Yeni motorum ve ben....

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
4
Sevgili Tuğçe öncelikle hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Bu arada ben foruma yeni katıldım, henüz bir motorum yok, dün akşamdan beri forumda geziyor ve açılan topicleri okuyorum.

Bazı konularda okuduklarım bana "yok yahu bu iş çok tehlikeli vazgeç bu işten" diyor... Bazı konularda okuduklarım da; tam tersini düşündürüyor. Kısaca şu an kendimi iki arada bir derede kalmış gibi hissediyorum... Neyse böyle işte...

Tekrar hayırlı olsun, yeni motorunla keyifli ve mutlu sürüşler... ( darısı benim başıma... hadi bakalım)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Şimdik herkes şaşıracan ne oldu da bu CBR 125 hastası Tuçik SYM MiO aldı?
Efenim şöyle açıklayayım trafil tecrübesi olmayan biri olarak ototmatik vites
kolayıma geldi ve sevdiğim saydığım cici şeker arkidişlerim dostlarım sayesinde doğru kararı verdim ... Onlara öpücüklerrr...

5 ay mı 6 ay mı 1 senemi bilemem ama CBR 125 alınacak taa ki tecrübeyi aldıktan sonra..
Her zaman tecrübe öğrenilir, aslında trafiğe alışmak diyelim biz buna:bounce:
Memnununm, mutluyum, YUPPİDİ YUPPİDİ OLEEEY:thumleft::bounce::flower:::pembe:::bestmt:::coool::::gozluk::::sapka::::sefereee::friends:::fool::::gleam::::jester::::xrock::::melek02:::145::::146::::melek02:::biggrinn::haapppy:::repci::::alkiis::

işte yeni başlayan arkadaşların mesajlarında okumakdan mutlu olduğum cümleler:)

cici makinanı
kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü sürüşlerde kullanasın tugcetugce:cat::cat::)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı, uğurlu olsun tuğçe
gerçekten çok yakışmış mio sana
güle güle, kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah
:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Sevgili Tuğçe öncelikle hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Bu arada ben foruma yeni katıldım, henüz bir motorum yok, dün akşamdan beri forumda geziyor ve açılan topicleri okuyorum.

Bazı konularda okuduklarım bana "yok yahu bu iş çok tehlikeli vazgeç bu işten" diyor... Bazı konularda okuduklarım da; tam tersini düşündürüyor. Kısaca şu an kendimi iki arada bir derede kalmış gibi hissediyorum... Neyse böyle işte...

Tekrar hayırlı olsun, yeni motorunla keyifli ve mutlu sürüşler... ( darısı benim başıma... hadi bakalım)
banada dediler..
600 rr artçısı olduğumda babam kendi bindirdi .. bir süre soonra bu duruma geliyorlar:d

işte yeni başlayan arkadaşların mesajlarında okumakdan mutlu olduğum cümleler:)

cici makinanı
kazasız belasız vede cezasız keyif yüklü sürüşlerde kullanasın tugcetugce:cat::cat::)
teşküüüüüüüüüüürrrrrr:rendeer:
hayırlı, uğurlu olsun tuğçe
gerçekten çok yakışmış mio sana
güle güle, kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah
:rendeer:

Tuğcecik hayırlı olsun keyifle kullanmanı dilerim.
çok çok teşekkür ederim....
Güle güle kazasız belasız kullan.
mersiiiiiiiiiiiii
hayırlı olsun tugce..kazasız belasız bınesın..:rendeer:

işala... tekrar teşekkürlerr:rendeer:

Tuçik şirin motorun hayırlı olsun, yakından daha şirin duruyor fotoğraflarda kendini gösterememiş kerata, sanada çok yakıştı 10 numara bir tercih yaptın mioyu alarak, şimdi ona birde afili isim bulman lazım..

Kazasız belasız sürüşler :rendeer:

Gürkiiiiiiiiiiiiiiiiiim
biz fotoları çekerken kaçtın sen gördüm ben:cherry:
teşekkür ederim canım..
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
tuçi hayırlı olsun canım topiini yeni gördüm,motorunu da :d çok şekermiş allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
çok sevimli bu motöör, sen de uymuşsun baya :) hatta şahsi fikrim cılız cıbır 125le bir görüntüden çok daha güzel bir görüntünüz olmuş ikinizin:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Heyy büyük Allahım ya Rabbb
Şu resimleri niye dik koymazsınız şu siteye be kardeşim..
Hayırlı olsun güle güle kullan...
Allah Kaza bela vermez inşallah tabiki takdir Allahın'dır.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Ya bişey dikkatimi çekti, fotoların birinde kol çantanı boynuna asmışsın. Motosikletini kullanırken de boynunda olmuyor dimi o? Kapkaççılar çantayı alıcam derken seni yere indirmesin sakın. Aman dikkat... Bel çantası falan kullanmanı öneririm.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı olsun :cat: geç oldu ama napim kamptaydık :p
Çok teşekkür ederim...
Geç cevapladım napim yoğunluk:cherry:

Ya bişey dikkatimi çekti, fotoların birinde kol çantanı boynuna asmışsın. Motosikletini kullanırken de boynunda olmuyor dimi o? Kapkaççılar çantayı alıcam derken seni yere indirmesin sakın. Aman dikkat... Bel çantası falan kullanmanı öneririm.

Yok selemin altına koyuyorum:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst