arabasının motosikletini, motosikletin taşıma arabasını yapıyor da.. motosikletin taşıma aracına çıkması için bir tahtayı mı uygun görüyor?
cık cık cık... yakışmamış.. nerde düşünceli o ruh? :farao:
belkim motosiklet tahtayla çalışıoama o araba 300 km hız yaparken arkada ne römork kalıııır ne motosiklet :silent: gövde gösterisi yapmıs adam resmen,.
yemişim motosikletini arabasına diyecek yok :cat:
birde bu adamın karakterinde bozuklukvar tam oturmamış pisikolojisibozuk. Araba tam bir hız canavarı, motoru capır. Bence o arabanın arkasında ya bir hayabusa, ya bir r1, yada bir 1000rr olmalı idi. :queen:
römorkun lastiklere dikkat edin!!! wauuuuuww sahibine baba diyebilirmiyim![]()