Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Unutma ki büyük çantalar bu gibi küçük scooterların aerodinamiğini ve dengesini bozabilir. Ben siyah renkli kappa 26 çanta taktırdım ve çok güzel durdu. Gerçi kapasite küçük ama sanki bu çanta bu motor için yapılmış. Bir de sitelerde gezerken kappa 28 model bir çanta gördüm. O da çok hoşuma gitti. Lütfen bu gibi sorularda deneyimlerinizi aktarın.

Haklısın aerodinamiği bozabilir. Birde sele üstündeyken aynalardan geriye bakınca arka görüntünü kapatmasın. Birazda estetik bakın derim. Sonuçta bizler kurye değiliz. Öyle kocaman şeyler taşımayız herhalde. Bende yamaha 30 lt. topcase var. 35 liğini düşünmüştüm kaba geldi gözüme. 30lt iyidir bence... Yinede 35 liğide koyun arkaya bi etrafında dolanın motorun görün bakın derim...
 
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
arkadaslar herkezz rodaj sonrasıı yaptıgı maksimum hızı yazarsa sewinirimm yeni alacak arkadaslara yardımcı olmuş olursununzz basta bana kesin bu yaz alıyorum ve aranıza katılcam :D
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
arkadaslar herkezz rodaj sonrasıı yaptıgı maksimum hızı yazarsa sewinirimm yeni alacak arkadaslara yardımcı olmuş olursununzz basta bana kesin bu yaz alıyorum ve aranıza katılcam :D

Önceki sayfaları incele derim...
Hız konusunda pek beklentin olmasın, sonuçta hız motoru değil tabiiki. Otobanda zorlanabilirsin sonuçta AN 125 öyle abileri BURGMAN lar gibi uzun yol motoru değil... Şu ana kadar gördüğüm max. hız 110 km/h yi birazcık geçti. 110-115 arası diyelim... Ama çinli kardeşleri ile hız kıyaslaması nasıl olur bilmem...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
Önceki sayfaları incele derim...
Hız konusunda pek beklentin olmasın, sonuçta hız motoru değil tabiiki. Otobanda zorlanabilirsin sonuçta AN 125 öyle abileri BURGMAN lar gibi uzun yol motoru değil... Şu ana kadar gördüğüm max. hız 110 km/h yi birazcık geçti. 110-115 arası diyelim... Ama çinli kardeşleri ile hız kıyaslaması nasıl olur bilmem...



abiii 110 km diyosunn yeter bana walllaa çok bileee şehir içinde bence yeter


:cat:
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
hız yeterli

çok iyi hızlanıyor seri, ben daha rodajdayım ama bazen köprüde gerekiyor gazlıyorum bir bakıyorum 70-80 çok rahat banamısın demiyor yani ,motor 9 beygir bu arada ve koltuk altı bağajda çok geniş gerçekten.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
abiii 110 km diyosunn yeter bana walllaa çok bileee şehir içinde bence yeter


:cat:
Tabii zaten şehiriçi için mükemmel bi seçim orası tartışılmaz bile... Bir kere tasarımı tamamen şehir içi için... Abartıyorum belki ama gözü kapalı alınması gereken motor bence...
 
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
43
çok iyi hızlanıyor seri, ben daha rodajdayım ama bazen köprüde gerekiyor gazlıyorum bir bakıyorum 70-80 çok rahat banamısın demiyor yani ,motor 9 beygir bu arada ve koltuk altı bağajda çok geniş gerçekten.



walla kardeşim çokkk sagoll kafayı yicemm araştırıyorummm alcamm ama para tam deillll ama bakıyorumm ama forumda suzuki 125 kullanıcılarıı falza foruma motor hakkında bişeyler resim vs yazmıyolarrr :pr:
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
100-110 beğenmeyen arkadaşlar zaten 125 cc scooter almasın , az hız değil yani bu capta bir motor için bence

walla kardeşim çokkk sagoll kafayı yicemm araştırıyorummm alcamm ama para tam deillll ama bakıyorumm ama forumda suzuki 125 kullanıcılarıı falza foruma motor hakkında bişeyler resim vs yazmıyolarrr :pr:

herkesin motoru daha çok yeni resim yazı hatta fun club bile olacak emin ol
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim kardeşimde var an125..Amacınız 130-140km hız yapmaksa maalesef an size göre motor değil :pale:..Ben en son bastıgımda motor 2000 deydi düz yolda 100 bastı..Yokus asagıda 110-115 civarı yapıyor..:)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Unutma ki büyük çantalar bu gibi küçük scooterların aerodinamiğini ve dengesini bozabilir. Ben siyah renkli kappa 26 çanta taktırdım ve çok güzel durdu. Gerçi kapasite küçük ama sanki bu çanta bu motor için yapılmış. Bir de sitelerde gezerken kappa 28 model bir çanta gördüm. O da çok hoşuma gitti. Lütfen bu gibi sorularda deneyimlerinizi aktarın.

Haklısın aerodinamiği bozabilir. Birde sele üstündeyken aynalardan geriye bakınca arka görüntünü kapatmasın. Birazda estetik bakın derim. Sonuçta bizler kurye değiliz. Öyle kocaman şeyler taşımayız herhalde. Bende yamaha 30 lt. topcase var. 35 liğini düşünmüştüm kaba geldi gözüme. 30lt iyidir bence... Yinede 35 liğide koyun arkaya bi etrafında dolanın motorun görün bakın derim...


35 lt. gerçekten çok büyük bizim motora göre zaten son çare olarak almayı düşünüyorum ve 30 lt. olanı gerçekten boyut olarak tam bizim motora göre ama benim alma amacım kaskımı ve montumu sığdırmak. kaskım ve montumda XL biraz büyük haliyle :mrgreen: kafamı kurcalayan o. siz kendi çantalarınıza sığdırabiliyormusunuz kask ve montlarınızı?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35lt. büyük durmuyor arkadaşlar...
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
35 lt. gerçekten çok büyük bizim motora göre zaten son çare olarak almayı düşünüyorum ve 30 lt. olanı gerçekten boyut olarak tam bizim motora göre ama benim alma amacım kaskımı ve montumu sığdırmak. kaskım ve montumda XL biraz büyük haliyle :mrgreen: kafamı kurcalayan o. siz kendi çantalarınıza sığdırabiliyormusunuz kask ve montlarınızı?

Walla bende sadece kask var. Montum olmadığı için birşey diyemeyeceğim. Ama bendeki 26 lt liğe sığar gibi geliyor bana. satın alırken bir dene bakalım.
Yaa bu suzukinin en kötü tarafı sele altı bagaja kask sığmaması..Kaskın boyutu ile alakası yok. Eşimin XS kaskı bile sığmıyor. :salut:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Arkadaşlar motosikletimden çok memnunum.Parasının karşılığını çok rahat veriyor.Ayrıca hız konusunda düz yolda 100-105km gibi süratlere çıkabilirsiniz.Zaten bu hız şehir içi kullanım için yeterlidir.Ancak otobanda sağdan gitmek anlamındadır.Ayrıca sele altına bagajına kask sığıyor.Hatta biraz boşluk bile kalıyor.Son ölçmemde 2,5 taktıgını farkettim.Performansı özellikle kalkışları süper zaten.Beat-Bws-125 cc scooter'ların hiçbiri yanıma yaklaşamıyor.Neyse arkadaşlar şimdilik söyleyeceklerim bunlar.

http://img70.imageshack.us/img70/5995/karaca0005og8.jpg[IMG/]
Buda benim karaböcük..

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img70.imageshack.us/img70/5995/karaca0005og8.jpg[/URL]
Buda benim karaböcük..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
14
forumdan yardımcı olan arkadaslara tesekkur ederım.cbf 150 ve ybr 250 den sonra bır scooter almaya karar verdim .dun plakayı takmadan motoru aldım cumaya plaka gelıyormus.2300 ytl hersey dahıl.(batuhan moto ) bır de 100 ytl 30 lt gıvı canta sıparısı verdım.ayrıca sıze danısmak ıstıyorum koruma demırı taktırayımmı?fena gozukmuyor ınce sıyah demırler motoru sarıyor oda 110 ytl cıvarı.resımlerle bırlıkte yorumlarımı yazarım
saygılarımla
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
forumdan yardımcı olan arkadaslara tesekkur ederım.cbf 150 ve ybr 250 den sonra bır scooter almaya karar verdim .dun plakayı takmadan motoru aldım cumaya plaka gelıyormus.2300 ytl hersey dahıl.(batuhan moto ) bır de 100 ytl 30 lt gıvı canta sıparısı verdım.ayrıca sıze danısmak ıstıyorum koruma demırı taktırayımmı?fena gozukmuyor ınce sıyah demırler motoru sarıyor oda 110 ytl cıvarı.resımlerle bırlıkte yorumlarımı yazarım
saygılarımla

Koruma demirini nereden buldun bende düşünüyorum. Eğer taktırırsan bi foto koyarsın bizde bakalım. 30 lt topcase de 5 lt ayçiçek yağı 2 kg. dolma biber ve 3 kilo domates sığdırdım :) Kask srahat sığıyor ama montum yok...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Koruma demirini nereden buldun bende düşünüyorum. Eğer taktırırsan bi foto koyarsın bizde bakalım. 30 lt topcase de 5 lt ayçiçek yağı 2 kg. dolma biber ve 3 kilo domates sığdırdım :) Kask srahat sığıyor ama montum yok...

karaköydeki korlasta var koruma demiri, orada görebilirsin yolun düşerse, hatta öncamda var aynı motorda. ama koruma demiri çok kaba duruyor bence.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
20
forumdan yardımcı olan arkadaslara tesekkur ederım.cbf 150 ve ybr 250 den sonra bır scooter almaya karar verdim .dun plakayı takmadan motoru aldım cumaya plaka gelıyormus.2300 ytl hersey dahıl.(batuhan moto ) bır de 100 ytl 30 lt gıvı canta sıparısı verdım.ayrıca sıze danısmak ıstıyorum koruma demırı taktırayımmı?fena gozukmuyor ınce sıyah demırler motoru sarıyor oda 110 ytl cıvarı.resımlerle bırlıkte yorumlarımı yazarım
saygılarımla

hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim, darısı başıma :)
ayrıca herşey dahil gayet iyi bi fiyata almışsın, aldığın yerin web sitesi varsa paylaşırsan seviniriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst