Ghost Rider'a Rakip Çıktı...:)Stockholm

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
güzel kullanmış show olarak süper,patlamaya hazır bomba gibi...
paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
defalarca izledim ama verilmiştir diye buraya eklemedim demekki verilmemiş,harika kullanıyo adam bayılıyorum bu videoya,emeğine sağlık
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
beyler 1 yıla bu adam olur hatta belki olmustur bile...
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
izlemiştim bunu videonun her anında ne zaman vuracak diye bakıyosun ama şanslı kerata:D.ghost unda çok videosunu izledim vallahi en az onun kadar iyi manyak.türkiye şartlarında bu videoyu çekse eminim yutübe koyacak kadar yaşamazdı o kadar yol yaptı nerdeyse hiç bi araç şerit değiştirmedi isveçe taşınalım..birde hep bunlar isveçten mi çıkıyor yahu:D
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İşte gelecek vadeden bir genç daha. Motosiklet dünyası sizlerle gurur duyuyor:p

Bu şekilde Türkiye'de kullansa en fazla 10 dk yaşardı:mrgreen:( Belki 10 dk bile sürmez:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
nedenki bak bana ,halen yaşıyorummm:cherry:

İso sen bu elemanın yarı kadar deli kullan şuan arkadan "fatiha" okuyor olurduk:mrgreen:

Video boyunca hiç şerit degiştiren bir araç görmedim. Bizim ülkemizde ise adamlar şeritlerinde duramıyo hal böyle iken ghost rider ve türevleri ülkemizde yaşayamaz:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
video nun sonunda sanki şöyle bir mesaj vardı : Ben yapıyorum Ghost rider sahipleniyor, sizce de sonundan bu anlam çıkmıyormu ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
böle racing makinale ile salak salak makas atıpda sonra bunu videoya çekipde sonrada çok büyük haltlar yemiş gibi tirafiği bir birine katanlardan nefret ediyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
o kadar zorladı zorladı bir 250 yi geçemedi buda bişeymi yaww :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Bu videodan çıkardığım özet; "Bakın ben hayatımı nasılda tehlikeye atıyorum heyyyt ulen çekilin kenara kendimi intihar edicem" :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sonu güzelmiş ama ghost rider kadar hızlı değil.....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
o kadar süratli olamadım ama tarz olarak aynıyız :mrgreen: ben bile halen yaşıyorum yakından tanıyanlar şaşıyo :mrgreen:

aabi o zaman ağzına kadar adrenalin dolu yüreğimizle ,finish noktasını görene kadar gitmek dileğiyle:cherry:

finish 'ten kastım 60-70 lerde ecel ile ölümm :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst