biraz fazla benzin yakarsın o kadar

sen izmirde tek marştan bahsediyorsun,ben geçtiğimiz kış 1 kez jikle çektimroadstar roadstar roadstar dıyorum arkadaslar ya bu kadar performans beklemıyodumöneriririm bu motoru sabah işe giderken tek marşta alıyor buda ayrı bi iyi tarafı
Dün yaptığımız uçmakdere gezisinde tozlu dağ yollarından sonra benim keçi bu haldeydi
kaliteli bir çinli olduğunu böylece kanıtladı,çünkü bizim motorların çıktığı yere çıkabilen 2 ledow,1 bisan,1 motoran torro,1 kanuni seyhan vardı,pahalı ve Japon olan cruiser sürücüleri ise yaklaşık 300 m aşağıda kaldılar.
http://www.motosiklet.net/forum/gez...re-parasut-festivali-trakya_mt-cikarmasi.html
adresinde keyifli gezinin fotoğraflarını bulabilirsiniz
sen izmirde tek marştan bahsediyorsun,ben geçtiğimiz kış 1 kez jikle çektim
(-3) derecede motoru bulundurduğu yerde çalıştırdım,jiklenin yerini unutuyor insan.
Dün iki kişi öyle bir yatırdık ki motoru dizlerim yere değecekti neredeysearkadaşlar roadstar la virajlara yatarak mı giriyosunuz yoksa yavaşlıyıp biraz dönerek mi ben yatarak giriyorum az da olsa bi tehlike açarmı başıma saygılar şimdiden
yarın motorumu aliyorum arkadaslar, cok mutluyum gittim pazarlıgımı yaptım yarın tanışma topigi acarım artık :queen:
valla uzak dur derım ben
aldıgını farzedelım ::hıc bı problemın yok kullanıyosun guvenıyosun ya temkınlı kullandın ya sorun cıkartmadı
gece nın gec saaatlerı uzun yola cıktın yanı bulundugun yerın yabancısısın
arıza yaptı ... ıste cınlerın huyu buu olmadık yerde olmadık zamanda arıza cıkarır senı rezıl ederler ...sakın bulasma derım tekrardan
Şimdiden hayırlı olsun. fiyat ve ödeme koşulları nedir?
Bi de motoru aldıktan sonra gözönündeki vidaları sık.Zincir gerginliğini kontrol et.
Başka bir şeye gerek yok.
senin kullandığın motosikletin motorunu kim yaptı acaba bi öğrenir misin?valla uzak dur derım ben
aldıgını farzedelım ::hıc bı problemın yok kullanıyosun guvenıyosun ya temkınlı kullandın ya sorun cıkartmadı
gece nın gec saaatlerı uzun yola cıktın yanı bulundugun yerın yabancısısın
arıza yaptı ... ıste cınlerın huyu buu olmadık yerde olmadık zamanda arıza cıkarır senı rezıl ederler ...sakın bulasma derım tekrardan