ybr ile 2150 km lik gezi

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrik ediyorum sizi çok başarılı bir gezi olmuş :cat: ybr işte daha ne denebilirki...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
tebrikler tam yapmak istediğim bir gezi.yaza alırsak ybr mizi rodajdan sonra bizde açılcaz ege ve akdeniz sahillerine.
fotolar için ayrıca teşekkürler kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
Arkadaşlar bende ybr 125 almak istiyorum kullanan arkadaşlara sesleniyorum bu motor nasıl iyimi?memnunmusunuz?
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
tebrik ederim ...
ybr taş gibi bir motosiklettir, kullan kullan tık demez,,,
bir abim 35000 km de satmıştı , sıkılmıştı çünkü "o kadar yol yap tım bir tık de" ne biçim motor sun :) diye kızar dı motosiklet tine ..
o derece sağlamdır yani....
++ bir yıl da 65000 km yapan kurye bir arkadaş ait ybr motosiklet i biliyorum....daha tamir görmemiş .....
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
kalacak yer olarak nerelerde kaldın en merak ettigim şey benim aklımda gezmek var ama bu yolda kalma mevzusu cok urkütüyor yololarda telef olmak korkutuyor

1 gün otelde geri kalan günlerde arkadaşlarda kaldım. Otel gecelik 35 YTL idi. Ama yazın tabi ki daha pahalı olur. Ama en kralı bi çadır alıp kamping alanlarında kalmak. (Ama bu da tek kişi zevkli olmaz) :mrgreen:

Yola çıkarken yanıma yedek iç lastik, pompa, buji, alet takımı, tel ve zincir yağı aldım. Çok şükür hiç bir sorunla karşılaşmadım. iyi ve bakımlı bir motorla yola çıktıysan kolay kolay yolda kalmazsın. :cat:
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Şükürler olsun ki ülkemizde motosiklet kültürü ve motosiklet gezileri hızla artıyor. Eskiden insanlar at sırtında bile bu gezileri yapmışlar. Biz motorla niye yapamayalım? Hele YBR ile!... İnşallah bu yaz kral bir gezi de ben patlatacağım. Full Doğu Karadeniz- İç Anadolu üzerinden Akdeniz'e...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
çok güzel ya manzaralar daha süper bu geziyi 3 5 kafa dengi adamla yapcaksın o zman tadından yenmez işte
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler. Olmaz diye bir şey yok mis gibide oluyor işte ybr ile 2150 km çok güzel. Ama hazırladığın rapor 2150 km lik bir gezi için çok basit kalmış :wiinkk:
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
tebrikler. Olmaz diye bir şey yok mis gibide oluyor işte ybr ile 2150 km çok güzel. Ama hazırladığın rapor 2150 km lik bir gezi için çok basit kalmış :wiinkk:

Doğru söylüyorsun. Başlangıçta benimde hedefim çok daha fazla resim çekmekti. Denizli'yi de detaylı gezme hedefim vardı ama son günler yağmurlu olunca bikaç planım iptal oldu :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğru söylüyorsun. Başlangıçta benimde hedefim çok daha fazla resim çekmekti. Denizli'yi de detaylı gezme hedefim vardı ama son günler yağmurlu olunca bikaç planım iptal oldu :salut:
iyi bir tutlum yağmurluk yağmuru keyifli hale getirir :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir gezi olmuş ben buna gezi derim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
tebrikler. Olmaz diye bir şey yok mis gibide oluyor işte ybr ile 2150 km çok güzel. Ama hazırladığın rapor 2150 km lik bir gezi için çok basit kalmış.

++++++++1
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Berkman paylaşım için ve diğer motosiklet kullanıcılarını yüreklendirdiğin için sağol. Benim merak ettiğim ; Ybr nin sele konforu, malum biraz ince bi sele yapısına sahip ve ortalama kaç km/saat hızla gittin ve en önemlisi ailenden nasıl izin almayı başardın:)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
13
2150 km gezi yapmışsınız. bi motorsiklet sürücüsüne sordum ybr 125 i int de forumlarda övüyolar..bende ybr 125 alsam yazın şehirden şehirearkadaşları gezebilirmiyim...dedim... 125 cc lerleotobanda otoyolda gitmek zor olur.. belli bir hıza ulaşamıyınca diğer araçlar rahatsız ede tehlikeli olablir dedi... ne dersiniz.. ybr 125 alsam şehirden şehire gezi yapmam zor mu olur???
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Berkman paylaşım için ve diğer motosiklet kullanıcılarını yüreklendirdiğin için sağol. Benim merak ettiğim ; Ybr nin sele konforu, malum biraz ince bi sele yapısına sahip ve ortalama kaç km/saat hızla gittin ve en önemlisi ailenden nasıl izin almayı başardın:)


Sele konforu gayet iyi. En uzun yolu ilk gün yaptım İstanbul'dan Bodrum'a gittim.(730 km - 14 saatte gittim) Hız olarak, düz olan ova yollarında 80-90. virajlı dağ yollarında 60-80. Aslında şehirler arası yol yapan otobüslerle aynı hızda gidiyorum. Ancak daha çok mola veriyorum. Aileme 5 günlüğüne kütahya'ya arkadaşta kalmaya gidiyorum dedim. Yoksa izin verirler mi :queen:
Tek sıkıntım heralde boyum uzun olduğu için (1.85) yolculuğun sonuna doğru ensemin aşağısında tutulma hissettim. Gidonu yükseltmeyi düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst