar 150cc 10 ytl 80-90 km gidiyor yamaha bws 10 ytl 80 km gidiyor tecrübeyle sabittir..

sen runner ile karıştırdın galiba bws 105 ile 130 ykr arası yakıyor..:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
06bluedragger
O kadar az yakıyorsa alayım birtane..Adam yalvarıyor al senin olsun bu bws adam illallah etmiş benzinden en düşük 3,5 yakıyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bahsi geçen 180'lik runner değil mi:queen:

gilera runner sp 180 ler 250 ykr yakıyor bu 100cc 110 bilemedin 130 yakar..:cat::cat:

dalganızı geçin aldırmıyorum bile..:bounce:

06bluedragger
O kadar az yakıyorsa alayım birtane..Adam yalvarıyor al senin olsun bu bws adam illallah etmiş benzinden en düşük 3,5 yakıyor..

o motorun pistonu bitmiştir bakım görmeye görmeye alt motoru ölmüştür yeni piston at canavar gibi olur..:cat:

ayrıca 1 aya kadar yamaha aerox alıyorum 100 cc 2 zamanlı bws ile motorları aynı..:cat:

2 zamanlıyı boklayacagınıza imza toplayında benzin fiyatlarına bişiy yapın..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
gilera runner sp 180 ler 250 ykr yakıyor bu 100cc 110 bilemedin 130 yakar..:cat::cat:

dalganızı geçin aldırmıyorum bile..:bounce:


Estağfurullah dostum.Benim ne muhabbeti yaptığınızdan haberim yok.Runner'ı duyunca atladım:p
Runnerda da vxr 200 var, 180sp var.2 zamanlısı resmen içiyor 6-7 litre civarı yakıyor lafım yok da 4 zamanlısı çok iyi:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Estağfurullah dostum.Benim ne muhabbeti yaptığınızdan haberim yok.Runner'ı duyunca atladım:p
Runnerda da vxr 200 var, 180sp var.2 zamanlısı resmen içiyor 6-7 litre civarı yakıyor lafım yok da 4 zamanlısı çok iyi:cat:

papagan kardes sorun değil..:mrgreen:(avatarından dolayı espiriyle yaklastım)

gilera runner sp180 250 - 300 ykr yakıyor hakkını fazlasıyla veriyor..

gilera runner wxr200 180ykr filen yakıyor..(kulananlar öyle diyor wxr kullanmadım)

yamaha bw's 100 110- 130 ykr arası yakar..

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
erfer abi başka yok mu elinde modifiyeli beat fotosu ??

var kardes var ama buralara koymaya usenıyom.cok ıstıyosan msne ekle atarım ... x_ray_07@hot.....

bıde beyler takıldınız bws ye runner a burası beat topıcı...:mrgreen:

beatcılar ya gelıyo yaptırın yazlıklrınızı.....:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
var kardes var ama buralara koymaya usenıyom.cok ıstıyosan msne ekle atarım ... x_ray_07@hot.....

bıde beyler takıldınız bws ye runner a burası beat topıcı...:mrgreen:

beatcılar ya gelıyo yaptırın yazlıklrınızı.....:)

hade len ordan beat lee..:mrgreen:

neyse arkadaslar topici fazla dağıtmayalım sonra prometheus amca kızar topic maksadı dışında yazı yazıyoruz diye..:queen:

hayde bw's topicine..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondializzet100
boşver yaa arda böyle adamlar geliyo biri nickinle uğraşır biri yalan söylüyosun sallıyosun der hiç uğraşma
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
madbatur
Seni paraylamı tuttular ?

seni çinliler parayla tuttu heralde
bws basınca 5.0 mı yakıyo ..?! rahat ol :cat::wiinkk:

mondializzet100
boşver yaa arda böyle adamlar geliyo biri nickinle uğraşır biri yalan söylüyosun sallıyosun der hiç uğraşma

bana bws nin basınca 5.0 yaktığını kanıtla yeni alacağın motorun parasını ben veririm :bounce:

evet buda ismail yk'dan geliyor şimdi...
bas gaza aşkım bas gazaaa kim tutar seni bas gazaaa yollar senin hiç durmaa hadi uçur beni burdan . . .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst