Gökay ve Demir cevaplar için teşekkür ederim. Valla yüreğime su serptiniz. Ben 500 km dedimi başlıyorum artçı almaya o zaman, daha fazla bekleyemeceğim, gerçekten, günde 20 km ile bitmez bu çile 
Arkadaşlar işin içine girdikçe öğreniyoruz yavaş yavaş, şimdi ben nasıl olsa önü yaz kasktan başka birşey almam demiştim ama internette baktıkça gördüm ki montta kask kadar önemliymiş...Ayrıca acayip rüzgar yapıyor ve göğüs ve kollarım da ağrılar başladı...
Şimdi sirkeci esnafı çirkef gerçekten...Mahallede bir motor tamircisi var bir şeyler de satıyor. (Üçşehitler - Eyüp oluyor) Sirkecide 35 YTL dediği eldiveni 15 e veriyor ona bakarken birde mont gördüm Almode marka 135 YTL ... Fiyat çok makul geldi...Montta fena değil 3 Kat Yağmurluk ve kışlık yeleği çıkabiliyor.
Bunu alıyım diyorum. Ne dersiniz daha makul ve kullanışlı bir şeyler bulabilirmiyim.. Sizler nasıl hallettiniz..
Arkadaşlar işin içine girdikçe öğreniyoruz yavaş yavaş, şimdi ben nasıl olsa önü yaz kasktan başka birşey almam demiştim ama internette baktıkça gördüm ki montta kask kadar önemliymiş...Ayrıca acayip rüzgar yapıyor ve göğüs ve kollarım da ağrılar başladı...
Şimdi sirkeci esnafı çirkef gerçekten...Mahallede bir motor tamircisi var bir şeyler de satıyor. (Üçşehitler - Eyüp oluyor) Sirkecide 35 YTL dediği eldiveni 15 e veriyor ona bakarken birde mont gördüm Almode marka 135 YTL ... Fiyat çok makul geldi...Montta fena değil 3 Kat Yağmurluk ve kışlık yeleği çıkabiliyor.
Bunu alıyım diyorum. Ne dersiniz daha makul ve kullanışlı bir şeyler bulabilirmiyim.. Sizler nasıl hallettiniz..