[Bursa - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
meraba doslar yazgeldi çatı artık birşeyler yapmak lazım bursa mt olarak gezi felan düzenlesek diyorum olmazmı güzel bir pazar günü
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
nirengi kusura bakma daha yeni okuyorum...Yarın da bursa'da isen görüşelim...Eğer günü birlik değilse...Drag olayını da zannetmiyorum.Ben motorumu seviyorum onu üzmeye gerek yok :wiinkk:
ben bugün ist ye döndüm sabahtan tekrar gelirsem iki gün önceden haber veririm şirketten acil çıkötım o sebebpden erken haber veremedim yinede saol
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
merhebalar bursalı mt uyelerı ben sızden bır yardım ısteyecegım
yurt dısında calısan bır bursalı abımızden klr 650 alacagım insallah
ama ben karabukluyum ve karabukte ıkamet edıyorum...
motoru benım yerıme bır gorup bana onay verecek bır arkadas arıyorum buradan bursaya kadar bosuna gelmemek ıcın bu konuda bana yardımcı olacak bır arkadas varsa cok sevınırım
motor bursa- gemlıkte bır dukkanda duruyormus ıstedıgımız zaman gorebılırız dedı abimiz bu konuda gemlıkte motosıkletcı arkadaslarvarsa cok sevınırım sımdıden tsk ederim msn adresım
[email protected]
tel 0506 297 74 96
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım. Yıllardır motor tutkum var. Daha Doğrusu chopper tutkum. herkese selamlar. Bu arada bursa içinde temiz 150 lilik bi jinlun aramaktayım. satan yada bilgisi olan arkadşlar yardımcı olursa memnun olurum.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
21
Selam

Arkadaşlar merhaba.Malum önümüz yaz.Haftasonu boş bir günde toplanıp bi şehir turu atalım derim.Ya da oturalım bi yerde konuşalım.Motorunu değiştirmek isteyen olursa bilgi verelim veya kendi motorlarımıza bakalım.Yani yapalım işte bişeyler.Motoru aldığımdan beri yalnız gezmekten bıktım.:pr:Ayrıca şu ehliyetide bi alamadım :salut: Hepinize sevgiler saygılar.Namazgah'tan Murat:rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Arkadaşlar merhaba.Malum önümüz yaz.Haftasonu boş bir günde toplanıp bi şehir turu atalım derim.Ya da oturalım bi yerde konuşalım.Motorunu değiştirmek isteyen olursa bilgi verelim veya kendi motorlarımıza bakalım.Yani yapalım işte bişeyler.Motoru aldığımdan beri yalnız gezmekten bıktım.:pr:Ayrıca şu ehliyetide bi alamadım :salut: Hepinize sevgiler saygılar.Namazgah'tan Murat:rendeer:

arkadaşım boşuna uraşma kimse takılmıyor buraya
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
21
Satılık

Ayrıca ilgilenen arkadaşlar olursa 1 Adet BİANCHİ Falcon125 Satılık.Sahibinden.2006 model....12/07/2007 tarihli trafiğe çıkış.3300 km'de.Bakımları yalova yolundaki kendi servisi tarafından yapıldı.Mavi/gri renkte.Herhangi bir kazası yok.Sadece alt sehpası kırıldığından(kaynak yerinden) fabrikasından orjinali getirtirilerek değiştirildi.İlgilenen arkadaşlar olursa mesaj atabilirler.Uygun fiyata bi arkadaşı motor sahibi yapabiliriz.Ayrıca garantisi devam ediyor.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ben buralardayım lakin pek toplanmaya vaktim yok...Daha büyük önceliklerim var Bursa'da...Ama istanbul'da en yakın dostlarım var MT'den ;)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
arkadaşlar ben bu hafta sonu ankaradan bursaya ailemi ziyarete geleceğim.gezi vs planınız var ise cumartesi pazar yanınıza gelip tanışmak isterim.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yazlarını mudanya,kurşunlu,kumsaz,gemlik,kumla,armutlu vs. vs. vs. yerlerde geçirenlerin yakından tanıdığı İZZET KAPTAN ile Gemlik Körfez turu...

İzzet Kaptan kimdir?Sözlükten kısaca bir bakalım...

''yaz geldiğinde içine attığı iki iskemle ile gezi gemisine çevirdiği küvetten hallice bir balıkçı teknesiyle sahil turları düzenleyerek isim yapmış, zamanla iyi kazanç sahibi olmayı başarmış, harikulade şirin kişi. bir gördüğünü unutmaz, denizden ve havadan anlar, bazı günler "balığa çıkmayın hava bozacak" gibi tavsiyelerde bulunan ve her daim haklı çıkan, teknesini kullanırken denizdeki diğer teknelere ve yüzen insanlara karşı son derece dikkatli olan bir kaptandı. son senelerde pek görünmüyor, özletiyor kendini...
"balkonlardan havlu sallayanlara, minder sallayanlara... kahvaltılarını edenlere afiyet olsun. el sallayanlara, sandalye sallayanlara, hepsinize teşekkür ederim. kıyıdan kova kürek sallayan çocuklara maşşallah maşşallah! hava güzel, deniz güzel, bugün öğleden sonra yarım körfez turum var, fazla açılmayın gençler..."

80lerin ve 90ların gençlerinin çocuklarının yakından tanıdığı bir isim...







Fotoğraf makinalarınızı almayı unutmayınız....Bu günü ölümsüzleştirmek adına....

Bütün Bursa ve çevre illerden motosikletli arkadaşlarımızın katılım göstereceği bir organizasyon olacak.Bir organizasyon firması tarafından düzenleniyor...
Program şu şekilde:

Gemlik Körfez Gezisi

DJ. SHOW

DJ. FEELİN'GS

İLK İÇKİ(alkollü alkolsüz isteğe bağlı)

ÇEREZ-CİPS

ÖZEL GÜVENLİK EŞLİĞİNDE

HAREKET: 20.00--20.30

DÖNÜŞ: 01.00--02.00

TARİH: 17 MAYIS 2008

YER: GÜZELYALI KİREMİT İSKELESİ
(Gece dönüş ücretli olarak Bursa'ya temin edilecektir.Alkolü fazla kaçıranlar için :)

Ücret : Paket Program Şeklinde Kişi Başı 25 YTL
İrtibat: Sertaç Uçan : 0546 654 2 999
Akın Fidan : 0555 718 6 436


Rezervasyon : 0534 446 35 40
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
merhaba arkadaşlar.
bende bursa yeşilyayladan eser.en kısa zamanda görüşüp tanışmak ümidiyle.isteyen msnemi ekleyebilir.motora bindiğimden beri tek takılıyom ve artık canıma tak dedi.kurtarın beni bu yanlızlıktan.kazasız belasız sürüşler
[email protected]
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yuvacık gezisine katılmayı düşünen varsa sizi yalovadan karşılayabilirim.hem tanışmış oluruz hemde yolda birbirimize eşlik etmiş oluruz..yuvacık gezisinin ayrıntısı anasayfada kocaman yazıyor zaten.gelmeyi düşünen varsa özelden yada bu topic den msj atabilir.iyi günler bursa mt
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Yuvacık gezisi nerde ne zaman?Ayrıntıları nerede?
yuvacık gezisi ile ilgili ayrıntı ana sayfada var gelmek istersen bereaber gidebiliriz

yuvacık gezisine katılmayı düşünen varsa sizi yalovadan karşılayabilirim.hem tanışmış oluruz hemde yolda birbirimize eşlik etmiş oluruz..yuvacık gezisinin ayrıntısı anasayfada kocaman yazıyor zaten.gelmeyi düşünen varsa özelden yada bu topic den msj atabilir.iyi günler bursa mt

iki motor bursa dan geliyoruz yalova da görüşürüz ayrıntıları buraya da yazabiliriz gezi topicinede yazabiliriz inşaallah hava güzel olur bi aksilik olmaz henüz gezi topicine bişey yazmadım yazarız



proggressive arkadaş sende gel geziye yalnızlığından kurtulmuş olursun(kalıpçısın galiba )
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
merhaba arkadaşlar.
bende bursa yeşilyayladan eser.en kısa zamanda görüşüp tanışmak ümidiyle.isteyen msnemi ekleyebilir.motora bindiğimden beri tek takılıyom ve artık canıma tak dedi.kurtarın beni bu yanlızlıktan.kazasız belasız sürüşler
[email protected]

ozaman tel'lerimizi alalım ve buluşalım yalovada.

ben yazayım telimi 0535 862 33 92 adım ahmet yaşım 27
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst