- Katılım
- 22 Şub 2008
- Mesajlar
- 449
Unutma ki büyük çantalar bu gibi küçük scooterların aerodinamiğini ve dengesini bozabilir. Ben siyah renkli kappa 26 çanta taktırdım ve çok güzel durdu. Gerçi kapasite küçük ama sanki bu çanta bu motor için yapılmış. Bir de sitelerde gezerken kappa 28 model bir çanta gördüm. O da çok hoşuma gitti. Lütfen bu gibi sorularda deneyimlerinizi aktarın.
Haklısın aerodinamiği bozabilir. Birde sele üstündeyken aynalardan geriye bakınca arka görüntünü kapatmasın. Birazda estetik bakın derim. Sonuçta bizler kurye değiliz. Öyle kocaman şeyler taşımayız herhalde. Bende yamaha 30 lt. topcase var. 35 liğini düşünmüştüm kaba geldi gözüme. 30lt iyidir bence... Yinede 35 liğide koyun arkaya bi etrafında dolanın motorun görün bakın derim...