Metzeller :cat: .2 gündür yağış altında bodrum daha innovanın huyunu suyunu tam öğrenmedim ama bu lastiklerin çok kayacağına eminim bu havalarda ..
Metzeller :cat: .
beyler bugün 60 km kadar uzun da demiyeyim artçıyla beraber yol yaptım gittiğim mesafe bodrum gümüşlük gidiş geliş 60 km falan ancak yollar delik deşik kamyonlar falan eşelemiş yolu bi çukurdan diğerine içim dışıma çıktı akşam dönüşte motorun konsolundan cızırtılar çok sinirimi bozdu artçınında arkadan fırlayıp gidecek gibi olması beni korkuttu bu motorla uzun yola çıkılmaz....haşat bu türkiyenin yolları motordada suç yok valla en kıral mercedes olsada traş....
valla sana ne dıyecegımı bılemıyorum.yol nası olursa olsun senın gıttıgın sürat cok onemlı.ılk once bu motorsıklet onu dusunmek lazım.arabayla gittiğin süratte gıdemezsın.artçı konusuna katılmıyorum.orda tutma yerlerı var arkada rahatça tutunuyor.yollar konusunda haklısın bozuk.motordan gelen cızırtılar konusunda sana yardımcı olurum cunku aynı titizlik bendede var.
meeeeeeeeee:queen:biz cbf150 ciler olarak AYKAN dan kurtuldukk...ohhhh beee....:queen:![]()
ok ... sana foto göndercem ama inan işlerim çok aşırı yoğun siteye bile giremez oldum yeni yeni buralardayım.sana yardımcı olucam merak etme... bu arada yağ konusunda servisin kullandırdığı haricinde başka bişi kullanma.adamlar standart neyse onu kullanıyor dogrusuda bu.ben şimdi hakan dan filitre aldım onu taktırcam eğer performans alırsam sanada tavsiye etcem
ya kardeşim gitsene kendi topiğine çekil dükkanın önünden kalabalık etmesene yavvv![]()
sana yemin şimdi bana 0 İnnova versinler kendi makinamın devir masrafını bile ödeyerek veriririm ...![]()
şu makinayı 150 cc yapsalar ne vardı.bizde uğraşmazdık filtre bilmem ne diye performans için
innova hondanın cup modelidir yaklaşık 1 ay önce discovery tarihteki en iyi motor hangisidir diye bir araştırma yapmıştı
honda cup modeli birinci seçildi ekonomik sağlam olması da en önemli özellikleri arasında idi. adamlar test sürüşünden önce şanzımandan yağı boşalttılar içine yanmış kızartma yğı koydular. motor banamısın demedi (oysa bir motora yapılabilecek en büyük eziyettir) kaldırımlara çıktılar her türlü eziyeti yaptılar en son 4 katlı bir binanın terasından motoru aşağı attılar tekerlekler falan yamuldu ama motor ısrarla çalışmaya devam etti.
:silent: .Arkadaşım o bahsettiğin motor HONDA C 90 CUP MODELİve gerçektende çok sağlam bir motor
Arkadaşım o bahsettiğin motor HONDA C 90 CUP MODELİve gerçektende çok sağlam bir motor