- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
okayyorukcuoglu; dodge tomahawk gibi bi motor için, bizde neden yok biz ne zaman bineceğiz gibi bi isyan sergileyen birini ilk defa görmemin şaşkınlığı içindeyim :wiinkk:
tabakaneye gidilebilir demi abi
okayyorukcuoglu; dodge tomahawk gibi bi motor için, bizde neden yok biz ne zaman bineceğiz gibi bi isyan sergileyen birini ilk defa görmemin şaşkınlığı içindeyim :wiinkk:
benim 100 lük cup model motorumda iyi gidiyor max. 80 nasıl ama
beyler ben bunu hayabusa olarak biliyom ama ducati999 diye bir motor varmış herkes onu sölüyo
sizin bildiğiniz varsa söyleyin
MTTY2K diye arat Youtube dan:wiinkk:
beyler ben bunu hayabusa olarak biliyom ama ducati999 diye bir motor varmış herkes onu sölüyo
sizin bildiğiniz varsa söyleyin