tr.davutak Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 575 3 May 2008 Konu Yazar #1 işte arkadaşlar full granaj böyle olur. süper işçilik tamemiyle el yapımı dikkat ederseniz acık yer yok:cat: bu cok tatlı geldi bana pilot oturagının altındali tüp ne işe yarıyo anlamadım? Son düzenleme: 3 May 2008
işte arkadaşlar full granaj böyle olur. süper işçilik tamemiyle el yapımı dikkat ederseniz acık yer yok:cat: bu cok tatlı geldi bana pilot oturagının altındali tüp ne işe yarıyo anlamadım?
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 3 May 2008 #2 mavinin oturaklara hasta oldumsürerken uçakta gibi olursun galiba
okayyorukcuoglu Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 1,470 3 May 2008 #4 zion1' Alıntı: mavideki tüp nos olmasın Genişletmek için tıkla ... :mrgreen::mrgreen: benimde aklıma ilk o geldi güzel yapmışlar
zion1' Alıntı: mavideki tüp nos olmasın Genişletmek için tıkla ... :mrgreen::mrgreen: benimde aklıma ilk o geldi güzel yapmışlar
tr.davutak Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 575 3 May 2008 Konu Yazar #8 VaScO1925' Alıntı: yangın söndürücü o tüp . Genişletmek için tıkla ... eskiden beri bisikletlerde su şişesi olurdu buda termos gibi bişeyde olabilir:bounce:
VaScO1925' Alıntı: yangın söndürücü o tüp . Genişletmek için tıkla ... eskiden beri bisikletlerde su şişesi olurdu buda termos gibi bişeyde olabilir:bounce:
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 3 May 2008 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ilk foto bana bizimkilerin deri bavulunu hatırlattı..:mrgreen:
A asfalt meleği Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 2,824 3 May 2008 #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. .... 64 yapıma bittim ben