2700 km Çanakkale-Van Yolculuğum ve Fotoğraflar!

Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Öncelikle olağanüstü bir gezi olmuş. Allah sağlık sıhhat versin nice kilometrelere. Fotoğraflarda anlatımda çok güzel, sanki gezmiş gibi oldum.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
Tarihe baktım, evet gordum eski topik. Yinede hayranlığı, tebriği, gıptayı hak etmiyormu?
Eger hala foruma katılımcıysanız yurekten kutluyorum sizi...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah daha nicelerini yapmanı nasip eylesin :)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
her birinize teşekkür ederim arkadaşlar ,uzun zaman oldu ben bu geziyi yapalı halen mesaj yazılıyor.Siz şimdi sıradakini bekleyin hele.........ortalama 13.000 km.......
 
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
65
helal olsun abıcım. tek basına o kadar yol. ama hava sogutmalı bır motor nasıl yaptı bu yolu herhalde honda kalıtesıde budur.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Abi hiçbir şey diyemiyorum gerçekten hayranlıkla baktım fotolara ve büyük bir iştahla okudum aralardaki yazıları gerçekten bir insanın 125 cc ile hayal edebileceği en güzel gezi olmuş...Yanlış anlaşılmasın Honda'yı küçümsemiyorum ama ben cesaret edemezdim sanırım böyle bir geziye...Valla HELAL OLSUN abi...Gezilerinin devamını bekliyoruz bir dahaki sefere yolun Eskişehir'e düşerse bir çayımızı içersin artık :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
her birinize teşekkür ederim arkadaşlar ,uzun zaman oldu ben bu geziyi yapalı halen mesaj yazılıyor.Siz şimdi sıradakini bekleyin hele.........ortalama 13.000 km.......


13.000 km'mii:cyclopsan:silent:

600rr ile Berlin'e gitmeyimi düşünüyorsun:p:mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
her birinize teşekkür ederim arkadaşlar ,uzun zaman oldu ben bu geziyi yapalı halen mesaj yazılıyor.Siz şimdi sıradakini bekleyin hele.........ortalama 13.000 km.......

aman abi 13.000 km Cbr 125 ile gitmede şoka sokan bu sefer kalb krizi felan geçiririm :)

hawa soğutmalı mı ?

bu cıbır 125 ler hawa sogutmalı mı oluo ?:pale:

su soğutmalı arkadaşım CBR 125 :)

Hava soğutmalı olur mu hiç cıbır :queen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Bir abimizin güzel bir sözü vardı. "Gidemediğimiz yer bizim değildir". Çok tebrik ediyorum. Hep düşündüğüm kapsamlı bir Doğu ve Güneydoğu Anadolu turudur. Ama bunu bir motorla değil en az 50 motorla yapmak gerekir. Hatta bu geziye bir misyon ekleyip bununda basında duyulmasını sağlamaktır.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
133



Kardeşim bende yeni gördüm bu topiği uzun zamandır girmiyordum, nizip tabelasını görünce inan gözlerim yaşardı,özlemişim memleketimi,en kısa zamanda yine düşeceğim yollara.TEKERİNE TAŞ DEĞMESİN
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selam arkadaşlarım.Uzun zaman düşlediğim ve acaba cbr 125 le bu kadar uzun yolu gidebilirmiyim düşenceleri ile başladığım Çanakkale-Van seyahatim nihayet Allah'ın izni ile kazasız ve belasız olarak tamamlanmıştır.İşin başında söylemek gerekirse motoruma çok güveniyordum ki beni tereddütlere düşüren ,motorun gaz yememe sorunu vardı ve İstanbulda veya Eskişehirde yaptırırım ümidi ile çıktığım ve sinirlenip ta urfa ya kadar bu sorunlu hali ile beni yolda bırakmayan motoruma teşekkürler....Ki yolda kalma korkum yoktu ve öyle bir sorunda yaşasam ilk otobüs yada kargo ile motoru gönderirip umudum da]


Hocam bugün bir gezi yaptık...konu döndü dolaştı senin bu uzun gezine geldi...yani sitede efsane olmuşsun...:)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
abi 13.000 bın km ne zaman?Allahın ıznıyle onuda Çanakkale Van gezin gibi
sorunsuz bitirirsin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst