Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Tarabyadan dolap dereye , dolap dereden eyüp'e kadar bakmadigim oil shop , benzin istasyonu yag ile alakali tum isletmeler lakin bi litrelik castrol tts bulamadim
atla devemidir tts anlamis degilim biri cok sattik kalmadi biri talep olmadi siparis etmedik vesayre gibi bahaneler ile gecistirdi simdi girdim eve lanet okuyorum duzergahimdaki tum bp'lere baktim icerideki her urun 4 zamanli motorlar icin. Bu konuya iliskin simdi Bp e mail gecicem , yaktigim benzine ilk kez bu kadar acidim :)

Castrol Power1 Racing 2T da mı yoktu? Zincirlikuyu BP'de var Power1. TTS'in faydası nedir Power1 Racing'e göre?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bugun aksam uzeri Ferco'da arka fren balatami degistirdim , servisdeki yetkli TTS kullanmam konusunda bilgi verdi , hazir ustadan bilgiyi almisken alayim tts diye cikdim yok ara tara bulamadim , hayir tts yok tamam onu anladim da alternatif i de mi bulunmaz kardesim ? power 1 race'de bulsam alicam o nuda bulamadim ve hatta tam sentetik 2 zamanli yag yok diyebilirim baktigim istasyonlarda, gozlerime inanamadim ve yaktigim benzine acidim , artik yarin ogleden sonra arastiricam :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sananyiye gidip toptan yağ satan yerlerden rahatlıkla temin edebilirsin
benzin istasyonları genellikle yarı sentetik scooter ne mobilet ler için olnan yağlardan bulundururlar
sonuçta full sentetik yağı runner ve derbi kullanıcıları dışında pek alan yok:)
benim hatırladığım eskiye göre castrol 2tt olarak sattığı full sentetik yağını tts olarak değiştirdi en son olarakta power 1 racing 2 t:)
yenilikler ve yeni isimler..
bu arada derbiler in fabrika tavsiyeli yağmarkası selenia deilmi?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
arkadaşlar işten kafayı kaldırabilirsem birkaç gpr dah karalarım. cevap yazamadım kusura bakmayın.
bu arada zamanında gp1 veya gpr alıcam dediğimde beni gpr'a yönlendiren herkese teşekkür ederim. belki gp1 250, GPR'dan biraz daha performanslı ama 2t motor kullanmayalı uzun yıllar olmuştu, kokusunu bile çok özlemişim. nerdeyse burnumu egzoza sokacam koklamak için. vallahi çok eğleniyorum. motorun sürüşüne tamamen yarış dinamikleri hakim, 17inç jantlar, kuduz köpek gibi sesi falan.. şimdi indim motorun üstünden, hislenmişim heralde biraz öyle pöykürdüm.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
evet selenia i tavsiye ediyor hatta alicakdim eksoz ile ilgilide bir sorunum vardi gec oldu birak motoru yarin gel al filan deyince ben es gectim yoksa ellerine vardi selenia halen tavsiye ediliyor lakin ben sadece yag icin servise yollanmak istemem ama soyledigin gibi sanayiden temin edebilirim ? selenia da temin edebilirmiyiz bi yerlerden .? Hos ben motosikletimi sattim saticam ama genede bende iken hersey tas tamam olsun istiyorum
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
selenia yağ iiçin (bam bam) hasan dan bilgi alabilirsin, kendisi o firmada çalışıyor
bi pm atarsan sana temin edebileceğin yerleri söyleyebilir..
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
arkadaşlar işten kafayı kaldırabilirsem birkaç gpr dah karalarım. cevap yazamadım kusura bakmayın.
bu arada zamanında gp1 veya gpr alıcam dediğimde beni gpr'a yönlendiren herkese teşekkür ederim. belki gp1 250, GPR'dan biraz daha performanslı ama 2t motor kullanmayalı uzun yıllar olmuştu, kokusunu bile çok özlemişim. nerdeyse burnumu egzoza sokacam koklamak için. vallahi çok eğleniyorum. motorun sürüşüne tamamen yarış dinamikleri hakim, 17inç jantlar, kuduz köpek gibi sesi falan.. şimdi indim motorun üstünden, hislenmişim heralde biraz öyle pöykürdüm.

Vaktin olursa karalarsın, hiç acelesi yok.
GP1 250 GPR'dan daha mı hızlı gerçekten? Son hız için birşey diyemem ama hızlanma konusunda GPR sanki daha iyidir gibi düşünüyordum ben hep..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Bugun aksam uzeri Ferco'da arka fren balatami degistirdim , servisdeki yetkli TTS kullanmam konusunda bilgi verdi , hazir ustadan bilgiyi almisken alayim tts diye cikdim yok ara tara bulamadim , hayir tts yok tamam onu anladim da alternatif i de mi bulunmaz kardesim ? power 1 race'de bulsam alicam o nuda bulamadim ve hatta tam sentetik 2 zamanli yag yok diyebilirim baktigim istasyonlarda, gozlerime inanamadim ve yaktigim benzine acidim , artik yarin ogleden sonra arastiricam :)

Jonturk bosuna benzıncılerde heba olma dostum.Gir www.otomobilshop.com 'a

castrolun tek resmı onlıne satış sitesidir.castrolun tum motosıklet urunlerı var hemde ındırımlı.ben hepsınden bır tane aldım power 1 racıng 2T de aldım antıfrız+ozel motorsıklet temızleyıcı+zıncır yağ temızleyıcısı+zıncır yagı.1gun sonra elınde heme.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Hemen goz atiyorum , zaten uyku tutmadi sabahin bu saatin'de basliyalim alis verise :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Vaktin olursa karalarsın, hiç acelesi yok.
GP1 250 GPR'dan daha mı hızlı gerçekten? Son hız için birşey diyemem ama hızlanma konusunda GPR sanki daha iyidir gibi düşünüyordum ben hep..

Abi şimdi gp1'ın runner'dan daha iyi kaçtığını kendim test edip onaylamıştım. GPR125 ile RunnerVXR200 draglarında da Runner alıyo (denemedim ama vidyolarda gördüğüm kadarıyla) ordan yola çıkarak söylüyorum gp1 daha iyi gider diye. Ama GP1'la gireceğin virajdan hayır gelir mi bilmiyorum. Küçük tekerlekler ile çukura da gelmez. Yani şimi sorsalar yine bu makineyi alırdım eminim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
KETCHUP DOSTUM DOGUMGUNUN KUTLU OLSUN.::wish::::wish::::wish:: MOTORUNLA BİRLİKTE NICE MUTLU KAZASIZ SAGLIKLI SENELERE.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Mutlu Yillara Ketchup , hep birlikte olmak dilekleri ile :bounce:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim! =) inanın MT dışında dört kişi yüz yüze tebrik etmişti doğum günümü =) çok duygulandım ekmek çarpsın =))) binlerce teşekkür! =)

ve evet ben de zincirlikuyu BP'den alıyorum 15ytl.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi şimdi gp1'ın runner'dan daha iyi kaçtığını kendim test edip onaylamıştım. GPR125 ile RunnerVXR200 draglarında da Runner alıyo (denemedim ama vidyolarda gördüğüm kadarıyla) ordan yola çıkarak söylüyorum gp1 daha iyi gider diye. Ama GP1'la gireceğin virajdan hayır gelir mi bilmiyorum. Küçük tekerlekler ile çukura da gelmez. Yani şimi sorsalar yine bu makineyi alırdım eminim.

kanka biri scooter biri vitesli...niye kıyasladığını anlamadım...bide 2T yi benzine karıştırıyorsun değilmi...bu zamanda kalmadı böyle işlemler kanka be...ne bilim ben 90 larda mobiletime yapardım bunu...:pale:

birde 1000 km ye kadar turbo kitini takmıyorlar demiştin o ne alaka...mutlaka makinayı köklerler diye mi düşünüyorlar...sonucta garantili mal...kullanan ister rodaja uyar ister uymaz...

bu arada doğum günün kutlu olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst