- Katılım
- 11 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,052
- Konu Yazar
- #1
[YT]z4RylKOWbj[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=z4RylKOWbj8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=z4RylKOWbj8&feature=related
Son düzenleme:
Bu şekilde Türkiye'de kullansa en fazla 10 dk yaşardı:mrgreenBelki 10 dk bile sürmez:queen
![]()
nedenki bak bana ,halen yaşıyorummm:cherry:
nedenki bak bana ,halen yaşıyorummm:cherry:
:cat::cat::cat:böle racing makinale ile salak salak makas atıpda sonra bunu videoya çekipde sonrada çok büyük haltlar yemiş gibi tirafiği bir birine katanlardan nefret ediyorum..
o kadar süratli olamadım ama tarz olarak aynıyız :mrgreen: ben bile halen yaşıyorum yakından tanıyanlar şaşıyo :mrgreen: