Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
15
slm arkadaşlar.

bende yeni chooper ımı alalı dört ay on gün oldu . ben borelli ledow aldım
250 cc v motor. makine şuan 2400 km de ve ufak tefek aksam sorunları dışında motorda bir sorun görünmüyor.

yarın egsosu açmayı düşünüyorum . bakalım nasıl olacak
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
15
biraz fazla benzin yakarsın o kadar

şuan hesaplamalarıma göre km de 130 bin civarı yakıyor. bakalım nekadar değişiklik olacak. yazıları da takip ediyorum . eğer arkadaşlar kendilerinden eminlerse kimi diyor değişmiyor kimi diyor değişiyor kim emin kim değil bilmiyorum.

ama scooter de benim benzin sarfiyatım hiç artmamıştı.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
benım motor 8 lıtreyle 180 km fılan gıdıyor trafıkte bu sekılde werebılırsenız daha sağlıklı olabilir.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
roadstar roadstar roadstar dıyorum arkadaslar ya bu kadar performans beklemıyodum guzel motor yapmıslar helal olsun hiç sorun yasamadım taa aldıgımdan beri tel jantlar gayet şık duuruyor tek karburutor oldugu ıcın az yakıyor bıde ben eksozları açtırınca dayanılmaz bı cazıbe oldu krom jantlarla birleşnce :) super shodowla motor sınıfları galiba aynı resımlerden gorundugu kadar v motor da titreşim olmaz asla dedıler haklıymıslar cunku biri emıyo biri sıkıstıroyomus buda titreşimi 0 a ındırıyor dedıgım gibi sorun yok hersey guzel arkadaslar öneriririm bu motoru sabah işe giderken tek marşta alıyor buda ayrı bi iyi tarafı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün yaptığımız uçmakdere gezisinde tozlu dağ yollarından sonra benim keçi bu haldeydi:)

kaliteli bir çinli olduğunu böylece kanıtladı,çünkü bizim motorların çıktığı yere çıkabilen 2 ledow,1 bisan,1 motoran torro,1 kanuni seyhan vardı,pahalı ve Japon olan cruiser sürücüleri ise yaklaşık 300 m aşağıda kaldılar.

http://www.motosiklet.net/forum/gez...re-parasut-festivali-trakya_mt-cikarmasi.html
adresinde keyifli gezinin fotoğraflarını bulabilirsiniz

roadstar roadstar roadstar dıyorum arkadaslar ya bu kadar performans beklemıyodumöneriririm bu motoru sabah işe giderken tek marşta alıyor buda ayrı bi iyi tarafı
sen izmirde tek marştan bahsediyorsun,ben geçtiğimiz kış 1 kez jikle çektim
(-3) derecede motoru bulundurduğu yerde çalıştırdım,jiklenin yerini unutuyor insan.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Dün yaptığımız uçmakdere gezisinde tozlu dağ yollarından sonra benim keçi bu haldeydi:)

kaliteli bir çinli olduğunu böylece kanıtladı,çünkü bizim motorların çıktığı yere çıkabilen 2 ledow,1 bisan,1 motoran torro,1 kanuni seyhan vardı,pahalı ve Japon olan cruiser sürücüleri ise yaklaşık 300 m aşağıda kaldılar.

http://www.motosiklet.net/forum/gez...re-parasut-festivali-trakya_mt-cikarmasi.html
adresinde keyifli gezinin fotoğraflarını bulabilirsiniz


sen izmirde tek marştan bahsediyorsun,ben geçtiğimiz kış 1 kez jikle çektim
(-3) derecede motoru bulundurduğu yerde çalıştırdım,jiklenin yerini unutuyor insan.

aynen ya jikle kullanmak saçmalık :D bu motorda jikle koymak da gerekmezmiş de süs die duruyo kolda :D kullanmıyorum ama ısınması için en az 2 dakka beklemek faydalıymış onu uyguluyorum motor yaglamayı anca yapıyormus
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
arkadaşlar roadstar la virajlara yatarak mı giriyosunuz yoksa yavaşlıyıp biraz dönerek mi ben yatarak giriyorum az da olsa bi tehlike açarmı başıma saygılar şimdiden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar roadstar la virajlara yatarak mı giriyosunuz yoksa yavaşlıyıp biraz dönerek mi ben yatarak giriyorum az da olsa bi tehlike açarmı başıma saygılar şimdiden
Dün iki kişi öyle bir yatırdık ki motoru dizlerim yere değecekti neredeyse:)
Yav dostum,bu senin tercihin motor yatmam demiyor.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
selamlar.
birkaç aydır bu topiğe bişey yazmıyordum.şöyle bi göz attım topic almış yürümüş..
umarım roadstar larınızdan memnunsunuzdur arkadaşlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motor 1700 km yi yeni geçti.Bozuk bir köy yolunda uzun süre gitmek zorunda ön far ampulünün kısa huzmesi yanamz oldu1 kez ampul değiştirdim,bir kez de zinciri gerdim.Herhangi bir sorun yaşamadım.eksozları da açtırdım,motor senin d.eyiminde "helikopter gibi"oldu,fırsat buldukça 100-150 km lik kısa turlar yapıyorum:).
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
yarın motorumu aliyorum arkadaslar, cok mutluyum gittim pazarlıgımı yaptım yarın tanışma topigi acarım artık :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın motorumu aliyorum arkadaslar, cok mutluyum gittim pazarlıgımı yaptım yarın tanışma topigi acarım artık :queen:

Şimdiden hayırlı olsun. fiyat ve ödeme koşulları nedir?
Bi de motoru aldıktan sonra gözönündeki vidaları sık.Zincir gerginliğini kontrol et.
Başka bir şeye gerek yok.
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
valla uzak dur derım ben
aldıgını farzedelım ::hıc bı problemın yok kullanıyosun guvenıyosun ya temkınlı kullandın ya sorun cıkartmadı
gece nın gec saaatlerı uzun yola cıktın yanı bulundugun yerın yabancısısın
arıza yaptı ... ıste cınlerın huyu buu olmadık yerde olmadık zamanda arıza cıkarır senı rezıl ederler ...sakın bulasma derım tekrardan
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
valla uzak dur derım ben
aldıgını farzedelım ::hıc bı problemın yok kullanıyosun guvenıyosun ya temkınlı kullandın ya sorun cıkartmadı
gece nın gec saaatlerı uzun yola cıktın yanı bulundugun yerın yabancısısın
arıza yaptı ... ıste cınlerın huyu buu olmadık yerde olmadık zamanda arıza cıkarır senı rezıl ederler ...sakın bulasma derım tekrardan

abi bozulmayan motosiklet istiyosan bmv alıcan onun dısında motora biniyosan basına gelebilicek herseyi göze alip biniyosun ben nasil bir motor aldıgımın farkındayım beklentilerimi karsılıcagını dusunuyorum olabilir gecenin bir vakti bozulabilir surum surum surune bilirim hatta kaza yapip ole bilirim ama o olmasın bu olmasın hayatta hersey istedigimiz gibi olsa yasamanın anlamı kalmaz ozaman.


Şimdiden hayırlı olsun. fiyat ve ödeme koşulları nedir?
Bi de motoru aldıktan sonra gözönündeki vidaları sık.Zincir gerginliğini kontrol et.
Başka bir şeye gerek yok.


cok tesekkur ederim abi motor bu;

http://www.sahibinden.com/pesin_fiyatina_12_taksitWQQaXQQ8182099WQQpXQQdisplayitem&keyword=roadstar

plaka ruhsat dahil (disk kilidi,kask, elcik falanda var) toplam 3800 bunun 1800 nakit kalanı kredi kartı. motoru gördüm aşık oldum cok feci ya :)

bide tavsiyeleriniz varsa cankulagıyla dinlerim dicem ama cangözüyle okuyabilirim ancak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla uzak dur derım ben
aldıgını farzedelım ::hıc bı problemın yok kullanıyosun guvenıyosun ya temkınlı kullandın ya sorun cıkartmadı
gece nın gec saaatlerı uzun yola cıktın yanı bulundugun yerın yabancısısın
arıza yaptı ... ıste cınlerın huyu buu olmadık yerde olmadık zamanda arıza cıkarır senı rezıl ederler ...sakın bulasma derım tekrardan
senin kullandığın motosikletin motorunu kim yaptı acaba bi öğrenir misin?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
:)Merhaba Aslında bütün motorlar aynıdır (çinden ithal edilenler) aralarındaki fark ithal eden firmanın satış fiyatları biri az kar birisi fazla kar yapıyor motosikleti düzgün kullandıktan sonra hiç bir problem olmaz Bisan ın servisi kötü diyorsunuz hangi marka olursa olsun hemen hemen bütün servisler sorun çıkartıyor daha düne kadar bisiklet tamir edenler Bu motosiklet patlamasından sonra birer motosiklet ustalarına dönüştüler (bu işi gerçekten iyi yapan ustalarda var onların emeklerini çalanlar)Motorunuzu deneme tahtasına çeviriyorlar.Bu konulara dikkat etmeliyiz sonuçta her motosiklet iyidir düzgün kullanana Saygılar:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
arkadaslar motorla ilgli bi kac sorum olucak, bizim motorlar ne kadar yakıyo 100 km? bisan lifan yazını nasıl cıkartabilirim? motoru calıştırdıktan sonra ustunde ne kadar beklemeliyim ? cevaplarını için şimdiden tesekkur ederim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 lt civarı yakar,eksozları açarsan güzel bir ses alırsın ama yakıt % 15-% 20 arası artar.
Motoru çalıştırdıktan sonra yazın 1 dakikadan az bir süre yeterli,ben kışın bile
çok nadir jikle kullandım.
Bence yazıları sökme çünkü yazılar vernik altı.Yazıları sökersen tekrar macun ve
vernik ister başına iş açarsın.
Depoyu vinylex ile kaplattım .Daha gizemli duruyor.Depo da çizilmeden tertemiz kalıyor tabii.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst