Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2 gündür yağış altında bodrum daha innovanın huyunu suyunu tam öğrenmedim ama bu lastiklerin çok kayacağına eminim bu havalarda ..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
beyler bugün 60 km kadar uzun da demiyeyim artçıyla beraber yol yaptım gittiğim mesafe bodrum gümüşlük gidiş geliş 60 km falan ancak yollar delik deşik kamyonlar falan eşelemiş yolu bi çukurdan diğerine içim dışıma çıktı akşam dönüşte motorun konsolundan cızırtılar çok sinirimi bozdu artçınında arkadan fırlayıp gidecek gibi olması beni korkuttu bu motorla uzun yola çıkılmaz....haşat bu türkiyenin yolları motordada suç yok valla en kıral mercedes olsada traş....



valla sana ne dıyecegımı bılemıyorum.yol nası olursa olsun senın gıttıgın sürat cok onemlı.ılk once bu motorsıklet onu dusunmek lazım.arabayla gittiğin süratte gıdemezsın.artçı konusuna katılmıyorum.orda tutma yerlerı var arkada rahatça tutunuyor.yollar konusunda haklısın bozuk.motordan gelen cızırtılar konusunda sana yardımcı olurum cunku aynı titizlik bendede var.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
valla sana ne dıyecegımı bılemıyorum.yol nası olursa olsun senın gıttıgın sürat cok onemlı.ılk once bu motorsıklet onu dusunmek lazım.arabayla gittiğin süratte gıdemezsın.artçı konusuna katılmıyorum.orda tutma yerlerı var arkada rahatça tutunuyor.yollar konusunda haklısın bozuk.motordan gelen cızırtılar konusunda sana yardımcı olurum cunku aynı titizlik bendede var.

dostum nerdesin sen yavv bıraktın gittin topiği..
benim şu an tek sorunum cızırtılar başka bişey yok onuda uygulamalı bikaç fotograf çekersen hallderiz..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
ok ... sana foto göndercem ama inan işlerim çok aşırı yoğun siteye bile giremez oldum yeni yeni buralardayım.sana yardımcı olucam merak etme :) ... bu arada yağ konusunda servisin kullandırdığı haricinde başka bişi kullanma.adamlar standart neyse onu kullanıyor dogrusuda bu.ben şimdi hakan dan filitre aldım onu taktırcam eğer performans alırsam sanada tavsiye etcem
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ok ... sana foto göndercem ama inan işlerim çok aşırı yoğun siteye bile giremez oldum yeni yeni buralardayım.sana yardımcı olucam merak etme :) ... bu arada yağ konusunda servisin kullandırdığı haricinde başka bişi kullanma.adamlar standart neyse onu kullanıyor dogrusuda bu.ben şimdi hakan dan filitre aldım onu taktırcam eğer performans alırsam sanada tavsiye etcem

ok dostum tamam filtreyi düşünebilirim yardımların için saol:cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
şu makinayı 150 cc yapsalar ne vardı.bizde uğraşmazdık filtre bilmem ne diye performans için
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka benim makinanın ederi taş çatlasın 2500 gayme...üzerinede eklemeye gerek yok dimi...artık seneye kısmetse...ama o zamanda 0 bulunmaz...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
sadece 2 beygir güç istiyorum okadar.sürat için değil sadece hızlanma için
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
innova hondanın cup modelidir yaklaşık 1 ay önce discovery tarihteki en iyi motor hangisidir diye bir araştırma yapmıştı
honda cup modeli birinci seçildi ekonomik sağlam olması da en önemli özellikleri arasında idi. adamlar test sürüşünden önce şanzımandan yağı boşalttılar içine yanmış kızartma yğı koydular. motor banamısın demedi (oysa bir motora yapılabilecek en büyük eziyettir) kaldırımlara çıktılar her türlü eziyeti yaptılar en son 4 katlı bir binanın terasından motoru aşağı attılar tekerlekler falan yamuldu ama motor ısrarla çalışmaya devam etti.


Arkadaşım o bahsettiğin motor HONDA C 90 CUP MODELİ ;) ve gerçektende çok sağlam bir motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst